deel #1

592 50 1
                                    

"Opstaan a hmar je moet naar school" hoorde ik me vader zeggen ik stond met hoofdpijn op pakte snel een mijn outfit en liep richting de badkamer om me zelf optefrissen.
⬇Dit was me outje of the day⬇

Gewoon simpel snel deed ik een lekkere geurtje op en liep de trap af op naar de keuken waar ik me zusje zag Selma "ewa slaapkop lekker geslapen" "ewa izan" zei ik snel en gaf haar en kus

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Gewoon simpel snel deed ik een lekkere geurtje op en liep de trap af op naar de keuken waar ik me zusje zag Selma "ewa slaapkop lekker geslapen" "ewa izan" zei ik snel en gaf haar en kus. Pakte wat drinken uit de koelkast en smeerde me brood totdat ik me vader weer hoorde schreeuwen tegen me "Nisrinne snel je komt te laat met moeite betaal ik je school weg uit mijn oog NU!!" ik wou wat terug zeggen tot ik me verzete en wist dat het nutteloos was.

Snel appte ik Laila
Laila: L
Nisrinne: N

N: hey ben je al onderweg??
L: hey schatje ja ben bijna bij tram station.
N: isgd doe snell he!! Ciau zie je zo xx
L: zie je al in de verte ciau

Snel groete ik Laila met een dikke knuffel heb haar een maandje al niet gezien "hoe gaat het nog met je" "goed heb je lang niet gezien vertel wat heb je gedaan in de vakantie" zei ik maar om de onderwerp te veranderen "goed dubai was lekker warm dit jaar jammer dat je niet mee kon gaan" "volgende keer keer in sha Allah"

Op school aangekomen voelden we alle blikken op ons voelen "ik ga effe naar wc isgd" zei ze en liep weg, ik liep naar me kluisje toen ik opeens tegen iemand botste en ja hoor daar is Yasmine "hey kan je niet uitkijken jij vieze HOND!!" "jij ook hallo Yasmine" en rolde snel  met me ogen (Yasmine is een meisje die mij pest wegens mijn uiterlijk of waarschijnlijk omdat ze me gwn haat) Yasmine duwde me snel opzij waardoor ik hard tegen de grond val en snel herstelde ik me ik ben niet een persoon die zou terug praten. Ik deed me jas in me kluis pakte me boeken en ging naar me les.

Skip school

Aangekomen thuis belde ik snel aan me pa deed open en pakte me van me oor naar binnen soms denk ik in mezelf wrm gooit hij steeds alle woede op mij gelijk voelde ik me wangen branden "JIJ HMAR WRM ZO LAAT THUIS IK ZEI 2UUR NU 4 UUR WAT DOE JIJ BUITEN HE!" snel voelde ik wen vuist op me buik ik kreunde van pijn "ik was 4 uur klaar echt wollah" kwam er moeilijk uit gelijk voelde ik een elleboog op me gezicht sws wordt dit een blauwe oog en daarna nog een stoot in me buik "geloof me" zei ik snel hij liep weg en ging wat tv kijken terwijl ik op de grond zat te lijden van pijn de enige wat uit me kwam was het woordje "AUWW" en me ogen vielen weg, weg van het wereldje.weg van de gruwelijke leventje.

Hallo allemaal dit is me eerste boek hoop dat je een sterretje geeft thxx!!. ps meld wat je van me eerste deel vindt en of ik nog meer delen moet schrijven!!.

Het Leven Van Nisrinne!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu