O pár měsíců později:
Karriane:
Dneska dělám závěrečné zkoušky, neboli maturitu. Vlastně ani nevím jestli půjdu studovat dál nebo si nechám jenom maturitu. Každopádně si dám pár měsíců volno. Budu se hlavně věnovat mému bratrovi, kdybych řekla rodině tak byste si myslely matku a s tou já se už moc nevídám... No a taky Shawnovy, který odjel na festival tour. Takže vystupuje na různých koncertech ve světě, ale za pár dní by měl konečně přijet.Když jsme přijeli z těch hor tak jsme se oznámili jeho rodině že jsme spolu, to si ani nedokážete představit jejich radost. Bylo to celkem roztomilý troufám si říct. A taky samozřejmě prarodičům jsme to řekli, měli taky velkou radost že si Shawn někoho našel.
Já a Cameron jsme se vrátili do našeho malého městečka za New Yorkem, já se vrátila do školy, začala opět psát svůj blog. Chodit do palačinkárny se učit a psát si články. Opět jsem dojížděla do školy.. dozvěděla jsem se třeba to že Aiden si našel přítele...jo to je ten můj nejlepší kamarád. Timera je stále sama ale říká že jí to tak vyhovuje a nechává tomu volný průběh. Já sama jsem jim o mě a o Shawnovy musela říct, jakože oni to nevědí ani jeho fanoušci takže....
Jinak se Shawnym jsme spolu už pět měsíců. Když jsme odjížděli od Mendesů a z Kanady tak mě vůbec nechtěl pustit. Před barákem mě objal a řekl že mě nepustí domů. Všichni se tomu smáli a po dlouhém přemlouvání mě nakonec pustil. Jakmile jsme přijeli domů tak jsem mu zavolala a ten hovor trval prosím pěkně 3 hodiny. Já u toho stihla uvařit večeři protože Came je úplně nemožnej a napsat si nový článek. A on naopak stihl sníst večeři.
No a teďka jsem dojedla svoji snídani a jdu se obléct, protože za chvíli musím vyrazit na nádraží abych stihla vlak. Na sebe jsem si vzala dlouho černou košili a k tomu černé legíny. Na nohy jsem si dala bílé Converse boty a ještě přes sebe dala ryflovou bundu. Do vaku jsem naházela potřebné věci, do ruky vzala mobil a sluchátka a vyrazila na nádraží. Came ještě spal a tak jsem mu napsala vzkaz že jsem už jela do školy.
Na nádraží jsem si koupila lístek a šla na nástupiště. Tam jsem si stoupla a čekala na vlak. Mezitím jsem se podívala na instagram a snapchat, pročetla tweety na twitteru. Nakonec jsem se vrátila na instagram a koukala na novy příspěvky. Jo a taky jsem poslala fotku na My Story na snapu. Vlak přijel právě včas a tak jsem se vydala dovnitř, tam jsem si našla volné místo kam jsem si sedla a dal se věnovala hudbě která mi hrála v uších.---------------
Pane bože, já to opravdu dala. Ano já udělala maturitu! Ani nevíte jakou mám radost! Hnedka jak jsem vyšla ven ze školy tak jsem zavolala bráchovi.
,,Tak co!?"
,,Brácho, mám to! Já jsem udělala maturitu!!"
,,Pane bože, ani nevíš jak jsem na tebe hrdý"
,,Já jsem tak šťastná! Dneska udělám něco opravdu výborného k obědu"
,,Dobře, ohh já mám takovou radost!"
,,Já taky tak zatím, jdu nakoupit a na vlak"
,,Ok tak zatím ahoj maturantko"
Potom jsem to típla a šla do obchodu nakoupit vše potřebné na oběd. Do košíku jsem dala dva kousky lososa a k tomu jsem vzala rýži. K tomu jsem vzala ještě nějakou zeleninu s ovoce a šla k pokladně. Byla tam celkem fronta a tak jsem se koukala na časopisy které tam měli vystavené. Ale jeden mě zaujal nejvíc.
Na titulní stránce byla fotka Shawna a k tomu byl popisek:
Že by Shawn Mendes měl novou známost?
Vedle toho byla fotka jeho a vedle něj šla nějaká holka která ho držela za ruku a hlavu měla položenou na jeho rameni. Hnedka jsem si to vzala a dala na pás kam jsem následně vyndala zbylí nákup.Z obchodu jsem hnedka šla na nádraží kde jsem si koupila lístek a šla na nástupiště. Jakmile vlak přijel tak jsem si sedla na první volný místo které jsem viděla a začala jsem číst článek v tom časopise.
ČTEŠ
I need you ||DOKONČENO||
Fanfictionvšechno je jednou poprvé. 19iletá Karianne je klasicky žijící dívka na střední škole. Miluje hudbu a píše si svůj vlastní blog který má několik set přečtení, vyhrála pár cen za svůj blog, je sice populární a noviny o ní vědí a někdy napíší článek o...