2.kapitola

6.7K 165 35
                                    

Karianne:
  Jako každou noc jsem šla spát opravdu pozdě. Psala jsem úkoly do školy, skypovala si s Cameronem a psala nový článek na blog. Nakonec jsem šla spát v jednu ráno. Ano, potlesk pro mě prosím. Ráno vstávám v sedm, a vlak mi jede v osm. No uvidíme jestli vstanu...

Zvoní mi budík. Ten otravný zvuk, který každý z nás tolik nesnáší. Každý z nás někdy dostane infarkt hnedka po ránu. Prostě, praštit se do hlavy je uplne normální! Začala jsem svůj mobil a nakonec byl pod polštářem, a měla jsem jenom 20% baterky. Takže já si zapla počítač ale mobil ne! Fajn, klid. Vypla jsem mobil a píhla jsem ho na nabíječku.
Pak jsem se zvedla z postele a vydala do kuchyně, tam jsem si nalila pomerančový džus a udělala ovesnou kaši.

Snídani jsem snědla a vydala jsem se do pokoje kde jsem se převlékla. Vzala jsem si fialovou mikinu a černé držíny s dírami na kolenou. Do svého modrého batohu jsem dala notebook, sešit a Power banku. Pak si ještě do kapsy u mikiny dala sluchátka a vzala boty. Nakonec jsem vyrazila do Costy pro tři Latte.
Koupila jsem tři kafe a vyrazila jsem na nádraží. Šla čekat na nástupiště, kde jsem si sedla na lavičku a zapojila jsem do mobilu sluchátka a pustila svůj oblíbený playist na Spotify. Když jsem se rozhlížela po nástupišti, zaujal mě jeden brunet, byl vysoký. Měl na očích sluneční brýle, když nesvítilo slunce. Chvíli jsem na něj koukala když v tom k němu přiběhla asi tak 12 letá dívka, usmál se na ni, pak se objali a vyfotil se s ní. Nechápala jsem proč, a najednou přijel vlak. Do něho jsem nastoupila a usedla na své místo u okna. Mobil jsem zapojila do power banky a koukala z okna.

-------------------------------------------------------------------------

Když vlak přijel do New Yorkského nádraží, chtěla jsem vystoupit ale u dveří stál vysoký kluk. Slušně jsem se ho ptala jestli by se neuhnul a měl sluchátka a tak jsem do něj musela šťouchnout, hnedka jak si mě všimnul se uhnul a tak zářivě se na mě usmál. Božeeee má tak krásný úsměv! Panebože co to blábolím?! No to je jedno, každopádně jsem se z vlaku dostala a do nedůležité.

Čekám na svůj taxík, kterým pojedu rovnou do školy. Doufám že už Timera vychodila z auta ty papírky od lízátek... aaa já jsem asi neříkala že mě Timera a Aiden vyzvedávájí na nádraží že? Hmmm tak to říkám teď. Na mobilu mám už 79% baterky. Stále ho mám schovaný v kapse u mikiny, a stále poslouchám hudbu. Teďka mi tam zrovna skočila nějaká zajímavá píseň......moment.....Lost in Japan remix? A to je od....Zedda a Shawna Mendese? Asi bych mohla zapnout Google a najít si ho, ale to až ve škole protože právě přijela moje nejlepší kamarádka!

,,Ahoj Karr" řekne a objeme mě Timera která řídí. Já jim dám kávu a pak začne konverzace.

,,Ahoj Tim a Aidene"

,,Hele víte že píšeme z matiky?"

,,Si děláš prdel?! Já to zase neumím!"

,,Hej, sedíme spolu, budem si radit" drkne do mě Tim a mrkne na mě. Už jsem říkala že ji miluju?

Když jsme dorazili do školy, tak jsme se vydali k našim skříňkám. Mám tam akorát přezůvky a nějaký propisky a sešity....a taky žvýkačky a tak.... Vzala jsem si své boty a společně s Tim jsme vyrazili do třídy dějepisu. Aiden šel na svými přáteli kteří pak přišli do třídy úplně poslední. Usedli jsme do zadních lavic a já si vytáhla počítač, Timera zase svůj iPad a začali jsme si povídat. Pak zazvonilo a do třídy vešel učitel.

Hodina utekla v pohodě, a nakonec jsme koukali na nějaký dokument, upřímně nebylo to moc zajímavý... Teďka máme matiku a to znamená že píšem. Snazila jsem se to nějak naučit a už to poměrně zvládám. Takže spíš budu opět napovídat já. Klasika.
Díkybohu že sedíme v zádu, protože jinak bychom dostali bez milosti obě za pět.

,,Dobrý den třído, posaďte se" řekne učitelka když vejde do třídy.

,,Dneska si napíšeme takový menší testíček, je to tak na 10-15 minut" pak mám rozdala papíry, a na tabuli napsala příklady. Opsala jsem si je a vypočítala, pak jsme si ten papír s Tim prohodili a já vypočítala i její příklady. Pak jsem si ten papír už nechala dokud učitelka nevybrala testy.

Hodina byla nudná nic zajímavého. Pak jsme měli literaturu kde bereme Shakespeara. Neni to nic co by mě extra zajímalo ale je to lepší než matika nebo děják. A navíc můžeme použít notebook nebo tablet takže já můžu sjet sociální sítě a odepsat na pár mailů. Po literatuře máme oběd a pak tělák.

Literatura skončila a teďka se jde na oběd. Společně s Tim a Aideneme jdeme do školní jídelny, tam si vezmeme oběd a jdeme si sednout ke stolu. Jídlo nikdo z nás nejedl protože to vypadalo odporně a ještě k tomu to odporně chutnalo.... Teďka jdeme na tělocvik na který máme supla. Bohužel ředitele. Nic proti němu nemám, ale prostě je mu asi 150 let a všem holkám kouká jenom na zadky.....

Teďka jdu ze schůzky kterou jsem měla s Avonem. Chtějí abych jim udělala reklamu což nebude tak těžký. Mám v uších opět sluchátka a upírám oči na cestu na nádrží když v tom mě zastaví cca 15iletá.

,,Ahoj ty jsi určitě Karrianne, já čtu tvůj blog a strašně ráda bych se s tebou vyfotila můžu?"

,,Jasný, a jak se jmenuješ ty"

,,Já jsem...jsem Emma ale všichni mi říkají Emm"

S dívkou jsem se vyfotila, objala a ona spokojeně odešla. Když jsem se dostala na nádraží, šla jsem si koupit ledový čaj a muffin. Miluju muffiny. Na nástupiště jsem došla jen tak tak, akorát vlak přijel. Nastoupila jsem a usedla na své obvyklé místo. Ale něco mě zarazilo, ten kluk který mi ráno stal v cestě, byl opět v tom stejné vlaku a opět měl na očích sluneční brýle....

----------------------------------------------------------------------------

Ahoj, je čtvrtek a to znamená nová kapitola je tady!❤ Kdo si myslíte že je ten kluk?

Míša 🍁

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat