Paar maandjes later
"Hallo je spreekt met je metor NISRINNE IK MAG MEDEDELEN DAT JE GESLAAGD BENT" ik was voor effe sprakeloos het is me gelukt omg ben zo blij "dankjewel meneer" zei ik blij "morgen is de uitreiking" zei mijn mentor ik hang snel op en gil van blijdschap. Opeens zag ik hoe mijn deur open ging en zag Selma "wrm schreeuw je hmar HAHAH" Ik sprong in der armen "IK BEN GESLAAGD SELMAA" ze gaf me snel een dikke knuffel en een kus "gefeliciteerd schat wanneer is de uitreiking je weet dat ik sws mee ga he" "morgen 11:00 uur" zei ik "isgd ciau ga ik ga naar buiten heb afspraak" snel gaf ze me nog een kus en liep weg. Ik pakte me tel en luisterde me favo liedje van Fo Moracaine- Ma3andhom wellou (zie omslag). Ik zong lekkker mee terwijl ik op insta wat scrolde.
Volgende ochtend
Vandaag is de uitreiking ik kies me outfit uit en loop naar de badkamer ik maak me nog lichtjes op en maak een foto van mezelf.
⬇Dit had ik aan⬇
⬇en dit had Selma aan⬇
Aamgekomen op school waren alle ogen op ons gericht ik voelde me echt aangekeken het voelde gwn niet fijn. Selma zag dat het wat met me deed en stelde me gerust. We namen plaats en wachtte totdat die izan docenten mijn naam noemde. Opeens hoorde ik "Nisrinne el housami" ik stond snel op en liep naar de podium waar ik gelijk een roos kreeg en ik moest nog wat papieren tekenen die izan docenten feliciterden me nog en liep weer terug richting Selma "goed gedaan zuss ben trots op je izann Hahah" zei ze lachend snel gaf ik haar een kus en liepen we weer richting Selma's auto (ja mensen Selma heeft een auto ik niet mijn vader wilt niet dat ik een auto krijg maar Selma daar in tegendeel wel) we reden onderweg naar de Mac en we bestelde allebei wat. Selma kwam met de eten (omg i'm obsessed with food lol) "hmmm bismillah" zeiden we tegelijk en begonnen te eten. We waren klaar met eten toen er opeens jongens naast ons kwam zitten ik rolde met me ogen dit zijn jongens die aandacht nodig hebben tfoe ik haat als je z'n karakter hebt."Wat moet je kowed van ons" zei ik woedend opeens zag ik hoe die jongen naast Selma haar bijna wou betasten ik bdl het is me zusje niemand raakt haar aan ik duwde die jongen naast me weg pakte die jongen naast Selma van de kraag en zei "RAAK HAAR NOG 1 KEER MET JE KK VINGERS AAN JE GAAT ZIEN" opeens zag ik hoe iedereen naar me staarde maar op dit moment boeide me dat vrij weinig "woww rustig jij bent wel een pittige hoor vindt ik fijn" en knipoogde erbij, ik spuugde op hem pakte Selma bij de arm en liep weg naar de auto. "Wollah Nisrinne HAHAAHAH ik ga stuk" zei Selma lachend "HAHAHA hjb en rij verder"
Aangekomen thuis belden we aan want we hadden namelijk ons huissleutels vergeten. "TRIND DONG" hoorde je de bel na paar minuten ging de deur open ik zag opeens een dronkende vader voor me die me gelijk weer naar binnen sleurde. "EHH hoertje kijk wat je aan hebt tfoe 3alik" gelijk voelde ik me wangen branden en ik kreeg een vuist op me gezicht. De bloed verliet me neus "Bamm!" Stoot in me buik ik kreunde van pijn "ohja morgen komt iemand je hand vragen dus trek morgen wat netjes aan" hij verliet de gang ik zag hoe Selma op me af rende en me wou helpen. Huilend stond ik op "ik wordt gewoon uitgehuwelijkt dor me bloedeigen vader nog nee kan niet" zei ik zacht. Haar blik veranderde gelijk naar een boze blik ze liep rtichtig papa toe. "Wat denk jij wel je eigen dochter uithuwelijken wat vindt Reda hiervan" hoorde ik Selma zeggen "heb ze al uitgenodigd klaar met deze onderwerp ze gaat trouwen of ik mam haar met eigen handen dood" ik leunde tegen de muur ik kan dit niet aan. Ik sleurde mezelf naar boven en huilde het uit dit kan niet verder ik kan dit niet aan ik pakte een grote rugzak pakte me benodigde spullen en stopte die in mij tas pakte nog mijn jas en stopte me bankpas en me telefoon erin keek nog voor het laatst naar achter en sloot de deur. Huilend liep ik naar Selma's kamer die ook blijkbaar zat te huilen, ik kroop tegen haar aan en stelde haar gerust "Selma zorg voor jezelf ik kan niet langer" zei ik kijken naar de grond "nee ga je me verlaten nee je kan me biet alleen laten huilde ze het uit" "je weet hoe papa is ik kom je zo vaak mogelijk bezoeken beloof me alleen dat je oppast en niemand vertelt dat ik weg ben als ze het vragen okey?" Zei ik lipbijtend "beloofd maar beloof jij dat je elke dag belt" "okey beloofd" en gaf haar een dikke knuffel.
Ik liep rustig met mijn grote tas naar beneden en zag mijn vader slapen op de bank ik deed de deur dicht op weg naar een nieuwe leventje!!.
Wat gaat er verder gebeuren komt de vader erachter??...
Hey stem alsjeblieft en deel de boek zo veel mogelijk met je vrienden. Nog vragen stuur ze zeker.
900 woorden
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...