8.kapitola

4.4K 125 4
                                    

Shawn:
Včera jsem byl u Dallasových doma. Karriane nám uvařila opravdu výtečný oběd a pak jsme se koukali na film. Samozřejmě jsem ji s Camem řekli o našem plánu ale jenom napůl. Ona ví že pojedeme do Kanady, ale my jsme jí řekli jenom na podzimní prázdniny. Je to však jinak. Budou u nás skoro do Vánoc a na Vánoce odjedeme na hory kde budeme všichni tři trávit vánoční čas. Ve škole to má zařízené, všechno to zařizoval Cameron, kterej prý jeden celý den volal. No musel provolat hodně..,.
Domů jsem přišel až kolem 11, a to jsem se jenom osprchoval a zalezl do postele.

Je něco po 10 a já se probudil. První co jsem udělal bylo že jsem si vzal mobil a podíval se na sociální sítě. Všimnul jsem si že už vystavili že tam budu vystupovat. Fanpange jsou plný toho že tam budu.. Mimochodem dneska večer letíme k nám. A já jsem slíbil mamce že ji zavolám kdy poletíme....

,,Ahoj mami"

,,Ahoj zlatíčko, děje se něco?"

,,Ne, jenom jsem ti chtěl říct že dneska přiletím ještě s Cameronem a jeho sestrou"

,,Jo to jsi mi psal do SMsky, dobře počítáme s vámi! A vyřiď Camovy že se na něj těšíme"

,,Dobře, tak zatím pa"

,,Pa zlato"

Když jsem dotelefonoval s mamkou, tak jsem se šel najíst. Udělal jsem ovesnou kaši a nalil do ní javorový sirup. Naházel tam borůvky a uvařil si čaj. Žít sám není zas taková výhoda jak se zdá.... Snídáte sami, obědvate sami a večery...o těch ani nemluvím... U snídaně jsem si vzal mobil, a odpovídal na pár komentářů a mé nové fotky. Pak mi napsal cam.

Chat mezi Cameronem a Shawnem:

Cameron Dallas:
Čus, hele nechceš se dneska stavit? Karr prej dělá pizzu a teďka ještě peče muffiny

Já:
Počkej, muffiny?! Jestli jsou čokoládový tak mi je všechny nesežer!

Cameron Dallas:
*posílá fotku*

Nevím jestli to vydržím 😂😂

:
CAMERONE DALLASI PRÁVĚ SI PŘISEL O ŽIVOT!!


Takže já se tady cpu nějakou kaši a on tam má muffiny! Od stolu jsem vyletěl tak rychle a běžel jsem k botníku že jsem si ani neuvědomil že jsem stále v teplácích a mám jenom bílé tričko na spaní. Hodil jsem na sebe mikinu a tenisky. Do kapsy jsem dal mobil a dům zamknul. Klíče jsem dal taky do kapsy a dal se do běhu. Muffiny, Shawn už běží!!! Ještě že bydlí o jeden blok dál. Zastavil jsem u dveří a zazvonil, přišla mi otevřít úsměvavá Karr která v ruce držela muffiny. To mi dělá schválně!

,,Jeee ahoj Shawne, co tady děláš?"

,,Ahoj, můžu dal? Potřebuju vidět Came"

,,Jo je v obýváku a snídá, pojď dál...... Dáš si muffin?"

,, Udělej mi čaj a dej mi pár muffinů díky" řekl jsem a vydal se do obýváku. Dám sedem pan Dallas a cpal se muffinama. Přisel jsem k němu a vzal si jeden z jeho talíře.

Pak za námi přišla i Karr která držela v ruce svoje a část pro mě muffinů. Sedla si k nám a koukali jsme na televizi. Když bylo po 11 šla dělat tu pizzu. Když ji dopekla tak nám jí přinesla až do obýváku, byla sýrová, šunková a s ananasem. Všechny by byly dobrý kdyby na syrové netrůnili rajčata. A zrovna tahle byla nejblíž mě.
Po obědě byl polední klid. Já a Cam jsem byly u něj v pokoji a Karr byla u sebe v pokoji. Jen tak jsme leželi a koukali do mobilů, on mi mezitím něco vyprávěl netuším co... Pořád jsem musel přemýšlet nad ní, prostě ten úsměv, když jsem v její blízkosti tak jakoby bych byl nervózní, chtěl bych ji držet za ruku... panebože já se asi zamiloval do sestry mýho nejlepšího kamaráda. Doprdele... Oh bože.

,,Hele ty jsi dal tu růži?"

,,C-cože? Jakou růži?"

,,Tyvole ty jsi mě vůbec neposlouchal, podívej se na její Instagram, má tam novou fotku"

Ta fotka byla dokonalá, škoda že ta růže nebyla ode mě. Likenul jsem to a napsal koment. Jenže já tam dal Vánoční stromeček, a pak nás označila v komentářích že máme naklusat do pokoje. Ahaaaa.

,,1. ty máš sestru ktera čte můj blog, proč si mi to neřekl! 2. proc si dal doprčic za ten koment vánoční stromeček? 3, všechno mi řekněte po pravdě! Jinak s vámi nikam neletím!"

,,Fajn, za 5 hodin letíme my 3 do Kanady za jeho rodinou... A ano tam budeme přes tvoje podzimní prázdniny, ale pak se vrátíme 23.11. protoze tady pan Mendes bude mít vystoupení, my dva tam budeme jako fanoušci. Pak opět poletíme do Kanady a budeme tam do 15.12., Vánoce strávíme na horách. Všichni společně!" dořekl Cam a já na něj koukal jak na zjevení... Karr koukala úplně stejně.

,,A co moje skola? A to to tvý rodině nevadí? Vždyť já tady musím zůstat!"

,,Školu máš zařízenou, to zařídil Cameron a s mojí rodinnou to je taky zařízený" řekl jsem naopak já.


--------------------------------------------------------------------------

Krásné dopoledne všem!❤ A teďka už končím, zase v týdnu 😂

Míša 🍁

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat