SL/R - Episode 9

310 28 48
                                    

'SÜRGÜN/ İlan-ı aşk

21.01.19
----

Özgürlük dışarıdaysa sürgün sizin yanınızdadır.

Sevgili Okuyucularıma;

Yolcu denmez her gidene, herkes o taraftarın yolu olmayabilir. Hiçbir sürgün, gittiği yolu sevmez mesela..

Sürgün; birini ceza olarak, bulunduğu yerden götürmekte olsa, kendi tabirimle özlem dolu kalbi  kırılmış, hasretli yüreği burkulmuş bir insanın artık hayatında istediği kişinin yanında olmak ve tüm hayatını sevdiğine ayırmak için ona bağlanmak, sevilesi sahiplenmektir. Anlamak isteyenler belki de bu tanımımı çoktan kavramıştır.

Kırılan kalbi tekrar onarmak zaman alıyorsa tıpkı daha yeni hayata gözlerini açmış bir kadının, yaşamını ele geçirmekte bir daha onarılabilir mi?
O çoktan büyümüştü ama ruhen hâlâ bizden yaşça küçüktü..

Hakkı olmayan insanların başkalarının hayatını, istemediği halde hâlâ ele geçirmeye çalışıyorsa ki cinsiyet ayrımı yapmaksınız, o aklını kaçırmış olmalıdır. Saplantı diye bir sözcük yaşamımız boyunca kimsenin sevmediği kelimelerden biri olmuştur. Canından bile sevmediği birisinin kasıtlı olarak çıkarlarından yararlanmak. Belki de bu durumu sayısızca yaşayan insanlar vardır.

Buğulu camlardaki sözler gibi; yani nefes olmadan bir hiçlik.. Hatta ve hatta hiçliğin içerisinde bir hiçsizlik tüm yüreğimize dokunmuş vaziyette, çoğu kez 'nasılsın?' sorusuna 'hiç' deyip sözü uzatmamak ya da iyi dediği halde tüm acılarını içinde saklamış olan berrak insanlar.. Belki de üzgün oldukları halde başkalarını da mutsuz etmemek için 'iyiyim' diyorlardır?

Bugün, yıllardır feryat edilmeyen haykırışların şu saatler sonra yeniden canlandığı, biriktiği tüm öfkeyi bugün içinden atma günü, yaşamasına ant içer gibi bu hayatı ona zehir edeceği gündü..

Sadece sevdiklerini değil diğer tüm insanlara da yardım eli uzatan bir doktor bulursanız onu asla kaybetmeyin, o size gözünü kırpmadan hayatını vermiştir bile, ama eğer bu korkunç bir insan ise onun hayatını mahvedecekti..

Nat karşında duran Bruce'a öfkeyle baktı. Hayatı yavaş yavaş yoluna giderken bir anda habersizce gelip, tüm moralleri yerlebilir etmeyi başarmıştı. Bu adam hiçbir zaman uslanmayacak gibi görünüyordu. İnkâr da etse Nat'ı takıntı hâline getirmişti. Genç kız önünde duran adama bakmayı son verip işine geri döndü. Konuşupta bugünün kötü ile sonuçlanmasını istemiyordu, aksi takdirde Nat, Steve'den şimdiden dövüş eğitimi almalıydı. Geçen ki olayın yaşanması istediği son şeydi. Belki eğitime bile gerek yoktu. Kendisinin üstesinden gelemeyeceği hiçbir şey yoktu. O daha küçükken Tony, ona eğitim vermişti bile, bir kaç taklitle bu işin yanıtı çözülürdü..

SECRET LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin