Gun mij alsjeblieft die sterretje niet skotte de gwn!!
Perspectief: Nisrinne"Tring Tring" ughh ik haat de wekker tfoee, ik zette het uit en liep naar de badkamer en nam een snelle douche deed nog wodo (het wassing voor het gebed). Pakte mijn gebedskleed en begon met het gebed. Na het gebed kleedde ik me snel om.
⬇dit is mijn outfit⬇
Snel deed ik de deur achter me dicht en keek op me telefoon voor de tijd. Shit nog 15 minuten dat haal ik nooit. Snel ren ik naar de tram die net stil stond en waarneer ik aangekomen ben bij de tram rijdt het weg tfoe wie kent deze situatie ook?? vandaag is niet mijn dag, ik keek naar het soort apparaat wanneer de volgende tram kwam over 11 minuten a izan klok. Snel pakt ik me telefoon van me tas en belde Amal.
Amal: A
Nisrinne: N
N: hey met Nisrinne
A: hey hoe gaat het
N: ben je in het kantoor??
A: nee onderweg hzo??
N: kann je me alsjeblieft ophalen tramvertraaging..
A: ja isgd ik kom eraan geef me 2 minuutjes ben dichtbijWachtend op Amal stond ik op het tramstation "Tut Tut" dring me oren in ik draaide met een ruk om en zag Amal bij het stuur
en Nour achter. Snel rende ik naar de auto "morning" zei ik maar gelijk reedt ze met volle vaart naar het kantoor "is het goed dat Nour effe bij het kantoortje gaat spelen want vandaag is ze vrij van school" zei Amal onschuldig "nee geen probleem johh juist gezellig toch" zei ik glimlachend.Aangekomen in ons kantoortje zat Nour schattig te spelen met haar speelgoed en Amal was drinken aan het halen. "Hey Nour mag ik meespelen" zei ik om haar gezelschap te houden "JAA" zei Nour blij, samen speelde we met haar poppetjes opeens ging de deur open en zag....
Perspectief: SaffouaneIk stond op en kreeg opeens een app'je van Amal, Amal is mijn zusje ze heeft een kind en is getrouwd maar hij is overleden Ya Rahmou.
A: hey kan je alsjeblieft Nour ophalen ik ben op mijn kantoor dankjewel xx
Stond op mijn schermbeeld, Ik rende naar beneden en zag mijn moeder lekker koken "Sbah el Gair" zei ik en gaf mijn moeder een kus op der hoofd en ging weer terug naar mijn kamer en nam een verfrissende douche kleedde me om en liep weer naar beneden waar ik aan tafel schoof. Mijn moeder kwam naast me zitten en gaf me een lekkere ontbijtje ik nam me eerste hap hmmm.. "en zoon wanneer ga jij eens trouwen je bent oud genoeg" zei ze grijnzend, ik stikte in m'n eten me moeder gaf me snel water en dronk die op. "Yemma je weet dat ik daar niet aan denk" zei ik gefoccesd op mijn eten ik zag nog van mijn ooghoek mijn moeder grinniken. Opeens kwamen de beelden terug van het meisje in het supermarkt volgens mij ga ik der niet meer terug zien. Als Allah s.w.t wilt dat we elkaar weer tegenkomen dan gebeurd het.
Aangekomen in het bedrijf waar me zusje werkt liep ik direct naar de kantine je weet maar nooit met vrouwen😉. En ja hoor daar zag ik Amal "salam Amal inou" zei ik "sshhtt rustig a izan" zei ze grinnikend "waar is Nour?" "Boven in het kantoor met m'n vriendin" zei Amal "isg dan ga ik der maar halen ciau adios amigos" en gaf der snel een kus op der voorhoofd. Ik loop naar Amal's kantoor ik doe de deur open en zie daar Nour spelen met... en opeens draaide de meisje om, nee dat kan niet niet waar zijn het meisje van het supermarkt.
Perspectief: NisrinneHuh wat doet hij hier nou stalkt hij mij?? Nee dat kan niet gewoon puur toeval toch? opeens stond Nour op en rende naar die jongen toe en hij nam haar in zijn armen. "Uh-h hey" zei ik maar om de stilte te verbreken. "Hey was jij niet het meisje van de supermarkt" zei hij met een glimlach, heb ik al gezegd dat zijn glimlach echt mooi isss😍. Ik liep naar hem toe strekte me hand uit "Nisrinne" en glimlachte erbij "Saffouane, oom van Nour" zei hij "o-o-ohhh dus jij bent dan de broer van Amal" zei ik verwarrend "jep de enige echte" beide lachtte we het uit, opeens hoorden we Nour zeggen "Oom is verliefdd" gelijk kleurde ik roze kijkend naar de grond ik zag via m'n ooghoek hoe hij akward erbij stond. Opeens komt Amal binnen lopen "oh ben je nog steeds niet weg dacht dat je 10 minuten geleden al weg was" zei ze "ik ga ff wat drinken halen" zei ik om ze effe alleen te laten. Lopend naar beneden zag ik de baas van het bedrijf "hey Nisrinne toch??" "Jaa" zei ik lipbijtend "kom effe mee, ik wil wat bespreken" ik liep achter Romaissa (baas van het bedrijf) aan. Aangekomen in haar kontoor ging ik zitten en begon ze gelijk met praten. "Nou Nisrinne binnenkort is er een gala georganiseerd met allemaal bedrijven die één komen en elk jaar nodig ik drie medewerkers uit misschien dat jij interesse hebt??" Zei Romaissa, gelijk moest ik denken aan Amal is die ook uitgenodigd. "Ja lijkt me leuk maar mag Amal ook meegaan, dan ben ik namelijk niet alleen." Zei ik nerveus "ja als je dat wilt, het is zaterdag avonds ik stuur jullie wel een mail'tje" ik schudde snel der hand en rende gelijk naar Amal toe om haar de goede nieuws te vertellen.
Niet wetend wie nog meer in de kamer stond sprong ik op Amal "Amal je weet nooit wat er net is gebeurt" zei ik hijgend "wat snel vertel je maakt me nieuwsgierig" zei Amal "wij zijn uitgenodigd voor de gala zaterdag avond" en sprong van blijdschap, Amal sprong met me mee HAHAHAH "ohh toevallig ik ben daar ook aanwezig" ik draaide me om en zag Saffouane niet wetend dat hij er was. "Huh had je geen eens gezien Haha lol" zei ik zonder na te denken. "Waarschijnlijk omdat je niet om je heen keek" zei hij en knipoogde nog voor het laatst naar me, en ging weg met Nour aan zijn arm. Snel draaide ik om en zag Amal grijnzen, ik vertelde der snel alles van A tot Z van supermarkt tot hierzo, Amal is laatste tijd een goede vriendin voor me geweest, beter dan dit kan je niet wensen. "Zoo dus jij wordt mijn schoonzus" zei Amal, hoofdschuddend ging ik verder met mijn werk want discuseren heeft toch geen nut ik ben toch slecht in liegen.Wat gaat er gebeuren op zaterdag avond....
Gun me een stem en geef een reactie van wat je van dit deeltje vond een extra lange deeltje voor jullie guyss xx
1141 woorden
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...