Koniec

1.5K 95 15
                                    

*o 5 rokov*

" Krajšiu nevestu som ešte nevidela " povie Eleanor a ostatné dievčatá sa len usmievajú a prikyvujú.

Stojím na stupienku a obzerám sa v zrkadle. Som nervózna. Ale na druhú stranu sa hrozne teším. Teším sa na to ako už nebudem len snúbenica ale manželka.

Jessica Horan. No neznie to pekne?

Otvoria sa dvere a dnu vbehne náš syn Matthew James Horan. Rozbehne sa ku mne a zaťahá ma za šaty. Skloním hlavu a prezriem si ho. Ten jeho furby kukuč a krištáľovo modré oči má po otcovi a vlásky má po mne. Je strašne krásny.

Pohladím ho po hlavičke a pošlem ho po prstienky.

Zo svadbou sme chceli počkať aby nám malý mohol niesť prstienky.

Keby ste vedeli ako ma Niall požiadal o ruku.
**
Raz sa Niall rozhodol ,že si pôjdeme oddýchnuť ,tak pre nás vybral dovolenku. To som si len myslela. Prišli sme na letisko a nikde nikoho. Všade boli sviečky.

Zaviedol ma na miesto kde sme sa zrazili a ja som naňho vyliala kávu.

Oproti nám bola tabuľa , ktorá ukazuje odlety. Lenže teraz sa tam postupne začali zobrazovať písmená. Bolo tam 'Will you marry me?' Otočila som sa a Niall kľačal na kolene a v rukách držal ten najkrajší prsteň aký som kedy videla.
***
Kráčala som uličkou. Moja vlečka viala za mnou a ja som sa začínala tešiť.

Na konci uličky stál môj milovaný Niall. Bol zase ako vždy okúzľujuci. Ten čierny smoking mu dokonale padol.

****

" Pýtam sa vás pán ženích beriete si tu prítomnú Jessicu a budete ju navždy podporovať a budete jej verný v dobrom aj zlom?"

"Áno"

"Pýtam sa vás slečna nevesta beriete si tu prítomného Nialla a budete ho navždy podporovať a budete mu verná v dobrom aj zlom?"

"Áno"

" Vyhlasujem vás za muža a ženu, môžete pobozkať nevestu."

*********

Niall a Jessica sa vzali. Majú spolu syna a práve čakajú dievčatko.

Zayn a Perrie sa vzali o dva roky skôr a majú spolu dvojičky Katie a Rosie.

Louis a Eleanor ešte len svadbu plánujú ale čakajú chlapčeka. Chcú ho nazvať Benjamin.

Harry si konečne našiel priateľku a vyzerá to sľubne. S Rebeccou si plánujú spoločnú budúcnosť.

A Liam, ten sa rozišiel so Sophiou a spolu s Danielle si k sebe znovu našli cestu. Práve plánujú svadbu a pokúšaju sa o bábätko..

One direction aj po toľkých rokoch stále vypredávajú haly, síce už nie tak často ale stále sú idolmy tínedžeriek.

*

Život im pripravil prekážky a oni ich spoločne prekonali. Láska príde vždy keď ju nečakáte. Netreba sa tomu brániť a zažijete niečo krásne.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Rozhodla som sa to ukončiť keďže skúšame niečo nové.

Ďakujem vám boli ste úžasný.

Dúfam že budete čítať aj náš druhý príbeh.

ILY ♡

Girl from airport. /N.H./ ✔Where stories live. Discover now