Karriane:
Dneska letíme do Kanady. Já letím do země mích tajných přání. Na jednu stranu se těším a na druhou mám strašný strach. Bojím se že mě tam nebudou chtít, nebo že mě mezi sebe nepřijmou. Teďka to asi vypadá jako kdybych se Shawnem chodila nebo tak ale já jsem jenom jeho kamarádka a sestra Camerona. A jeho vůbec nechápu, od chvíle kdy jsme přijeli na letiště je v pohodě jako by se nechumelilo... Úplně na pohodu, a já tady s čajem, vyklepana a s mobil v ruce. Kufry máme už odbavené a na cestě do letadla. My čekáme až ohlásí že můžeme nastupovat dovnitř.
Když konečně ohlásí náš let, tak se všichni vydáme k ,,tunelu" dovnitř letadla. Tam najdeme svá místa a já usednu k okénku.,,Shawne, je to moje sestra tak asi vedle ní sedím já!"
,,Ne, pochop že já nemůžu sedět na kraji protože po mě furt budou chtít autogram" (poz.aut.- ano vím, Shawn své fanoušky miluje ale sem se to chodilo🙂)
,,A po mě snad můžou chtít? Prostě vystřel, balit ji můžeš až budem na zemi" u téhle věty Shawn úplně zrudnul a odstoupil Cameronovy, ten si sedl vedle mě a nezapoměl na poznámku.
,,Tak, teďka vás můžu hlídat, dětičky" já a on jsme po Cameronovy hodili vražděny pohledy a pak se věnovali mobilům. On jenom protočila panenkama a vytáhl si mobil se sluchátky.
Let proběhl v pořádku, teďka jdeme z letadla. V letištní hale akorát najdeme svoje kufry a pak konečně do domu. Akorát, když jdete s dvěma slavnýma tak nikdy nemáte klid....
Před letištěm byla fronta holek které nedočkavě čekali na své idoli, ti se s nimi vyfotili a pak už jsme šli k autu. Bylo to velké černé auto že kterého vystoupila žena.,,Ahoj zlatíčko, ahoj Camerone" řekl a objala nejprve Shawna a pak bratra.
,,A ty budeš určitě Karrianne, já jsem Karen, a tykej mi prosím. Cam nám o tobě jednou vyprávěl když byl u nás, a nelhal.... Jsi opravdu krásná dívka" objala mě tedy taky Karen. A má poměrně pevné objetí.,,A-aha, taky mě těší Karen"
Pak jsme nastoupili do auta a jeli k Mendesům domu. Po půl hodinové cestě jsme dorazili před domeček. Vystoupili jsme a vydali se ke dveřím, ty Karen otevřela a všichni jsme se vydali dovnitř. Tam nás přivítal muž.
,,Ahoj Shawne, Camerone" pozdravil se s nimi.
,,A ty budeš-",,Karriane Mamber! Ona je tady. Nejkrásnější, nejlepší, nejznámější blogerka. 9 nominaci, 6 výher, spolupráce s Avon. Ona je stojí tady přede mnou! Panebože" vložila se do toho dívka, cca 14-15 let.
,,Ségra, dýchej. Ano je to ona. Můžeš objat, mačkat, vyfotit, vyzpovídat a já nevím co ještě. Je tady" řekl Shawn a s Camem dostali zachvat smíchu.
Dívka se ke vrhla a objala mě, objetí jsem ji opětovala a pak když se podívala objala jsem ji. Měla na tváři velký úsměv symbolizující štěstí a radost.---------------------------------------------------------------------------
Po tom že jsme se přivítali, seznámili a tak, jsme všichni odešli do obývacího pokoje. Tam jsem usedli na gauč a povídali si. Bylo to fajn odpoledne, večer jsem pomohla Karen s večeří což bylo jenom kuskus s lososem. Já vařila kuskus a ona dělala rybu. Po večeři si mě Aaliyah vzala k sobě do pokoje že si potřebuje promluvit jako holka s holkou, prý že má nějaký soukromé problemky a chce radu od zkušené... Nad jsem se jenom pousmála a odešla s ní.
,,Tak co potřebuješ?"
,,On, prostě....na naší škole je jeden kluk....a...no...mě se líbí a já vždycky když ho prostě vidím tak se celá začnu klepat a jsem nesvá...."
,,A navíc je to takový král školy a jeho táta hodně sponzoruje naši školu a já se prostě stydím...a tak, a nevím jak se mám chovat, jak na něj zap-......a Shawne okamžitě vypdani od těch dveří!!!!" začala najednou křičet a já se otočila na dveře které byly pootevřené a hned se zaklapli. Bože Stalker.,,No, důležité je si uvědomit, že každá dívka je výjimečná. Já, ty, tvoje mamka, moje mamka, naše kamarádky a tak dále.... A ty jsi krásná, milá, přátelská holka..a je důležité aby se holka sama za sebe nestyděla, byla si sama sebou jistá a byla svá. Hlavně se prosimtě nepřetvařuj!" řekla jsem a objala ji.
,,Ale to je strašný těžký...prostě vždycky když jde kolem mě tak já zrudnu a jednou se na mě usmál a já cítila v bříšku tolik motýlku a bylo to strašné hezký....." odpověděla mi a nahnali se ji slzy do očí které hnedka zahnala...
,,Aaliy, to je důkaz že ho máš opravdu ráda.. a záleží ti na něm, chovej se tak jak myslíš, a tak jak se cítíš. Buď sama sebou"
-----------------------------------------------------------------------
Ahoj všichni! Já vím že teďka dlouho nevyšla žádná kapitola a za to se vám chci omluvit, ale jsem nastydlá a opravdu se necítím dobře... Poslední týden jsem byla ráda že jsem došla do postele, ale teďka by už kapitoly měli vycházet pravidelně❤
Opravdu se vám moc omlouvám 😢Všechny vás mám moc ráda 🌹
Míša 🍁
ČTEŠ
I need you ||DOKONČENO||
Fanfictionvšechno je jednou poprvé. 19iletá Karianne je klasicky žijící dívka na střední škole. Miluje hudbu a píše si svůj vlastní blog který má několik set přečtení, vyhrála pár cen za svůj blog, je sice populární a noviny o ní vědí a někdy napíší článek o...