31.kapitola

2.6K 89 4
                                    

Pohled Camerona:
  Dneska je den kdy máme vyrazit na hory a strávit tam vánoce. Na jednu stranu se neuvěřitelně těším a na druhou mám nervy, nervy ze Shawna a Karriane. Oba mají toho druhého rádi víc jak kamaráda/ku a tak nechápu proč si to normálně neřeknou dřív..? Ale náš milý pan Mendes to musí udělat originálně, na horách. Včera večer když jsem šel z koupelny tak jsem zaslechl rozhovor Aaliyah a Karriane, ale to jsem asi neměl slyšet...

Flashback:

,,Aaliy pochop že já ho mám ráda víc jak kamaráda"

,,Karri, toho jsem si taky všimla. Nejsem slepá ani blbá. Sama poznám když se se něco děje s mím bráchou"

,,A myslíš že mě taky rád víc než kamarádku?"

,,Děláš si že mě srandu viď? Bratr je v tom až po uši a ty se mě na to ptáš? Jako vážně Karr..?? Ty to nevidíš jak se snaží být neustále u tebe nebo být s tebou, třeba když jsme byly na tom výletě byl celou domu s tebou... Karri on tě opravdu miluje"

,,Já ho taky ale nevím jak mu to říct"

,,Nechápu proč v tom vy dva děláte takovou vědu... Každopádně je pozdě měli bychom jit spát...zítra jedeme na ty hory"

,,Jojo, tak dobrou Aaliy a děkuju"

,,Nemáš zač...dobrou Karr" a pak zhasli a šli spát, protože po chvilce bylo ticho. Já se vrátil do pokoje kde seděl na posteli Shawn s mobilem v ruce.

,,Co hledáš pane zamilovanej?"

,,Haha, hledám chatku na těch horách kam bych vzal Karr a řekl jí to tam"

,,Aha, tak to hodně štěstí" řekl jsem mu a taky koukal do mobilu.

,,Jooo našel jsem ji! Camerone já ji našel!"

,,Tyvole nřvi tak! Co si našel?"

,,Našel jsem chatku kde jsem byl jako malej a tam jsem chtěl vzít svoji první lásku"

,,Akorát že ti všechny tvoje "lásky" utekli za někým jiným"

,,Vis že ses pěkná svině Camerone?"

End Flashback

No a po tomhle rozhovoru jsme šli spát. Zítra vyrážíme už ráno protože se tam jeden dlouho.

-------------------------------------------------------------------

  Ráno mě místo budíku nebo Shawna probudí někdo jiný. Ale je to příjemný, neni to tak nepříjemné jako od těch dvou.

,,Camerone vstávej snídaně je na stole" řekl ten hlásek a pohladil mě po rameni.

,,Jojo už jdu" řekl jsem a otočil s zády ke zdi. Jakmile jsem rozlepil oči upřel jsem pohled na Karr která budila Shawna.. mimochodem ten už je skoro hodinu vzhůru, ten rámus se nedal přeslechnout, ale ten dement dělá že spí.

Když už to Karr vdala tak odešla do kuchyně, Shawna tam nechala a mě taky. Sedl jsem si k němu a probudil ho. Pak jsme oba odešli do kuchyně na snídani, u stolu seděla Aaliya která se cpala palačinkama a Karr byla u ploténky a dodělávala poslední palačinky. Oba jsme si sedli ke stolu a dali se do jídla, mám tu nejlepší segru která dělá ty nejlepší palačinky na světě.

  Po snídani jsme si šli zabalit věci a dát je do kufru. Jakmile jsme měli naložený lyže, hůlky, boty atd. tak jsme se nasáčkovali do auta my. První řídil Shawn a pak ho vystřídá Karriane. Před tím než jsme vyjeli z města tak jsme ještě zastavili ve Starbucks pro kafe, ale pro něj došli holky. Prej že budou rychlejší než kdybychom tam šli všichni. A měli pravdu. Kdyz se vrátili na svá místa tak jsme vyrazili na cestu, Shawn si propojil rádio s mobilem a tak jsme poslouchali nějaký playlisty na Spotify, ale největší dobu jsme měli puštěný ten Vánoční.

   Po 5 hodinách jízdy jsme zastavili v bageterie Bulvár a tam se najedli. Sebou do auta jsme si ještě koupili ledový čas, kafe, a nějaký menší jídlo. Čeká nás ještě dlouhá cesta. Teďka se vystřídala v řízení se Shawnem Karr. Jelikož Karr a Shawn jsou ve předu a já s Aaliy jsme v zadu tak on logicky seděl taky ve předu a přišlo mi ale skoro vetsinu času koukal co dělá....prostě ji sledoval. Jestli jí to co nejdříve neřekne tak mě z nich asi klepne...











Ahoj všichni! Omlouvám se nevyšla dlouhou dobu kapitola, ale škola je škola. Konečně to začíná být trošku zajímavější než to bylo. Na Štědrý den se vám za kapitola bude líbit určitě...teda doufám 😂

Užívejte předvánoční čas ❤

Míša🌻

I need you ||DOKONČENO||Kde žijí příběhy. Začni objevovat