DEVRİYE
-19.11.18
Dünya iyi insanlar kötü.
Sevgili Okuyucularıma;
Normalde, insanları ayırmak için çoğu kişiler ırk, cinsiyet, yaş, din ve dil ayrımı yapıyorlar. Bunlar tamamen bir doğruluk esasının kastına girmez. Bizler insanları ayırmak için iyi veya kötü kavramları kullanırsak daha doğru olur. Zira bu bahsettiğim ırk, cinsiyet, yaş, din ve dil ayrımları çoğu davaların ve kavgaların sebebiyeti olarak doğar.
Kötü sözleri, hakaretleri hak eden birçok insan var elbette. Ama kötü sözler onları haketmek için ne yaptı? Çünkü insanlar anlayamadıkları şeylerle sadece dalga geçmeyi bilirler.
Bir başka deyişlede iyi insanlar kötü seçimler yapabilirler bu onların kötü olduklarının anlamına gelmez. Yalnızca kendilerine en uygun seçimleri yaparlar. Bunlara biz insan diyoruz insan..
.Genç kız, askerin elinden şalını alırken sessizce bir teşekkür etti. Dili konuşmaya varmıyordu, daha bir hafta önce onu görmeden nasıl yaşayacağına bahse girerken asker, şimdi ayakta ve dimdikti. Hemde hiç olmadığı kadar da güçlüydü.
Bu hangi doktorun sayesindeydi?
Genç kız son kez askere baktıktan sonra rehber hocasının tabiri ile diğer meslektaşlar ile birlikte kalacakları otele doğru yol aldılar.
Sayılmayacak kadar çok tanklar ve asker arabaları vardı bulundukları yerde evlerin olmaması çok ilginçti.
"Hocam, buralarda neden hiç ev yok?"
"Arkadaşlar burası tehlikeli ve ıssız yerler, çoğu insan burada katledildi ve tüm evler de burada yıkıldı. Gideceğimiz yerde evler ve ihtiyacınız kadarıyla giysiler ve yiyecekler satılıyor ancak yettiği kadarını almamız lazım, ekonomi durumu pekte iyi denmez."
Araçlar gelir gelmez tüm doktor ve çalışanlar binip yaşayacakları otele doğru yol aldılar. Genç kız, yolları izlerken ağaçların sayısının bile azlığı vardı ve her an biri çıkıp onları ateşli silahlarla mermiler yağdıracakmış gibi bir hissi vardı ve bu onun ödünü koparıyordu.
Hoş, burada Steve Rogers ve asker arkadaşları varken burada kimseye hiçbir şey olmaz olamazdı.. Eğitimli, kararlı ve kendinden emin adımları vardı. Dıştan ne kadar sert bir kişiliğe sahip olsa da annesi ve kardeşi için minik bir kedi yavrusundan ibaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET LOVE
RomanceSteve tüm merakıyla sordu genç kıza, "Sana bütün bunları kim öğretti doktor?" Natasha tüm kararlılığı ile yanıt verdi. "Doktorlar, kendini kaybetmiş bir hastanın huysuzluklarına kızmaz. Tıpkı öğrettiğin gibi.." Doktor-Asker