'wat was dat' zei Saff 'die hoer duwde me zomaar' 'ze is het niet waard schat kom we gaan weg' en pakte m'n hand en hij bracht me naar huis ik ben doodmoe ik loop naar me kledingkast en pak een pyjama en trek die aan vandaag ga ik niet douchen heb geen zin ik doe morgen wel en val in slaap.
ik sta vermoeid op slurp mezelf langzaam naar de badkamer en doe m'n ochtendroutine en bid nog even Fahr. Na het bidden loop ik naar mijn tafel en kijk in de spiegel mijn wallen zijn gigantisch denk ik in mezelf ik doe alleen wat concealer op en nog wat mascara en loop dan naar mijn klein inloopkastje ik kies mijn outfit'je uit vandaag heb ik gekozen voor en simpel licht grijze broek met een truitje erbij het is inmiddels al winter tijd voor truien, ik loop naar beneden en maak dan een ontbijtje ik eet het op terwijl ik wat scrol op mijn telefoon. Na het eten ruim ik alles op en loop dan snel naar boven om nog mijn tanden te poetsen ja mensen moet ook gebeuren, ik pak snel mijn tas en doe mijn benodigde spullen erin zoals; deodorant, parfum, klein spiegeltje enzovoort. 'nu richting werk' ik pak de autosleutels en stap in en rij richting het kantoor.
ik loop het gebouw binnen en zie Kim (de baliewerker) snel zwaai ik naar d'r als ze me opmerkt, ik doe rustig de deur van de kantoor open en tot me verbazing zie ik Amal met Jamal praten. ik wist wel dat er wat tussen hun speelde in één ruk duw ik de deur open en Amal kijkt me gelijk betrapt aan got you HAHAHH dacht ik in mezelf, ik kon mezelf niet tegenhouden en lachte hardop Amal lachte zonder reden met me mee en Jamal keek ons onbegrijpelijk aan 'wooohhhhhh ik kan niet meer Amal help!!' zei lachend. Na 5 minuten was ik weer bijgekomen en inmiddels is Jamal al weggegaan. En nu is het tijd om Amal te ondervragen voordat ik iets wou vragen nam zij het over.
'nou het begon zo ik liep door een park gewoon hier achter maar mohiem ik nam een bankje en was gewoon in mijn gedachtes opeens kwam hij naast me zitten en zo begon het gesprek en ja hij vertelde me dat hij werkt bij zijn vader's bedrijf en die dag bij de AH hij voor even moest invallen voor een vriend want anders werd hij ontslagen en ja dat dus, hij is 23 jaar en woont dus ook Rotterdam. hij is echt een lief jongen'. 'oeh valt onze Amal op Jamal' zei ik en maakte van mijn vingers een hartje teken opeens komt Amal op me af rennen snel ren ik van haar weg, ik kijk steeds achterom of ze me nog op de hielen is en opeens bots ik tegen een gedaante aan die ik niet zag aanlopen door het bezighouden van het rennen, ik val op de grond en kijk omhoog en zie Saff breed glimlachen automatisch krijg ik ook een glimlach ik zie via mijn ooghoek dat Amal nog net Saff naar voren duw waardoor Saff strijkel en op mij valt wat best wel pijn deed. We hadden oogcontact ik hield zijn ogen gevangen in de mijne, ik kon dit nog uren zien ik ben helemaal op hem gevallen. Hij kijkt sneeky naar mijn lippen en dan weer naar mij voordat ik het wist plaatste hij zijn lippen op de mijne ik ga er intens mee. We zaten bij ons kantoor dus vrij weinig mensen die ons nu hier zien. ik stopte de kus voordat het een stapje te ver gaat. Hij plaats zijn hoofd tegen m'n oor en fluistert 'ik hou van je Nisrinne Hadoui, je maakt me helemaal gek' ik kon er niets op zeggen volgens mij was ik te verlegen op dit moment sowieso dat ik nu rood kleur, snel keek ik opzij en zie Amal ons verliefd aankijken ik pak haar zomenteen wel. Saff pakt kin vast zodat ik naar zijn richting keek wat ook gebeurde en drukte een kus op m'n wang ik lachte en zei 'ik hou ook van jou, Saffouane' nog steeds op dezelfde houding Saff lag nog steeds op me ik had dat geen eens meer in de gaten.
hoe vonden jullie deze deeltje deel #14 komt zo snel mogelijk!!
stem&reageer
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...