'KALP
16.12.18🔭
'Dokunulmasa da, görülmese de kalpte yer verilir bazısına; nedensiz.. '
---Sevgili Okuyucularıma;
Nice insanlar gördük oysaki, kalpleri bomboş ama mutlu, çok az insanlar gördük oysaki, kalpleri aşk ateşiyle yanıp kavrulan hüzünlü ve mutsuz
Kalplerimiz de tıpkı gerçeklerin aynası değil mi? Belki de her kalp hayatı yansıtmayabilir ama yaşadığın hayata dair sana ders verebilir.
İnsanın en büyük ihtiyacı kalbinde hissettiği umuda karşılık bir kalp bulunmasıdır.
Yaşamımız da hep iyi anlar, iyi gelecekler hayal ederiz, ama hayatın kurduğu tuzaklar ve insanların bu denli acımasız olması çoğu kez tüm geleceğe yönelen insanlar için en son seçenek olduğu kafîdir.
Bazen hayatta iyiliklerinde yapılabileceğini bilmemiz gerekir. Misal, 'Hayat olmak' O hayata bir gelecek sunmak, tüm hayatını onunla paylaşmak, kalbinin sesini sadece o hissediyor olması.
Genç kız yüzüne düşen güneş ışığıyla sol elinin tersiyle yüzünün tamamını kapatır vaziyete getirdi. Sabahleyin bu durumu yaşamaktan haliyle bıkmıştı ve bu onu hep takip eden bir döngüydü.
Saatine baktığında yediyi geçtiğini farketti ve seri bir şekilde ayağa kalkıp odasında bulunan ufak bir banyoya girip işlerini hallettikten sonra çıktı. Sadece yarım saati vardı ve daha hiçbir hazırlık yapmamıştı. Giysi dolabında çıkardığı petrol mavisi pantolonunu ve kombinlediği buz mavisi gömleğiyle yarattığı sadelik şıklığına vurdu adeta.
Bugün kendini ayrı bir heyecanlı ve mutlu hissediyordu. Doğrusu meslek hayatında daha önceden bu türlü giyinip makyaj yapmamıştı. Sadece hafif bir makyaj
Yanında gerekli bulundurabileceği tüm eşyaları da çantasını aktardıktan sonra odasından ayrılıp otelin girişine doğru adımlarını hızlandırdı. Girişte Maria ve Rehber hocasını görünce yüzünde ki somurtganlığı sildi. Sabahları erken uyanmak fobisi olmalıydı
"Günaydın hocam." dedi Nat, heyecan dolu sesiyle
"Günaydın Nat, bugün nasıl hissediyorsun?"
"Sanırım her zamankinden daha da heyecanlı.."
"Yüzünden tahmin edilebiliyor her şey, hadi bakalım iyi çalışmalar diliyorum sizlere." Rehber hocasının gelmemesi Nat'a biran merak duygusu salmıştı. Rehber öğretmeni yok ise hastahaneyi tarif edebilecek kim vardı ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET LOVE
RomanceSteve tüm merakıyla sordu genç kıza, "Sana bütün bunları kim öğretti doktor?" Natasha tüm kararlılığı ile yanıt verdi. "Doktorlar, kendini kaybetmiş bir hastanın huysuzluklarına kızmaz. Tıpkı öğrettiğin gibi.." Doktor-Asker