Als je op sterretje klikt gebeurd er wat..😰
'Salma doe normaal niet huilen ga fris jezelf op' en knuffel der stevig. 'Ik wil niet dat je weer weg gaat' 'ik ga niet weg ik ben er altijd voor je' en gaf der nog een kus op de wang. samen maken we nog hapjes en zetten die netjes op tafel..
De bel ging ik keek nerveus naar Salma 'ga nou maar' 'isgoed' ik liep naar de deur en deed die snel open, en zag een vrouw en man binnen komen waarschijnlijk de moeder en vader 'Salam alekoem' zei ik en groette hun. Daarna kwam er een jongen ongeveer rond de 15 jaar hallo en groette hem met een hand en er kwam daarna nog achter een meisje rond mijn leeftijd 'hallo Nisrinne' en groette haar. Daarna kwam een jongen rond de 22 jaar ik kijk liever niet naar de uiterlijk van mensen maar dammn wat was hij knap. 'Nisrinne' zei ik en schud zijn hand 'Amine' en liep glimlachend naar de rest van zijn familie. Waarom lachtte hij praat ik tegen mezelf. 'Kom je nog' zei Salma 'ja ik kom' en deed de deur dicht.
Ik liep snel naar de keuken en pakte de laatste hapjes en liep naar de woonkamer. Ik voel echt letterlijk 100 ogen op me gericht snel plaats ik de hapjes op tafel en zit naast het meisje.
'Hey ik ben Nisrinne 19 jaar bijna 20' zei ik 'hey ik ben Hafsa 18 bijna 19' zei ze lief we hebben wat bijgekletst en wisselde van nummers.'Waarom gaan jullie niet ergens nog bijkletsen' zei de moeder van Amine en keek me aan. Ik kon nu wel onder de grond zakken. Ik stond op en liep naar een andere kamer met hem achter me aan. Pff zo is het voorbij en da mag je weer zeuren praat ik mezelf toe.
We namen plaats op z'n bankje. 'Ik ben Nisrinne 19 bijna 20 jaar' probeerde ik een gesprek aan. 'Ik ben Amine en ben 21 jaar' ik knikte en toen werd het een beetje ongemakkelijk. 'Waarneer wordt je eigenlijk 20' zei hij 'over 3 weken' 'oo okey' en lachtte naar me Oehh zijn lach gwn 😍. 'Zullen we terug gaan' stelde ik voor 'okey' ik stond op en viel bijna neer maar kon me net oppakken. Ik keek voor me en zag dat ik me hand op zijn schouder had gedaan voor ondersteuning shit soms kan ik mezelf niet aanzien. 'Sorry, ik struikelde bijna' zei ik snel voordat hij iets anders denkt. 'Geeft niet' en lachtte naar me.
We liepen terug naar de woonkamer en ik zat weer op mijn plek. 'Dus Nisrinne wil je een nieuw leven beginnen met Amine' zei mijn schoonmoeder i guess mijn vader schopte me bij de voet 'Auw, uhh ik bedoel ja' en keek naar de grond 'en Amine wil jij' zei me pa 'ja' zei tie. Hoe lang ga ik dit vol houden ik bedoel hij is mooi maar ik moet hem eerst leren kennen enzo misschien is hij wel iemand die vrouwen slaat ofzo. Ik schud snel mijn gedachte weg en keek om me heen.
'De verloofing is over een week' zei de vader van Amine. Wat een week zijn ze gek ofzo pff. Ik knikte snel voordat me pa weer een voetgevecht wil beginnen.
Het is tijd dat ze weg gaan ik groet Hafsa 'doei schat we spreken wel een x af' zei ik 'ja isgoed ik spreek je nog je hebt me nummer' ik knikte en groette nog de rest van de familie en dan nog Amine die me vader nog gedag zegt. Hij loopt naar me toe en geeft me een warme hand 'doei' zei hij 'dag' zei ik en liet me hand los.
Iedereen is vertrokken 'Nisrinne ruim op ik ga slapen' zei pa. Ik liep naar mijn kamer en kleedde me om en haalde mijn make up weg, en liep weer naar beneden waar ik Salma al zie afwassen. 'Hey en hoe bevalt het je' zei ze 'ik weet niet een week is wel snel' zei ik 'en die Amine hoe vind je hem' 'ik weet niet, niet dat hij er niet goed uitziet maar ja uiterlijk zegt niet alles' 'klopt' zegt Salma. Ik ruim de woonkamer op en zet dan de tv aan 'Salma kom je nog' en zag Salma rennend met de zak chips naar me toe. Ik zette snel onze serie op en we keken geconcentreerd erna toe. Opeens kreeg ik een app'je van Hafsa ze vraagt of we morgen met z'n drieën gaan winkelen voor de verloofing ik stemde in en zette toen me telefoon uit.
Een deeltje na lange tijd!!
Vergeet ook niet mijn andere boek te lezen 'alles veranderde toen' @Marokkaans_D
Stem&reageer
JE LEEST
Het Leven Van Nisrinne!!
RomanceEen 20 jarige meisje Nisrinne die het thuis erg moeilijk heeft een steun van familie heeft ze nooit gehad. Ze wordt ook gepest op school totdat ze een keer wegloopt en iedereen achter zich laat. Hoe loopt het verder af met Nisrinne?? Daar kan je op...