50.kapitola

2.2K 80 2
                                    

Shawn:
Je mi tak moc líto co se stalo.. všechno si vyčítám, já kterej ji nechtěl nikdy ublížit jsem ji ublížil nejvíc. Jak můžu být tak totálně tupej? Came mě nabízel že to se mnou všechno probere a vyřeší, ale já neměl zájem.. nechtěl jsem to řešit, protože bych si to vyčítal ještě víc. Nakonec jsem šel teda k sobě domů a tam si udělal jídlo, který jsem stejně nesnědl. Takže jsem ho nechal na lince a šel do svého pokoje, kde jsem si vzal sešit a zkoušel něco složit, ale muj mozek nechtěl spolupracovat a tak jsem toho radši nechal.

Vzal jsem si notebook že si pustím třeba nějakém random film nebo seriál, ale místo toho jsme skončil na e-mailový stránce a vyřizoval maili. Jakmile jsem měl většinu vyřízených šel jsem do kuchyně pro pití. Udělal jsem si čaj který jsem si odnesl nahoru. Mezitím mi volala Aaliyah, ale já bych v kuchyni, takže jsem ji musel zavolat zpátky. Po pár pípnutích to hnedka přijala.

,,Ahoj ségra"

,,No nazdar"

,,Hele, jestli mě taky chceš poučovat jak jsem to posral tak to zase čau"

,,Neblbni, stačí že tě vidím takhle, nebudu tě ničit ještě víc"

,,Díky za ušetření"

,,Ale nejradši bych tě nakopala do zadku"

,,Tak to nejsi jediná, můžeš se přidat ke Cameronovy a dalším"

,,Hele nebuď na mě protivnej jo..! Já ti nic neprovedla a to že tys to posral za to já nemůžu. Chtěla jsem ti jen poradit"

,,omlouvám se"

,,Fajn, jak hádám tak Karr bude mít maturitní ples, a říkala mi že by tam ráda šla s tebou"

,,To je sice hezký, ale teďka tam se mnou asi fakt nepůjde hele"

,,No právě já a Timera ji musíme přesvědčit aby tam šla, protože určitě bude mít takový ty typicky výmluvy.."

------------------

Nakonec jsme si spolu volali další dvě hodiny, řešili jsme ten maturiťák a taky ještě nějaký osobní věci. Ale to není důležitý. Šel jsem spát nějak kolem půl dvanácté večer, takže ráno nevstanu. Prakticky, jsem stejně nespal. Pořád jsem se převaloval na jednu a druhou stranu.  Pořád jsem musel myslet na Karr, jak jsem ji ublížil a hlavně na to jak se ji omluvím. Tak moc mě to mrzí, ale bohužel v tuhle chvíli nemůžu dělat nic.

Vlastně jsem celou noc přemýšlel nad tím co jsem provedl. Nemohl jsem to pochopit, jak jsem to mohl udělat a hlavně proč mě nedošlo že to co jsem udělal že je špatně. Místo toho jsem si užil s nějakou random holkou o který nevím nic. To je dobrý ne?

A asi by vás zajímalo co jsme se s Aaliyah vymýšleli..byl to plán jak mě a Karri dostat zpátky k sobě, protože já jí miluju a nechci ji ztratit, to radši budu sám. No vlastně jsme vymysleli to, že když bude mít maturitní ples, tak že jí budu dělat doprovod. A pak že bychom si třeba jeli vyříkat někam, nebo mě pošle do háje rovnou to je taky jedna varianta žejo. Ale pevně doufám že se to nestane.

Teďka je vlastně jenom na Tim a Aaliy dostat Karr na ples a docílit toho aby ji nikdo nepozval. Ale se doufám nestane. Jo a taky jsem si včera ještě psal s Timerou ano, znám ji, Karr nás seznamovala... A ta psala že to s Karr nevypadá dobře, prý je celá taková přešlá a smutná. Bože jak já bych ji chtěl obejmout, pohladit po vlasech, líbat ji na tváře a na její rty které chutnají jako jahoda, chtěl bych cítit její vůni a držet její malé ruce, a společně usínat večer. Asi bych toho měl nechat, už teď zase brečím.

Nakonec jsem se rozhodl, že poletím za rodinou do Kanady. Prostě vypadnout odsud a nachvili vypustit. Ikdyž o tom pochybuju.

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat