'LÜGÂT23.04.19🌠
---Mesafeler var, kalbimizde değil gözlerimiz arasında'
Sevgili Okuyucularıma;
Yakınlık, uzaklıktan daha sıkıntılıdır. Çünkü her yakınlıkta kaybetme korkusu, uzaklıkta ise kavuşma ümidi vardır. Görürüz ya hani; uzaktan yüzünü, sesini, görünüşünü, kokusunu bilmeden de sevebilenler, her ne olursa olsun birgün buluşma hayali ile yaşayıp zamanını ve hayatını tamamiyle ona adamak.. Dünya'nın en güzel yaşayış biçimi.Hayat bazen yüzünü bile görmek istemediklerini her gün görmeni sağlar, görmek istediklerin arasında da mesafe vardır.
'Mesafeler sevmeye engel olamaz
Şimdi çok uzaktayken bundan sonra çok yakın.. hemde çok yakınlardı iki genç, birbirlerine anlatamadığı o kadar çok hüzüni dertleri vardı ki, elbet bir gün gün yüzüne çıkacaktı..
Onlar bir nevi yakın oldukları halde kavuşamayanlardandı...
"..Natasha, Maria ile ben bir karar aldık ve bu karar senin artık burada görev yapmandır."
Artık herkes onun hayatına kendisi değil başkaları karar veriyordu. Sanki hâlâ çocukmuş gibi. Ama genç kız alınan bu karardan hoşnut ve memnundu.. ziyadesiyle şehir de nasıl işini yapabiliyorsa burada daha fazlasını yapacaktı.
"Pekala hocam emin olun burada işlerimi iyisiyle halledeceğim.."
"Bundan hiç şüphem yok!"
Maria ve rehber hocası yardım çadırından ayrıldıktan sonra Nat, eskisi gibi tekrardan yalnız başına kalmıştı. Alışkındı bu duruma, en mutlu gününde bile deniz kenarına gidip sessizce martıların birbiriyle dertleşmesi, denizin huzur veren sesi ve ışığın dostu gece.. Bu üçüyle şahane bir bağlantıları vardı.
Şu anlık hiçbir işi bulunmuyordu ve içten içe bir sıkıntı düşmüştü yüreğine. Ellerini önlüğünün cebine geçirip telefonuna göz attı. Sosyal medya kullanan biri değildi, bunun hepsinin bir zamanı boşa harcamak gibi görürdü. Zaten pekte zamanı olmuyordu.
Steve Rogers arıyor..
Sol elinde titreyen telefonunu açmak ve açmamak arasında kalsa da içgüdüsel sesi açması için ısrarcıydı. Açar açmaz kulağından beynine hücum eden o tonlamalı güzel sesi kalbine kadar yol izlemişti. Muazzamdı, akıl almazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET LOVE
RomanceSteve tüm merakıyla sordu genç kıza, "Sana bütün bunları kim öğretti doktor?" Natasha tüm kararlılığı ile yanıt verdi. "Doktorlar, kendini kaybetmiş bir hastanın huysuzluklarına kızmaz. Tıpkı öğrettiğin gibi.." Doktor-Asker