Shawn:
Číšník který nás obsluhuje pořád kouká na Karr. Samozřejmě že mi to vadí, protože Karri je fajn holka a...a určitě nebude chodit s nějaký slizkým číšníkem. Pořád s ní flirtuje a mě už to pěkně vytáčí. Karrianne to už asi taky vadí protože začala hrát hru že spolu chodíme, upřímně ani mě to nevadí...klidně si mohla vybrat Came nebo Jake, ale to pochybuju.. konečně jídlo nese!,,Tak tady máme kuřecí prsa s meruňkami pro překrásnou slečnu a tady pro pána. Špagety tady a losos je zde. Dobrou chuť" při posledním slovu na ni mrknul a to už jsem nevydržel a zvedl se od stolu. Přešel jsem k ní a chytl ji za ruku a vyšel s ní ven.
Před restaurací mě Karr objala, nejdříve jsem tomu nemohl uvěřit, ale pak jsem ji objetí opětoval. Bylo mi příjemně objímat někoho koho tajně miluju. Musím jí to už někdy říct ale stále nevím kdy a jak...
,,Shawny jsem ráda že jsi mě v tom nenechal"
,,Si myslíš že bych nechal balit toho slizouna tebe? Zapomeň"
,,Tak kam teďka půjdeme tam se asi už nevrátíme.." řekla a sklopila pohled.
,,No můžem jít do hotelový restaurace" odpověděl jsem a usmál se.
Jakmile jsme došli před hotel tak nás oslepili hromady fotoaparátů, debilni novináři zase zítra budou psát lži o mě a Karr. Rychle jsme došli dovnitř hotelu a vydali se do restaurace. Usedli jsme ke stolu pro dva a koukali do meníčka. Já jsem si vybral americké brambory a stejk a Karr si vybrala přírodní kuřecí plátek se zeleninovým salátem. Objednali jsme si a čekali na jídlo. Mezitím jsme se bavili o všem možném, s ní se cítím strašně uvolněn. Jako by všechen svět zmizel a byly jen my dva. Když se jenom třeba jemně dotkne mé ruky mám hnedka v břichu motýlky je to krásný pocit. Nejde popsat pokud se necítite stejně jako já.
Jakmile nam jídlo přinesli s chutí jsme se do toho pustili. Musím uznat že kuchař je opravdu šikovný..na Karr a její vaření stejně nemá! Reklo mě podvědomí, sice má pravdu ale tohle bylo opravdu výjimečné. Pak jsme se vydali na pokoj kde jsem zavolal Cameronovy kde jsou a kam máme dojít. Řekl že jsou ve Starbucks a čekají na nás. Hnedka jsme vyrazili za nimi.
,,Proč jste tak najednou utekli!" začne na nás křičet Came.
,,Protože ten hnus se mnou flirtoval a tak jsme se Shawnem zahráli že jsme pár" odpověděla mu naštvaně Karr a šla si objednat kávu.
,,Shawne, kdy ji to chceš říct? Měl bys co nejdřív"
,,Já vím, musím ale nevím kdy a jak"
,,Miluje bile růže" řekl mi a mrknul na mě.
Mezitím přišla s kávou a zákuskem, usedla ke stolu a přidala se do konverzace. Nakonec jsme odešli ve dvě abychom stihli let. V hotelu jsme si jenom vzali kufry a vydali se na letiště. Tam jsme se šli nechat odbavit a šli čekat na náš let. Moc dlouho jsme nečekali a tak jsme se vydali k letadlu. Usedli jsme na sedačky a zapli si hudbu, teda já...Karr koukala do notebooku a Cameron asi spal nebo co já vím. Ja se zaposlouchal do hudby a jen tak přemýšlel.
Z mého přemýšleni mě zase probral hlas Karr která mi říkala že budeme vystupovat. Notebook který měla vytáhli už měla zadany v batohu a budila Came který logicky nechtěl vstávat nebo se jakkoliv probudit. Zapnul jsem si pás a koukal do mobilu.
Když jsme vystoupili tak jsme si šli rovnou z letištní haly pryč ale zastavilo nás pár fanynek tak jsme se s nimi vyfotili a odešli na parkoviště. Tam čekala moje mamka že nás odveze domů. Nakonec jsme se do postelí dostali kolem druhý hodiny ranní..Ahoj všichni! Ano já vím že měli vyjit kapitoli, ale jsem moc líná poslední dobou tak se prosím nedivte když třeba 3,4 dny nevyjde kapitola😂 sledujte mě na sociálních sítích které najdete u mě na profilu ❤
Míša 🍁
ČTEŠ
I need you ||DOKONČENO||
Fiksi Penggemarvšechno je jednou poprvé. 19iletá Karianne je klasicky žijící dívka na střední škole. Miluje hudbu a píše si svůj vlastní blog který má několik set přečtení, vyhrála pár cen za svůj blog, je sice populární a noviny o ní vědí a někdy napíší článek o...