9. Časť

1.3K 102 6
                                    

"No mohli by sme si zahrať fľašu"vykríkol radostne Harry

Všetci súhlasili no ja som si nebola istá.

"No ja neviem" povedala som neisto.

"Ale noták Jessie, my vieme že niekde v tebe je partywoman"  povedal Louis a všetci sa zasmiali

"No dobre teda ale piť veľa nebudem" ja som sa musela pousmiať nad tým ako rýchlo som podľahla.

Všetci sme si posadali do kruhu.Ja som sedela medzi Liamom a Niallom.

Už sme čakali len na Harryho ktorý išiel po fľašu. Keď sa vrátil, všimla som si fľaša je do polky plná. Pozrela som sa na Nialla a ten sa na mňa len upokojujúco usmial.

Fľaša kolovala, až prišla ku mne. S povzdychom som sa napila. Horká tekutina sa mi liala dole krkom. Trochu som sa zamračila načo sa všetci rozosmiali. Fľašu som podala ďalej Niallovi.Napil sa akoby to bol džús a poslal ju ďalej Louisovi. Takto to pokračovalo ešte raz a fľaša už bola prázdna. Všetci sme boli v lepšej nálade, dokonca aj ja som sa uvoľnila.

Prvý fľašku otočil Harry. Padlo to na Louisa a Zayna. Louis sa pýtal.

"Pravda alebo úloha? "

"pravda,na začiatok" povedal Zayn

"Takže bro, bol by si schopný podviesť tvoju milovanú Perrie?"spýtal sa načo sa aj úškrnol

"Čo je to za otázku, všetci predsa viete že ju z celého srdca ľúbim a za nič a nikoho by som ju nevymenil" pokrútil hlavou Zayn a trochu sa zamračil na Louiho.

"Dobre len som sa spýtal, už sa toľko nemrač a toč"

Zatiaľ som mala šťastie že to na mňa nepadlo ale to som nemala hovoriť lebo práve som to zariekla. Točil Liam.

"pravda alebo úloha?" spýtal sa s úsmevom

"no tak keďže už dlho nebola úloha, tak úloha" povedala som

"to je môj človek" zasmial sa Louis

"no tak, pobozkaj človeka po tvojej pravici"  dopovedal a ja som na neho vyvalila oči. Pozrela som sa na pravo. Po svojej pravici som našťastie mala Nialla.

Pozrela so, sa mu do očí s otázkou v očiach. Len sa pousmial a prikývol.

Naklonila som sa k nemu a pozerala som sa na pery. Chytila som ho za zátylok a pritiahla si ho k sebe. Zrušila som vzdialenosť našich pier a začala hýbať tými mojimi. V mojom bruchu vyletelo milión motýľov a ja som práve pochopila o čom to všetci hovoria. Usmiala som sa do bozku. Chcela som sa odtiahnuť ale Niall si ma pritiahol späť.

*Niallov pohľad*

Keď jej Liam povedal že ma má pobozkať všetko vo mne akoby začalo skákať.

Musím sa priznať že sa mi Jess páči a asi som sa do nej zamiloval ale nechcel som si to pripustiť. Chytila ma na zátylku a pritiahla k sebe. Keď položila jej pery na tie moje vybuchol vo mne ohňostroj.

Mal som zavreté oči a cítil som ako sa usmiala. Chcela sa odtiahnuť ale ja som si ju zase k sebe pritiahol.Cítil som sa ako v raji.Tak priatelia už je to isté som v tom až po uši.  Nechcel som prestať ale to by nebol Louis keby si nerypol.

"Niall kroť sa aby si ju nezjedol" zasmial sa a k nemu sa pridali aj ostatní.

"haha veľmi vtipne" odsekol som mu

Otočil som sa na Jess a tá sa stále usmievala. Musel som sa pousmiať aj ja.

Keď sme skončili s hrou, Jess sa zdvihla že ide domov ale to som hneď zamietol. Navrhol som jej aby tu prespala. Museli sme ju presviedčať ale nakoniec súhlasila. Ukázal som jej izbu a chcel odísť ale zastavila ma je ruka.

"Nemôžeš tu ostať? " v tom momente som sa začal usmievať

"Vlastne prečo nie" ľahol som si k nej do postele a ona si mi ľahla na hruď. Objal som ju kolo ramien a spokojne zavrel oči.

"Dobrú noc Niall"

"Dobrú noc Jess" dopovedal som a o pár minút som sa odobral do ríše snov...

Dúfam že si prečítate aj toto !!!!!

Zdár lásky. <3

No čo hovoríte na tuto časť?

Už sa nám to vyvíja.  ;)

Zase by som sa chcela ospravedlniť že dlho nebola časť.

Budem sa snažiť vám to vynahradiť.

Preto som dnes pridala dlhšiu časť.

....Zase ste nikto nenapísal váš názor :(

Chcem aspoň vedieť čí sa vám to páči a ci to má zmysel písať. Či si to nepíšem len pre seba.

Dúfam že teraz sa už vyjadrite.

No nič majte sa tu .

S láskou vaša zúfalá Christie ;*

Girl from airport. /N.H./ ✔Where stories live. Discover now