deel #22

304 26 1
                                    

Wejow we zijn alweer bijna bij de 4k!!! Woow gaat super snel binnen 1 deel al bij de helft voor de 4K thank you very much lovies!!

'Dankjewel Niss dankje dat je aan me denkt' zei hij een wrijft aan mijn haar. Het voelde goed ik wou het niet stoppen maar op een of ander manier komen de gevoelens weer naar boven. De gevoelens die we deelde toen we samen nog gelukkig waren. Maar dat is allemaal voorbij. Ik draai me om en loop de deur uit. De tranen lopen weer vrij wanneer ik denk dat het eindelijk voorbij is komt het terug. Ik rijd zo snel als ik kan naar huis.

Ik sta door mijn stomme wekker weer op. Ik kijk op me telefoon en open het berichtje van Amal waarin staat: "gefeliciteerd mijn love, weer een jaartje ouder hbd maak er een leuk dag van🎂🎂" Awww wat cute ik had der verteld gister dat ik vandaag jarig ben. "Dankjewel sister❤" stuur ik terug. Ik sta op mijn bed en spring erop en doe een dansje. Hmm ja oewa oewa wie is jarig ikke zing ik springend op mijn bed. Opeens word de kamerdeur open gegooid 'wa m3shi dierentuin hna, bgit n3as (het is geen dierentuin hier, ik wil slapen)'. Ik sprong snel en liep naar de douche voordat hij me wat meppen verkocht. Ik deed mijn ochtendroutine deed wat concealer op en mascara en een lipglosje. Ik liep naar mijn kledingkast en pakte een leuk set erbij. Vandaag heb gekozen voor een kante losse rokje tot aan mijn knie met een doorzichtige panty erbij. En een wit bloesje met een jacket jasje. Heel simpel black and white.

Ik pak mijn tasje erbij en deed de benodigde spullen erin zoals mijn sleutels en deodorant. Ik trok mijn zwarte vans aan en verliet het huis. Ik stapte de auto in en reed met volle gas naar werk toe. Ik kwam eraan en liep direct naar mijn kantoor. En deed mijn werk achter mij kantoortje. Er klopte iemand aan 'binnen' mijn baas kwam binnen 'hey Nisrinne wou je even feliciteren zag in het systeem dat je jarig was.' 'Dankjewel' en gunde hem een glimlach. Hij verliet mijn kantoor. Ik vind hem maar eng. Toen ik klaar was met mijn werk wou ik bijna weggaan toen mijn telefoon afging. 'Amine' die belde. Moet ik opnemen nee meskien ik nam toch op 'uhh halo' 'hey Nisrinne is het goed als ik je 6uur kom ophalen' zei hij met een zacht stem volgen mij was hij zelf nerveus 'ja is goed, maar wat moet ik dragen dan?' Vroeg ik hem 'zie je zo wel' en hij hing op.

Verward keek ik naar mijn telefoon hoe bedoeld hij zie je zo. Mhm ik liep naar de auto en reed nog naar de Albert Hein om nog paar kleine dingetjes te halen. En reed toen naar huis. Ik loop de huis binnen en merk dat niemand thuis is. Ik leg de boodschappen in de keuken en loop de trap op naar boven 'Selma' roep ik in de hoop dat ze terug reageert 'Jhaa' hoor ik haar terug schreeuwn. Ik liep naar haar toe en sprong naast haar op de bed. 'Hey' 'hoi, hoe was je dag' 'je moet me helpen'. Zeg ik en sleur haar mee 'ik heb een uh soort van date met Amine' zeg ik 'omg echt' zei ze ik knikte. Ik sleur haar verder met me mee naar me kamer. Toen ik de deur opende zag ik een mooi jurk met bijpassende schoenen. Wauw heeft hij dat geflikt 'jij wist het he' zeg ik tegen Selma. Ze fronst 'ik liet alleen Amine binnen' zei ze en bewoog met haar wenkbrouwen. Ik gaf haar een duw en bewonder het jurk het is een licht groen jurk met glitter love it❤.

Selma heeft mijn make up en haar gedaan. Ik nam nog een foto zo ziet mijn jurk eruit.

Een super mooi jurk en mijn hakken match met mijn jurk ik ben zo verliefd op dit uitresultaat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een super mooi jurk en mijn hakken match met mijn jurk ik ben zo verliefd op dit uitresultaat. Selma kwam rennend naar boven 'Hij Is Er' schreeuwde ze. Soms kan Selma echt een debiel zijn. De bel ging ik ging rustig de trap af en deed de deur open ik zag hem leunen aan de auto 'ik pak even mijn tasje' zei ik zenuwachtig. Ik liep weer terug naar binnen en pakte mijn tasje erbij en zei nog gedag aan Selma 'Have fun' ze zei en knipoogde. Snel stook ik mijn tong uit naar haar. En sluit de deur. 'Je ziet er prachtig uit' zei hij met stralende ogen  'dankjewel jij ook' zei ik en gaf hem een glimlach. Ik stapte het auto in en hij deed de deur achter me dicht. Hij stapte in ik was weer in dromenland te bevinden ik zal hem een kans geven we gaan toch binnenkort trouwen dacht ik in mezelf. 'Waar gaan we heen' vroeg ik. 'Dat hou ik nog geheim' pfff ik hou niet verassings ik keek verder uit het raam. Uit mijn ooghoeken zie ik dat Amine steeds kijkt. Ik draai me om en vraag hoelang nog. 'We zijn er bijna' ik knikte en zette een leuk liedje op. En zong mee Amine keek lachend naar me toe ik keek hem vragend aan hij kon niet stoppen met lachen 'gaat het wel' vroeg ik hem. Hij knikte 'je moest jezelf horen' zij hij nog steeds lachend. 'Ik weet ik kan goed zingen' zei ik sarcastisch wetend dat ik vals zing....

Ik zal helaas komende dagen druk zijn. Ik hoop dat ik wel tussendoor een deel plaats😘

Yo dankjewel voor het lezen. Bijna 4K.

Stem&Reageerk

Het Leven Van Nisrinne!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu