deel #2

590 49 1
                                    

"Nisrinne, wakker worden snell sta op ga naar je bed" hoorde ik Selma zeggen (ik woon samen met me zusje en me vader in een huis me moeder is overleden Ya Rahmou en mijn broer is uit huis hij is net getrouwd). Snel stond ik op met Selma's hulp en liep naar me kamer waar ik nog snel een warme douche nam ik keek snel in de spiegel en zag een dood meisje met allemaal blauwe plekken. Snel deed ik wat verzorging op me gezicht en trek een simpele pyjama aan gewoon een t-shirt met een kort broekje. Pakte me telefoon die op me bed lag en keek lipbijtend erop als ik zie dat het al 2:00 s'avonds was. Ik kroop in me bedje deed me wekker en keek vervelend naar de plafond. Ik voelde hoe me ogen zwaar voelde even later sliep ik.

Volgende ochtend.

Deed me ogen langzaam open gooide mezelf van me bed af en liep naar de badkamer. Nam een warme douche en deed me outje weer aan of the day.
⬇dit is mijn outfit of the day⬇

Snel pakte ik me jasje deed het aan en zette een sprintje naar buiten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Snel pakte ik me jasje deed het aan en zette een sprintje naar buiten. Vandaag heb ik echt geen zin in Laila en der vragen voor die blauwe plekken zelf mag ik geen make-up van me vader die denkt ik maak me op voor jongens. Vergeleken met Selma draagt die wel make-up me vader zegt er niks van volgensmij haat hij mij en wilt hij van me af ughh. Met ze gedachte loop ik binnen de AH vindt die crozantjes altijd vies idk ben ik enige? Anyway ik pakte wat water en 2 pakken milka oreo eentje voor mij en voor Laila. Liep naar de kassa en rekende het af. Buiten hoorde ik een meisje alleen op een bankje huilen helemaal alleen. "Hey ik ben Nisrinne en jij?" Zei ik om haar nog een beetje gerust te stellen "ik u-uhh heet Nour" zei ze bibberend "waar is je papa en mama?" "Ik ben ze kwijt" huilde ze het uit ik nam haar snel in me armen en stelde haar gerust "we gaan je ouders zoeken" opeens hoorde ik geroep "NOUR WAAR BEN JE NOURR" en toen belde er een lampje dat was de moeder waarschijnlijk. Ik liep met Nour in me armen naar de moeder "hey zoek je waarschijnlijk dit kleinetje hierzo?"gelijk pakte de moeder Nour in armen "dankjewel echt waar, hoe kan ik je bedanken?" Zei ze vol tranen "aangenaam Nisrinne" "Amal" zei ze we wisselde nummers en nam afscheid van Amal en Nour (Nour's vader is overleden).

Liep snel richting school toen ik aangekomen was zag ik Laila. Ohnee ik liet me tas vallen ze was met Yasmine en die meelopers aan het praten en lachen. Hoe kan een beste vriendin zo snel haar rug omdraaien ze weet dat Yasmine mij lastigvalt zoals ze zeggen Fri(ends). Ik liep naar binnen, ze heeft geeneens door dat ik voorbij loop. Bij mijn kluisje aangekomen pakte ik me boeken en liep naar me les was namelijk te laat. Ik klopte snel en deed de deur open "je bent te laat ga maar een telaat briefje halen" zei mevrouw Steinhart (wiskunde lerares)  "maar mevrouw ik had al gebeld dat ik wat later kom" zei ik "okey ga maar snel zitten dan heb geen tijd in je onzin" ughh ik irriteer me echt aan haar toen ik me ogen naar de klas richtte verstijfde ik snel ik zag namelijk Laila met Yasmine zitten tfoe wrm moeten ze me dit aandoen Laila weet ik heb niemand anders dan haar.

School was voorbij dat betekent naar huis gaan. Onderweg ging ik effe langs een parkje en at me milka's op. Ik ben het leventje zat me vader, Laila, Yasmine ik wil het niet meer het is maar dat Allah s.w.t zelfmoord heeft verboden nee, zo moet en mag ik niet denken ik wiste snel me gedachtes weg en liep terug naar huis.

Aangekomen thuis wist ik wat me te wachten staat. Ding Dong (deurbel zehma) de deur werd geopend en ik werd weer naar binnen gesleurd. "Weer ben je te laat hee wat zei ik gisteren tegen je luisteren moet je luisteren" de eerste klap vloog naar me wang ik voelde immers niks geen gevoel meer voor niemand niet. "WRM BEN JIJ MIJN DOCHTER VERTEL" gelijk daarna vloog er een voet naar me buik ik kreunde van pijn "p-p-papa alsjeblieft s-stop" en alweer voelde ik weer hoe me ogen dicht vielen.

Deed me ogen langzaam open en realiciteerde ik me weer wat er gebeurde alle beelden kwamen weer terug. Ik sleurde mezelf naar boven naar mijn kamer me vertrouwde kamer waar ik alle gevoelens loslaat ik liet me vallen op bed en huilde het uit. Niet veel later viel ik in slaap.

Hey allemaal wat vinden julle van de deeltje geef me jullie mening en ik zal elke dag wel 1 deeltje proberen online te zetten. Vergeet niet te stemmen thank yoHey
841 woorden

Het Leven Van Nisrinne!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu