27.kapitola

2.9K 93 7
                                    

Shawn:
  S Cameronem jsme chtěli udělat lívance ale nikdy jsme se k tomu neodvážili až teďka když holky dělali lívance tak jsme se rozhodli je taky udělat taky. Ráno jsme tedy musela vstávat dřív než jako obvykle vyspávat až do oběda. Večer jsme si nařídili budíky na 8 ráno, doufám že vstaneme, ale spíš budu zase budit Camerona jako vždycky.

Slyším ten hnusný zvuk který říká že je ráno. Ten zvuk který je tak nepříjemný a každý ho nesnáší. Vypnul jsem budík a šel vzbudit Camerona. Ten sice něco nadával, ale nakonec vstal. Rozespale jsme se dostali do kuchyně kde jsme si sedli naproti sobě a začali konverzaci.

,,Já dělám lívance pro Karr" řekl jsem.

,,Na to zapomeň, je to moje sestra takže pro ni dělám já!"

,,Camerone, ty si bereš moji sestru a já tvoji. A neser mě"

,,Shawne! Doprdele, já to moje sestra"

,,A holka která se mi líbí a tys slíbil že mi s tím pomůžeš"

,,Fajn, dobře...budu dělat lívance pro Aaliyah, ale jenom proto že nechci abys měl zlomený srdce"

,,Díky ses fakt kámoš"

,,Jojo, takže máme na to hodinu. Kdo z nás dvou udělá lepší."

,, Začínáme"

,,Teď!" řekl Came a běžel do kuchyně. Já si vytáhl mobil a našel si její blog a tam si rozklikl recept na lívance.

Cameron mezitím v kuchyni panikařil a hledal recept na Google. Já si tahal ingredience na lívance a začal tvořit těsto.
Kdyz jsem měl těsto hotový tak jsem si vytáhl pánev na lívance a začal tvořit. Mezitím jsem jen tak přemýšlel a bloudil ve svých myšlenkách. Za pár dní pojedeme na ty hory, a tam to taky Karr řeknu.. doufám... Ještě nevím jak ale něco do té doby vymyslim.

Lívance jsem měl hotové a teďka jsem je akorát zdobil na talíři. Cameron dělal poslední lívance ale má je trošku spálené... Chudák Aaliyah, zamýslim se. Lívance jsem naskládal na sebe, dal tam borůvky a navrhl dal ještě šlehačku. Jakmile jsem byl se svým výtvorem spokojen došel jsem pro příbor a vzal talíř do ruky. Odešel jsem do pokoje Aaliyah a Karrianne s Cameronem v patách. Holky už byly vzhůru a koukali do mobilů, právě včas.

,,Dobré ráno holky" řekl Came a šel si cestou k Aaliy.

,,Jak jsme slíbili, udělali jsme lívance, akorát každý jinak. Tady jsou moje pro Karr a on má pro tebe ségra" řekl jsem a podíval se na Aaliy.

,,Tak se ukaž ty chemiku Dallasi"

,,Jsou určitě dobrý"

,,Shawne, máš to výborné! Opravdu moc dobrý" řekla Karr a vychutnávali si lívance.

,,Came? Co si do toho dal? A nemáš je udělaný je tam citit mouka" řekla naopak sestra.

,,No já si mys-"

,,CAMERONE SHAWNE! okamžitě naklusejte do kuchyně a uklidte ten bordel tady!" začala křičet mamka. Oba jsme tedy odešli a uklidili ten bordel. Mezitím přišla Aaliyah s Karr a usedli ke stolu.

Odpoledne jsme se šli projít společně s Aaliyah. Nakonec jsme skončili v kině, protože dávali nějaký film který chtěli vidět, jo už vím...pokračování 50 odstínů.... Slaďárna no... Oba jsme tam šli, jen proto že nám slíbili že pak půjdeme buď na kafe nebo s námi pojedou na hokej. Nikdo nic nenamítal a tak jsme si šli koupit lístky do kina. Pak jsme si koupili popcorn a colu, šli do sálu a usedli na naše sedačky. Já seděl ve prostřed společně s Aaliyah a sourozenci Dallasovi seděli vedle nás, na měl u sebe Came a sestra měla u sebe Karr. Film začal a tak jsme začal dávat pozor, Cameron celou dobu před začátkem filmu žvanil o nějakých kravinách, moc jsem ho neposlouchal.









Ahoj všichni! Vítám vás u nové kapitoly^_^ doufam že se líbí ❤ kdo se těší až budou na horách 🌜

Shawn má dvě nominace do Grammy awards 2018! Opravdu moc mu gratuluju a věřím že aspoň jednu vyhraje ❤

Míša 🍁

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat