SL/R- Episode 11

281 30 112
                                    

🍂'

29.05.19
----

Bazen kaybolmak ister insan.
Merak edilmek için..

Sevgili Okuyucularıma;
Sevmek ya da sevilmek kavramları her ikisi de farklı çağrışları getirse de bir bakımdan her ikisi de boynuna dolanan bir aşktır her bir bakışta içiniz tüm bedeninizle birlikte yakar, kül eder.

Ama hep en çok seven sen, en az sevilen sen olursun. Karşında ki senden daha az kırılır. Üzülen en çok sen olursun. Bunları bile bile kendini teslim edersin..

O yüzden siz bazı duygularınızı yazamazsınız, anlatamazsınız. Çünkü tefsiri ancak his ile mümkündür, insan yaşayarak bilmesi gerekir.

Nat sağ eliyle ağzını kapatmış buraya gelmeden yolda karşılaştığı siyah giyinimli ve kömür karası gözleriyle ürkütücü bir hale bürünmüş kişiye korku ile bakıyordu. Nereden tanıdık geliyor diye aklında ki soru işaretlerine cevap bulamamıştı çünkü kim Natashayı öldürmek için bu kadar nefret edebilirdi ki..

Seven insan sevdiğine zarar vermez.

Düşman seri adımlarla her iki gence biraz daha yakınlaştı. Koca cüssesiyle gölgesine bile tanık olmuştu genç kız. Bir anda değişen bu amansız hayatı her gün macera ile başlıyor ve bitiyordu. Çünkü doktor olmanın gereği de buydu, insanlar için ölünür, onlar için yaşanırdı.

Steve, elinde ki tüfeği her iki eline de yerleştirip nişan alıp ateş attı. Ama başarısız olması canını bir hayli sıkmıştı.
Tüfeğinde ki mermilerin bitmiş olduğunu düşünüp daha çok sinirlendi. Şimdilik hiç sırası değildi, bir yanında tüm hayatını ona adamış bir doktor varken diğer yandan da ölümü son derece alışılmış bir şey gibi görüp her şeyi göze gelen masum insanlar vardı..

Steve, Nat için tıpkı bir sigara gibiydi; zararlıydı ama bırakması çok zordu..

Nat da, Steve için tıpkı bir çiçek misali kadar eşsizdi. Koruyunca açar, sevildikçe daha da iyileşirdi..

Siyah giyinimli düşman, elinde ki tüfeği alıp namluya mermi koymadan önce sol elinde ki parmaklarını tetikten uzak tuttu ve ardından tüm mermilerini sırayla dizip tüfeği tam da genç kıza doğrulttu ve tüm öfkeli bakışlarını Natasha'ya iletti.

"Steve, ölmek istemiyorum.."

"Sana bir şey olmasına asla izin vermem"

SECRET LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin