deel #21

305 28 3
                                    

YAYY WE HEBBEN 3K GEHAALD💋🎊🎉🎉🎉🎊🎂🎈 super bedankt allemaal!!

ik moest staan naast Amine en we moesten onze handen tegen elkaar doen zodat je onze ringen naast elkaar zag. Het was heel ongemakkelijk een onbekende de hand vasthouden hij word wel mijn man...

Pff ik word moe wakker, vandaag heb ik vrij genomen van werk. Ik ben een verloofde vrouw nu... het woord vrouw al. Morgen ben ik nog ook jarig dan wordt ik 21 jaar volgens mij weet niemand dat ik morgen jarig ben behalve Selma. Maar dat is logisch ik vertel niemand wanneer ik geboren ben. Ik verwacht ook dat er niks gaat gebeuren ik vier het wel met mezelf.

Ik fris mezelf op en kies dan een leuk outfit uit. Vandaag had ik afgesproken met Amal ik heb haar lang niet meer gezien waarschijnlijk komt het omdat ik Saffouane ontwijk. En ja hoor weer ben ik telaat ik moest hij ophalen bij de metrohalte. Ik ren snel de auto in en rijd zo snel als ik kan naar de metro.

Ik loop nou eigenlijk ren naar de metrohalte. Ik zie Amal en Nour rondkijken naar mij. Ik sluip rustig achter hun en laat hun dan schrikken. 'Wow Nisrinne doe dat nooit meer me hart jeetje' ik knuffel der en draag dan Nour in me handen. 'Wat ben je groot geworden zine djeli hoe gaat het schat' en kietelde haar bij haar buikje.

Inmiddels zijn we al twee uurtjes gaan shoppen. 'Ik heb honger mama' zegt Nour. 'Kom dan gaan we langs de Mac donalds'. We bestellen onze eten en zitten dan bij een plekje waar bijna niemand komt. 'Nou Amal vertel is wat is er allemaal gebeurd toen ik weg was' zeg ik 'nou heel veel' 'begin maar met de start ik hou van verhaaltjes' zeg ik lachend. 'Zoals je weet gaat het slecht met Saffouane en zijn bedrijf. Het loopt steeds naar achteren hij komt amper zijn kamer uit' ik keek ongemakkelijk naar Nour hoe ze at. Ik ga wel een keer naar hem toe en het duidelijk maken dat hij niet als een kinderachtige kind moet gedragen ik heb het met moeite gedaan hij moet dat ook eens doen. 'En je ken je Jamal nog?' Zei ze met een big smile. 'Ja wat is er met hem' 'nou we hebben al een maand relatie' zei ze 'echt omg zo leuk ik wist wel er bloeide wat tussen jullie ik wens jullie met heel me hart een gelukkig leven.' Zei ik blij, blij dat ze haar liefde heeft gevonden. 'Uhmm Amal nou' ze keek me vragend aan. 'Ik ga over 3 weken trouwen en ik wil je graag uitnodigen voor me trouwfeest.' Ze keek me geschrokken aan 'huh zo snel het is net uit met Saffouane' zei ze woedend. Ik pakte haar handen vast 'ik had dit ook niet gewilt' zei ik vol tranen. 'B ben je uitgehuwlijkd' ik knikte langzaam. Ze kwam naast me zitten en troosten me 'het komt allemaal goed'. Ik veegde me tranen weg en knikte.

We liepen de Mac donalds uit 'hey Nisrinne' ik kijk om en zie Amine o wat word dit ongemakkelijk. 'Hey, Amine wat doe jij hier' 'ik had afgesproken met een paar vrienden van me' ik knikte Amal zat er onbegrijpelijk bij. 'Ohja dit is Amal, ik zie haar als mijn zus.' Hij gaf haar een hand en stelde zichzelf voor. 'Uhh Nisrinne' 'hmm' 'wil je morgen wat leuks doen samen?' Zei hij. Ik twijfelde ik had me dag al ingeplaned 'ja tuurlijk'. 'Ik bel je wel' zei hij ik glimlachde, en hij liep terug naar zijn vrienden. 'Wie was dat' zei Amal 'mijn toekomstige man..' zei ik. 'Nou hij ziet er niet verkeerd uit' zei ze 'heb je niet genoeg aan Jamal' en lachde erbij.

Ik appte Selma al dat ik laat thuis kom want ik ga Amal naar huis brengen. Aangekomen voor haar huis stapt ze uit 'doei schat, pas op jezelf' 'zelfde doei' en gaf nog een kus op Nour de wang die al in slaap is gevallen. Ik rijd door naar Saffouane. Voor zijn deur twijfel ik nog of het wel een verstandige keuze is. Toch bel ik aan. Hij doet in no-time open. 'Nisrinne uhh wat doe jij hier' ik loop zonder wat te zeggen het huis binnen. Wat een bende overal zie je blikjes redbull en pizza stukjes. Ik draai me met een ruk om en geef hem een klap op zijn wang. Auw volgens mij deed dat pijn 'wakker worden Saff, je verliest je baan als je zo door gaat, sta op kijk rondom overal troep je bent toch geen junkie mag ik hopen'. Hij kijkt me niet begrijpend aan 'wat bedoel je' 'je weet heus wat ik bedoel als je zo doorgaat verlies je je baan waarvoor je jaren voor hebt gedaan, doe me een gunst en ruim je troep op en ga werken voordat je spijt krijgt' zeg ik roepend 'doe het voor mij' zei ik nog zacht. 'Herpak jezelf weer op laat die slimme aardige Saff nou eens zien en niet die junkie Saff' zei ik voor het laatst. 'Beloof je dat me laat je zelf niet kapot gaan' 'beloofd' zei hij zacht. Ik liep weer naar de deur maar Saff greep me bij m'n pols en met een ruk beland ik in zijn knuffel wat heel betrouwbaar en goed voelde. 'Dankjewel Niss dankje dat je aan me denkt' zei hij een wrijft aan mijn haar. Het voelde goed ik wou het niet stoppen maar op een of ander manier komen de gevoelens weer naar boven. De gevoelens die we deelde toen we samen nog gelukkig waren. Maar dat is allemaal voorbij. Ik draai me om en loop de deur uit. De tranen lopen weer vrij wanneer ik denk dat het eindelijk voorbij is komt het terug. Ik rijd zo snel als ik kan naar huis.

Nou dames een nieuw deel let niet op de spelfouten geen rekening mee gehouden!!

3k bedankt allemaal op naar de 4k?

Als je me andere boek niet heb gelezen zou ik je aanraden om die ook te lezen het heet 'alles veranderde toen'

Stem&Reageer



Het Leven Van Nisrinne!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu