dankjewel voor de 1k💛
We liepen naar de balievrouw en opeens werd ik in een stuk naar achter gesleurd 'sorry vergeef het me alsjeblieft ik ga dit niet 2de keer doen alsjeblieft' zei Saff 'laat me los ga naar je hoer' zei ik walgend 'alsjeblieft Nisrinne geef me een kans vergeef het me' zei hij huilend ik trok mijn hand weg en zei 'ik vergeef het je maar er komt nooit een Saffouane en Nisrinne vergeet mij zoek een ander' en liep weg...
weken later
ik kom vermoeid naar huis van werk deze laatste weken ben ik mezelf niet meer geweest ik ben niet meer die oude Nisrinne, volgensmij komt dat door Saff altijd als ik niks te doen heb denk ik aan hem het wordt echt nu tijd dat ik hem vergeet. Selma zei ook dat ik terug moet komen verhuizen, ze zei ook dat papa niks gaat doen en is veranderd ik hoop het.. ik heb vaak eraan gedacht om terug te verhuizen want ik wil niet meer alleen wonen en dit huis laat me aan Saff denken. We zien wel ik loop naar de keuken en maak wat eten voor mezelf en eet het lekker op. Opeens gaat de deurbel ik loop erna toe en doe de deur open 'hey schat' en knuffel me zusje stevig 'het houbii, hou is het' zei Selma en loopt naar de woonkamer. 'hmdl, gaat zijn gangetjes' zei ik terwijl het helemaal niet goed gaat. 'Nisrinne, alsjeblieft kom terug het is saai daarzo papa is toch nooit thuis ben vaak alleen en hij is relax geworden alsjeblieft ga met me naar huis' zei ze smekend. 'Maar Selma ik kan toch niet zomaar weg van hier ik heb werk' zei ik maar. 'Maar je kan ook gwn hetzelfde bedrijf blijven maar andere plaats' zei ze zehma slim, eigenlijk kan dat wel 'pff okey ik ben deze huis ook eigenlijk zat' ze sprong van de bank op me 'yaay dat werd tijd boeazelif (a hoofd)' zei ze grijzend 'stil stil a kelb (hond)'.
ik heb alles geregeld ik ga weer bij mijn vader wonen mijn werk had toevallig ook een gebouw in Rotterdam dus kan ik daar verder werken. Ik pak me tas en doe mijn benodigde spullen in ik ga Amal gedag zeggen en dan kan ik vertrekken. Aangekomen bij Amal bel ik aan en ze doet gelijk open 'hey schat, alles goed' zei ze 'hmdl alleen moet je wat vertellen' ik liep verder de huis binnen en groette de ouders van Amal en kleine Nour. Ik nam plaats op de bank en vertelde Amal alles van A tot Z. 'ik begrijp het wel je mist je familie en wil liever daar wonen' zei ze begrijpelijk en knuffelde stevig. Ikzelf liet een traantje vallen 'ik kom zo vaak bezoeken jij ook hé' zei ik snikkend 'zeker we bellen ook nog hé' 'hahha ja dat 100%'
ik ging terug naar huis en zette al mijn kleren in mijn koffer het waren best veel kleren. en mijn parfum, make-up, deodorant enzovoort deed ik in een klein tasje. Ik propte alles in de auto en kijk voor de laatste keer naar mijn lege huis. 'nou dat was het dan' zei ik in mezelf en net wanneer ik de deur open zie ik Saff bij de deur staan hij ziet er net als mij suf en moe uit. 'wat doe je hier' vroeg ik hem kalm. 'alsjeblieft Nisrinne blijf hier laat me niet alleen ik kan niet zonder je leven ik kan niet zonder je.' zei hij 'spijt komt achteraf' zei ik net hard genoeg, zonder nog aandacht te geven aan hem doe ik de deur op slot en loop ik naar m'n garage waar de auto staat. Saff pakt me opeens van mijn hand vast en duwd me naar zich toe. 'Saff laat me los, ik ga schreeuwen ik meen het he' 'dat boeit mij niet, geef me een kans Nisrinne dan zet ik alles recht.' zei hij. Mijn woede kwam langzamer hand naar boven en wurm me van hem weg 'snap je dat nou niet er valt niks meer recht te zetten laat me met rust vergeet mij zoek een ander Saff ga op vrouwenjacht ofzo als je zo nodig iemand wilt!' zei ik en keek hem teleurgesteld aan en liep naar de garage. ik zoek naar mijn parkeer nummer en zie mijn auto van de verte ik loop naar de auto en doe de achterbak open waar het al bijna vol met koffers is. 'alsjeblieft Nisrinne ik zal alles voor je doen' zei iemand achter me in draai me om en zie Saff weer ik zucht diep en opeens gaat hij op zijn knieën 'sta op Saff iedereen kijkt naar je' zeg ik zuchtend 'nee dat boeit me niet ik wil je terug Nisrinne' 'wat snap je nou niet van nee het is klaar ga focus je, je op je werk en inshallah zal er iemand in je leven komen en zal je heel gelukkig met haar zijn, en nu weg ik heb het namelijk druk' en stap in de auto en rij met volle gas de garage uit.
ewa mensen 1k gehaald a sahh we made it thank u!!!!
2k?
ik zal deze paar dagen niks publiceren heb namelijk druk met school ik zal zo snel mogelijk nieuwe deel proberen te maken!!
stem&reageer
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...