moet ze Saff vergeven?
'alsjeblieft Nisrinne ik zal alles voor je doen' zei iemand achter me in draai me om en zie Saff weer ik zucht diep en opeens gaat hij op zijn knieën 'sta op Saff iedereen kijkt naar je' zeg ik zuchtend 'nee dat boeit me niet ik wil je terug Nisrinne' 'wat snap je nou niet van nee het is klaar ga focus je, je op je werk en inshallah zal er iemand in je leven komen en zal je heel gelukkig met haar zijn, en nu weg ik heb het namelijk druk' en stap in de auto en rij met volle gas de garage uit.
ik rij naar de tramhalte want ik moet Salma nog ophalen zodat we naar huis kunnen gaan. Ze stapt in en rijdt naar Rotterdam. Aangekomen voor ons huis doen we de koffers open en pak ik mijn spullen en lopen naar binnen. Ik voel weer de gevoel van thuis zijn die gevoel die ik vergeten was. Ik leg mijn spullen in de gang en loop naar de woonkamer waar ik mijn vader zie zitten op de bank. 'hey baba' zeg ik. Hij schrikt en kijkt me boos aan hij loopt naar me toe en pakt me bij me haren vast 'Waar was je a Kehb' zegt hij boos. Hij sleept me mee naar de zolder en doet de deur achter zich dicht ik hoor nog Salma schreeuwen dat hij de deur moet openen. Hij kijkt rond en zoekt spullen om mee te slaap ik die in de hoek zit te verschuilen en te wachten voor de klappen. 'WAAR WAS JE AL DIE TIJD HE' zei hij. hij liep naar me toe met een strijkijzer in zijn hand hij stopte die in de stopcontact en wachtte tot het heet werd. Hij liep naar me toe en pakte mijn hand. Ik kneep heel hard met m'n ogen en voelde de strijkijzer branden op m'n hand 'AWWWW STOP ALSJEBLIEFT' schreeuwde ik de tranen stroomden van pijn. 'Je hebt me verschud gezet bij die jongen die je hand kwam vragen' 'Sorry baba sorry' zei ik 'morgen komen ze je hand vragen en jij blieft hier slapen zodat je niet meer vlucht'. Hij pakte mijn been en zette de strijkijzer er weer op. bijtend op m'n lippen wacht ik totdat de brand in m'n lichaam weer weggaat.
Hij loopt de zolder uit en duwde me in mijn kamer en zette die op slot. 'BABA dit kan je niet doen ik ben je dochter' schreeuw ik uit. ik val uit moeheid en pijn op de grond 'waarom ik waarom' fluister ik mezelf toe. Ik loop naar de badkamer en was mijn gezicht af ik kijk walgend naar de spiegel. ik loop de badkamer uit en val bewusteloos op de grond.
volgende ochtend
ik word door een irritante geluid wakker 'Opstaan maak je klaar ze komen over een uur ga doe wat moois aan en doe wat aan je gezicht' hoor ik mijn vader zeggen,hij loopt de kamer weg en zet die op slot. Ik moet me wel opmaken ik kan niet als een junk mezelf tonen dat doe ik mezelf niet aan. Ik pak een mooi hajaba (Marokkaans jurk) het is donker blauw met zo een zachte stof met mooi decoratie. Mijn moeder had die ooit voor me genaaid voor later zij ze altijd. De tranen komen weer naar boven Mama wrm verlaat je me waarom.
Ik stap de douche in en laat de water over mijn lichaam lopen. AUWW de brandwonden branden zo veeeel. Ik was me voorzichtig en doe wat make up op maar weer niet te veel ik hou niet zoveel van make up.
Ik fris mezelf op doe wat parfum op en ik zie dat de deur al open staat ik loop naar beneden en zie Salma met rode ogen naar me staren. 'Salma doe normaal niet huilen ga fris jezelf op' en knuffel der stevig. 'Ik wil niet dat je weer weg gaat' 'ik ga niet weg ik ben er altijd voor je' en gaf der nog een kus op de wang. samen maken we nog hapjes en zetten die netjes op tafel'..
Yo dames nog een deel ik hoop dat je het leuk vindt en zo ja gun me een stem.!!
Stem&reageer
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...