Karriane:
Z toho všeho jsem byla celá přetažená a tak potom co Came odešel jsem si lehla a nad ničím nepřemýšlela. Zavřela jsem oči a usla. Probudila jsem se nějak kolem sedmé nebo možná už bylo půl osmé večer a chtěla jsem si jít do kuchyně pro něco k jídlu. Měla jsem v plánu zavolat Timeře aby přijela a my spolu snědli celou zmrzlinu a spolu se koukali na filmy. Tim jsem už zavolala, říkala že přijede do hodiny a tak jsem chtěla mezitím přinést to jídlo. Akorát když jsem stála na schodech tak jsem slyšela z kuchyně hlasy. Oba dva mužský a oba jsem moc dobře znala, Camerona a Shawna, akorát jsem nechápala proč tady je Shawn a co tady dělá.,,Karr už spí, takže buď ticho" kdybys jen věděl...
,,Takže, jak bych to řekl...posral si to" řekl nakonec brácha.,,Já vím, ale tak mi řekni co mám dělat?" odpověděl mu Shawn.
,,No každopádně, teď tam hlavně nechodit.. protože spí"
,,Zítra bych si s ní mohl promluvit?"
,,Ty demente, myslíš že se z toho jen tak vyspí? Musíš ji dát čas"
,,Ale já se jí musím omluvit a všechno jí říct, a musím jí říct že jí furt miluju a-"
,,Já tebe taky ale nevím co mám dělat Shawne!" řekla jsem, protože jsem to v sobě nemohla dusit. Udiveně se na mě oba podívali.
,,Ty nespíš?" polkl na sucho Came.
,,Spím, teďka tady chodí můj duch demente"
,,Karr, já vím že jsem to podělal a jsem si toho vědom. Ale já jsem nevěděl co dělám byl jsem opilí. Řekni cokoliv a já to udělám, jenom prosím neopouštěj mě" řekl mi Shawn a podíval se na mě smutnýma očima.
Nic jsem na to neřekla, protože jsem nevěděla co. Šla jsem normálně do skříňky pro brambůrky, a pak pro zmrzlinu. Odnesla jsem to do pokoje a vrátila se tam že ještě udělám kakao. To jsem udělala a navrh dala šlehačku, oba dva hrníčky jsem odnesla do pokoje a v tu chvíli zazvonil zvonek.
Seběhla jsem schody a otevřela dveře, v nich stala Tim a v ruce držela další zmrzlinu. Bože, jak já jí miluju. Objala jsem ji a pak jsem v tichu odešli do pokoje. Netuším co dělali ti dva a je mi to celkem jedno. My jsme si sedli na postel a začali konverzaci.
,,Copak se stalo ty naše sluníčko?"
,,Shawn se stal.."
,,Co ti provedl?"
,,Podvedl mě s nějakou courou když byl na festivalu..nebo spíš po tom vystoupení"
,,Ach bože. Pojď ke mě" jak to řekla tak jsem se natáhla objala ji. A trošku ji brečela do ramene.
,,Teďka si dáme tu zmrzlinu a koukneme na nějakej romanťák ju? Hlavně už nebreč",,Děkuju za tebe sis"
,,Víš moc dobře že tě miluju a nikomu tě nedám..jo a btw. můžu tady přespat?"
,,To si piš že jo"
--------------
,,Ale já si stejně myslím že měli být spolu.."
,,To by ten kluk nemohl být taky taková svině"
,,Tak a teďka se podívá na Titanic"
,,Máš mě přečtenou"
,,Já vím sis"
,,Ahh, zase budu brečet.."
,,To obě...měli bychom si dát večeři"
,,Zavolám do pizzerky, jakou si dáš"
,,Záleží na tobě"
,,Fajn" pak Tim odešla a já zůstala v pokoji sama. Podívala jsem na mobil a tam měla celkem dost zpráv jak z Instagramu tak i na twitteru. No a taky pár zpráv od Aaliyah.
Všechno si přečtu až ráno a odepíšu, teďka na to nemám ani čas ani náladu. Mezitím co jsem já koukala do mobilu přišla Tim, a tak jsme ještě před filmem obě zkoukli sociální sítě a tak. Když zazvonil zvonek tak jsem došla pro pizzy a přinesla je do pokoje kde byla i Tim. Obě jsme se zachumlali každá do jedny deky a doprostřed jsme dali pizzu a notebook. Pak jsem se nechala vtáhnout do děje filmu.
ČTEŠ
I need you ||DOKONČENO||
Fanfictionvšechno je jednou poprvé. 19iletá Karianne je klasicky žijící dívka na střední škole. Miluje hudbu a píše si svůj vlastní blog který má několik set přečtení, vyhrála pár cen za svůj blog, je sice populární a noviny o ní vědí a někdy napíší článek o...