Deel 20 al wauwie dat gaat snel 3K lezers?
Huh, hij moest hier al 3 uur zijn, uhh okey zit eet ik bel wel' hopelijk zit hij niet in de problemen zo verwikkeld hij ons ook in de problemen Ohh mama waarom ben je zo snel weggegaan...
Vandaag is de verloovingsdag. Ik heb er geen zin in, ik stond ook met koppijn op pff let get this day started. Ik liep naar de badkamer en waste mijn gezicht met water af deed er een crème overheen en liet het voor zo ver zo. Ik liep vermoeid naar mijn kledingkast. En pakte een simpel pyjama uit. Wejow vandaag heb ik niet normaal weinig geslapen. Ik liep naar beneden en trefte mijn vader. 'Wa hmar wat doe jij hier met pyjama' ik negeerde het en liep naar de koelkast. Ohh wat heb ik lef. Hij liep achter me aan 'Yek zo doen he hmar' en trok aan mijn haar. 'Auww' kwam er alleen uit. Hij slingerde me op de grond en trapte me nog voor het laatst alsof ik vuilnis was,en liet me met pijn achter. Ik stond met pijn op me hoofdhuid doet zeer en wreef erin. Ik ren huilend terug naar me kamer deed de deur op slot en gleed voorzichtig op de grond.
Ik liep naar de badkamer en waste mijn haar en deed nog woedoe (wassing voor het gebed). Ik liep mijn kamer in en deed mijn gebedskleren aan. 'Oh Allah help me ik kan het niet meer aan' zei ik huilend. Ik eindig mij gebed en kwam tot rust. Opeens ging mijn telefoon ik nam op en hoorde aan de stem dat het Saffouane is waarom laat hij mij gewoon niet met rust nadat ik hem een beetje voor beetje vergeet belt hij. 'Alsjeblieft laten we het uitpraten ik kan nauwslijks leven zonder jou, alsjeblieft Nisrinne' pff hij maakt me gek op 2 manieren, gek want ik heb nog gevoelens voor hem en gek omdat hij mij moet vergeten ik ga trouwen. 'Pff Saffouane verdoemd je tijd niet met mij ga zoek een ander' ik hou mijn tranen vast. 'Ik hou van je' zei hij zacht ik wil het zo graag goed maken maar dat zal slecht eindigen en dat weet hij dondersgoed. 'Sorry Saffouane' zei ik en hang op. Snel verwijder en blokkeer ik het nummer.
Over 3 uurtjes is mijn verlooving met Amine pff. Ik had afgesproken met de meiden dat we eerst naar de kapper gaan en dan iemand ons komt opmaken enzo het wordt een klein feestje alleen familie en een vriendin van Selma. Ik belde Hafsa maar ze nam niet op ik liep snel naar de woonkamer en pakte mijn tas gelukkig is mijn vader weg. 'Selma snel we komen te laat' ze rende de trappen af en rende naar de auto 'shotgun ik rijd vandaag' we hebben altijd een wedsrijd wie eerst dat zegt mag autorijden. Ik nam naast d'r plaats en probeerde Hafsa nog te bereiken maar nee nog steeds neemt ze niet op. We reden naar haar huis en belde aan tenminste ik belde aan Selma was te lui om uit te stappen typisch Selma nergens zin in. De deur werd open getrokken en ja daar was lady Hafsa struggelen met haar schoen. 'Waarom nam je niet op 'me telefoon is gevallen in water' 'wauw dombo, ewa snel voordat we laat komen' 'jaja effe sleutel pakken' ik liep alvast naar de auto ik keek naar achter en keek of Hafsa nog kwam opeens botste ik tegen een gedaante aan ik keek op zag dat het Amine was 'uhhh sorry' niet in de gaten dat zijn hand de heletijd op mijn schouder was. 'Hey, ready voor vanavond' zei hij. Ik voelde gemixte gevoelens er kwam niks meer uit mijn mond het was alsof mijn mond dichtgenaaid werd. Ik knikte eenmaal. 'Kom op tortelduifjes' zei Hafsa en trekte me mee naar de auto. Selma reed naar de kapper ik kon maar niet de gebeurtenis uit mijn hoofd halen. Krijg ik gevoelens voor hem? Wordt de huwelijk toch wel geslaagd?
We hebben ons haar en make up gedaan. Het is erg mooi ik had mijn make up gewoon natuurlijk gelaten. Ik hou niet van overdreven looks. Er kan ieder moment gebeld worden we hebben het feestje bij een familielid huis ggoragniseert.
Iedereen is er ik weet niet meer hoe ik e moet gedragen. Ik zie er wel heel mooi uit al zeg ik het zelf. Het was mannen en vrouwen apart. We hadden een aparte tafeltje ik groeten iedereen en nam plaats naast de meiden we praten van alles en nog wat het was heel leuk nooit verwacht eigenlijk. Mijn eigen verloofing leuk vinden in mijn wil. 'Kom foto's maken met de hele familie' zei Hafsa. Mijn gart zat in mijn kont waarom zegt ze dat nou dat betekent dat ik naast Amine moet staan. Hafsa riep iedereen bij de fotograaf zei waar we moesten staan en raad eens waar ik moest staan naast Amine en we moesten onze handen tegen elkaar doen zodat je onze ringen naast elkaar zien. Het was heel ongemakkelijk een onbekende de hand vasthouden hij word wel mijn man...
Hey schatjes nou bijna hebben we 3K lezers dat gaat echt snel❤❤
Stem&Reageer
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...