Go check mijn nieuwe boek het heet 'Alles veranderde toen...' geef het een kans en check it out guys!!! Kunnen we voor de 10+ stemmen gaan??
-------------------3 weken later...
'Opstaan je moet werken a luilak' zei Selma. Vandaag is Selma bij mij blijven slapen, ik sta vermoeid op en wrijf aan m'n ogen ik liep richting de badkamer en nam een warme douche en deed mijn make-up lichtjes op. Mijn haren liet ik hun vrije gang gaan. Mensen ik heb nieuwe auto wil je zien sws oke dit is m'n auto!! BMW M2 is het⬇
Dit is mijn outfit of the day⬇
We liepen naar het auto en stappen in, ik bracht Selma naar de metrostation want anders gaat mijn pa denken van waar gaat deze Selma naartoe enzo 'bye nijlpaard zei je soon' zei ik en knuffelde haar nog effe. Nu rechtstreeks work. 'Hey Kim' en zwaaide nog effe naar Kim (balievrouw). Nu denken jullie wat is er gebeurd nu tussen jouw en Saffouane nou we hebben al 1 week een relatie ik heb hem in die 3 weken leren kennen en ben al smoorverliefd op hem. 'Hallo ben je d'r nog' zei Amal ik werd gelijk uit mijn gedachte gehaald 'hmm' zei ik 'ik vroeg je iets, of je me kon helpen met deze cliënt' zei ze lachend 'oh ja natuurlijk' en helpte Amal ff met d'r problems.
Ik been klaar met werken vandaag ben wel moe man ik liep naar de parkeerplaats richting mijn auto opeens voelde ik 2 stevige armen om mijn heup 'AWHH LAAT ME LOSS HELPP' zei ik doodsbang 'rustig schatje ik ben het maar' ik draaide om en zag Saffouane 'je gaf me fk hartverzaking pff' zei ik zehma boos 'ben je nou boos op me?' Zei hij onschuldig, ik gaf hem een stoot op zijn schouder en zei 'stap gewoon maar in, sukkel' zei ik hoofdschuddend 'hmm en nu ben ik een sukkel jaki wacht maar' zei hij grijnzend wat best wel eng eruit zag. Hij stapte in en ik reed naar huis.
Hewa drerries we gaan voor die 10+ stemmen zeker niet skotten ik weet je te vinden😉
Sorry vandaag effe een kort deeltje maar heb beetje druk you know Business.
Vergeet niet mijn nieuwe boek te bekijken en volg zeker op mijn profiel ding Marokkaans_D
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...