11. Časť

1.3K 93 4
                                    

*Niallov pohľad*(krátky) 

Zobudil som sa s úsmevom na tvári ako posledný týždeň. Dnešok bude ale niečím výnimočný. Mám totiž na dnes plán a ja len dúfam, že plán vyjde.

Vstal som z postele a obliekol sa.

Zbehol do kuchyne. Pri stole už sedel Liam a Jessie. Usmial som sa na nich a poprial im dobré ráno.

Keď som zaplnil môj stále hladný žalúdok prišli aj ostatní. O mojom pláne vedel len Liam a taktiež mi s tým pomôže. Tak ja len dúfam že to dopadne dobre...

*Jessie pohľad"

Niall a Liam sa dnes správali mimoriadne divne. Stále sa na seba usmievali a šepkali si.Keby som ich nepoznala myslela by som si že sú inej orientácie. :D

Mala som pocit že na nás niečo chystajú.

Chcela som to nechať tak ale moja zvedavosť vyhrala. Rozhodla som sa opýtať chalanov či o niečom nevedia.

...

Nikto z chalanov o ničom nevedel.

Prišlo mi to zvláštne lebo chalani sú k sebe úprimní a všetko si hovoria.

Uvidíme čo na nás pripravili. Viac som to už neriešila a išla som do svojej izby. (pozn.autora: aby ste neboli zmätený Jessie u nich nebýva, je u nich len na víkend. )

Zobrala som si svoju knižku a išla na posteľ. Keď som chcela sadnúť všimla som si na posteli krabicu. Otvorila som ju a moje ústa sa vyformovali do tvaru 'o'.

Našla som tam tie najkrajšie šaty aké som kedy videla. Boli fialové, bez ramienok a boli do poľky stehien, vrch bol posiaty drobnými kamienkami a sukňa sa rozširovala. O takých som vždy snívala.

Vytiahla som ich pod nimi na mňa čakalo ešte jedno prekvapenie. Boli tam topánky asi tak na 15 centimetrovom opätku, farby ako šaty. Boli proste krásne. Vytiahla som aj tie a vypadpo mi s tade lístok.

Milá Jess,

Dúfam že šaty a topánky sa ti páčia ak nie reklamácie pošli Eleanor a Perrie ktoré mi pomáhali. Dobré teraz k veci. Choď do kúpeľne máš tam pripravenú vaňu. Relaxuj ale nie dlho.Potom si obleč šaty a topánky.

Urob všetky tie veci čo vy dievčatá robíte.

Maľovať sa nemusíš krásna si aj bez toho. ;)

O 19:00 ťa pred domom bude čakať Liam.

Ani sa ho nemusíš pýtať kam idete lebo ti to aj tak nepovie. Sľúbil mi to.

Uži si to. Budem na teba čakať.

S láskou Niall :*

Počas čítania som sa musela usmievať.

Išla som do kúpeľne aby som sa presvedčila. Po celej kúpeľni boli porozmiestnovane sviečky a lístky z ruží.

Vaňa bola plná peny a nádherne to všetko voňalo. Vyzliekla som si všetko oblečenie a vstúpila do vane. Voda bola príjemne teplá. Užívala som si ten pokoj.

...

Po úžasnej kúpeli som si natočila vlasy. Maľovať som sa nemalovala lebo to nepotrebujem.

Vyšla som z kúpeľne a pristúpila k posteli kde ležali tie nádherné šaty a topánky.

Pozrela som sa na hodinky a zistila že za 10 minut mám byť pred domom. Obliekla som si šaty, sadli mi ako uliate.

Na rad prišli topánky ktoré taktiež ako šaty boli pohodlné a sadli mi výborne.

Pozrela som sa do zrkadla. Keď som sa videla nemohla som uveriť že som to ja, vyzerala som ako princezná.

Zišla som pomaly po schodoch a potom pred dom kde na mňa už čakal Liam.

Pozrel sa na mňa jeho ústa sa otvorili.

Prišla som až k nemu.

"Vyzeráš úžasne Jessie" usmial sa Liam

"Ďakujem"

"Môžme ísť madam? " povedal to takým smiešnym hlasom ,čo ma rozosmialo.

"Samozrejme"

Otvoril mi dvere a potom ich aj zavrel.

Sadol si na miesto vodiča.

Išli sme pomerne dlho. Zastavili sme.

Boli sme v lese. Všimla som si cestičky zo sviečok. Otočila som sa na Liama ktorý sa len usmieval.

"Choď po tej cestičke a na konci tá bude čakať Niall" žmurkol na mňa.

Išla som po cestičke ktorá sa pomaly krátila. Prišla som až nakoniec....,,,,,,

Pokračovanie nabudúce......

Zdár lásky.

Nepodarilo sa mi skôr časť pridať. Veď viete škola a tak.

Ale dúfam že sa časť páči.

Čo myslíte prečo to Niall všetko nachystal?  Vyjadrite sa či zamýšľate ako ja. ;)

Tak ahoj v ďalšej časti.

I love you guys. <3

S láskou vaša Christie

Girl from airport. /N.H./ ✔Where stories live. Discover now