De wekker ging 'Tring Tring' ik stond vermoeid op en deed de wekker uit, en liep door mijn nieuwe huis (ik ben verhuisd van Rotterdam naar Amsterdam niemand weet ervan alleen Selma en Reda) ik heb een grote masterkamer met een klein inloopkast en een badkamer die grenst naast mijn kamer en een keuken een woonkamer en een logeerkamer voor als Selma komt ofzo. Vandaag heb ik een afspraak een sollicitatie gesprek hopelijk wordt ik aangenomen, ik liep richting de badkamer
⬇dit is mijn badkamer⬇
⬇mijn kamer en kast⬇
Ik kleedde me snel om dit is mijn outfit⬇⬇
(Adidas schoenen eronder)
Me haren liet ik gewoon los maar pakte voor de zekerheid nog een elastiek je weet maar nooit, Pakte ook snel mijn jas en liep de deur uit heb nog geen auto, dus heb geen ander keus dan met de bus gaan.
Aangekomen bij de advocaten bureau liep ik naar binnen, ik zag een lieve dame achter de balie "hallo ik kom voor een sollicitatie gesprek" zei ik nerveus "je naam?" "Nisrinne el Housami" zei ik en glimlachte "3de verdieping einde van de hal, fijne dag verder" lipbijtend liep ik naar de lift en drukte op de 3 van 3de verdieping duhh. De lift stopte en liep naar de einde van de hal, ik klopte aan 'binnen' hoorde ik een vrouwenstem zeggen, ik liep naar binnen en deed de deur achter me dicht. Lipbijtend liep ik op der af "Romaissa aangenaamd" ik schudde haar hand "Nisrinne" en ging op de stoel zitten die ze me aanwees, ik gaf gelijk mijn bladeren waar alle gegevens enzo in zitten etc.
Romaissa schudde opeens mijn hand ik was effe door de war "welkom je bent aangenomen je kan morgen beginnen de rooster stuur ik nog naar je door en als je wilt kan je nu naar je kantoor gaan je deelt de samen met Amal" ik was gewoon sprakeloos "dankjewel mevrouw" ze knipoogde nog als laatst naar me en ik liep weg, ik kan het gewoon uitschreeuwen van geluk okey Nisrinne doe normaal je bent hier niet thuis "aaahhh" oeps misschien te hard gezegd.
Onderweg naar mijn kantoortje klopte ik aan en liep naar binnen. "Nisrinne (en gaf me een knuffel) Wat doe jij hier" "omg we zijn kamer maatjes (lees deel 2 als je niet weet wie Amal is)" we schreeuwde het uit. "Ik ben al klaar met werken wil je wat leuks doen samen?" Zei Amal "ja isgd let's go" zei ik vol blijdschap
We liepen samen het bedrijf uit op weg naar het stad. Aangekomen in de stad liepen we de winkel Zara in. "Amal waar is Nour eigelijk" zei ik "die is bij oma" en gelijk zag ik een leuke t-shirt die me aandacht snel te pakken had, ik ging het snel passen en kocht het. Amal had een jurkje gevonden die ze leuk vond en kocht die.
2 uurtjes later
"Nisrinne ik moet gaan moet nog naar Nour eten maken enzo" ik gaf Amal een kus en knuffel en zwaaide haar uit. Aangekomen thuis hoorde ik opeens hoe mijn buik rommelde "heb echt honger man, heb geen zin om te bestellen ik ga gwn wat simpels koken" zei ik tegen mezelf pakte mijn jas op weg naar de supermarkt.
Liep binnen de supermarkt pakte gelijk een mand en pakte de ingrediënten die ik nodig had. Opeens botste ik tegen iemand aan "sorry, had je niet gezien" zei ik kijkend nog naar de grond "geef niet ik zat ook fout" opeens keek op en zag een gespierde man rond de 20 jaar met bruin/groen ogen het was alsof ik een hele dierentuin in me buik voelde wat is er met mij aan de hand. "Kuch kuch" en werd uit mijn gedachtes gehaald oh shit te lang naar hem gekeken op sommige momenten kan ik wel door de grond zakken. "Sorry" zei ik snel en kleurde roze, ik pakte de gevallen ingrediënten op die ik liet vallen hij hielp me mee. Stond op en zag hoe hij naar me keek "sorry nogmaals" zei ik en liep weg tot ik opeens een hand op me pols voelde, weer belandde mijn ogen naar die van hem het voelde zo goed. Hij liet me los "sorry" en liep weg. Wtf was er net nou gebeurd het voelde alsof ik in de wolken zat, snel veegde ik me gedachtes weg en rekende af.
Perspectief: Saffouane"Saffouane ga eens naar de superrmarkt en haal daar tomatensaus" zei mama "isg yemma djeli". Ik liep naar me auddi A8. Dit is de auto⬇
Aangekomen bij de supermarkt liep ik naar binnen mijn aandacht gericht op de producten. Opeens botste ik tegen iemand aan mijn ogen was gelijk op haar gericht ze is rond mijn leeftijd lichte haar kleur en donker ogen een pracht vrouw. "Sorry, had je niet gezien" zei ze ik hielp haar opstaan. "Sorry ik zat ook fout" ze ik om de stilte te verbreken, ik hielp haar om de ingrediënten op te pakken, ik zag hoe ze te lang naar me keek ik vond het een beetje akward worden ik hoesten wat "sorry" zei ze en kleurde roze ze is echt schattig nooit heb ik dit gevoeld bij een wild vreemde meisje. "Sorry nogmaals" zei de meisje en liep weg ik pakte nog net haar pols ik weet niet wrm ik dat deed, ik had een mooi beeld van haar mooie gezichtje en der ogen "sorry" zei ik snel en liep weg. Aangekomen thuis was mijn zus net uit huis gegaan met der dochtertje, ik gaf de boodschappen aan me moeder. Liep naar me kamer en nam een frisse douche, stapte in me bed denkend aan haar viel ik in slaap.
Wordt Nisrinne nou verliefd zal ze hem nog ooit tegenkomen?...Hey gun het me en klik op die sterretje. Ciau my lezerssssss.
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...