17. Časť

1K 88 3
  • مهداة إلى všetkym čitateľom :D ďakujem že to čitate :* ILY <3
                                    

Moje očne viečka boli ťažké a bolelo ma celé telo. Nevedela som vôbec kde to som a čo sa stalo .

Všade okolo mňa bola tma a mám taký pocit že mám niečo na očiach.

Vôbec sa mi to nepáčilo. Zrazu som počula zvuk ako keď niekto otvára stare zatuchnuté dvere. Z toho som si odvodila že sme na veľmi starom a vlhkom mieste .

"Tak ako vidím si už hore "

ozval sa hlas ktory som už dobre poznala.Bol to Robert a mne sa začali vracať útržky z toho čo sa stalo.

On ma uniesol. Keď budem schopná pohnúť sa tak ho zabijem.Samozrejme ak sa toho dožijem.

"Chceš aby som ti dal tu šatku dole?" Povedal s pobavením v hlase

"Radšej nie ,nechcem vidieť ten tvoj slizský ksicht."

"Ale ale nejaká si drza ,nechci aby som ťa umlčal aj keď mne by sa to páčilo."

Len som si odfrkla keď som si predstavila ten jeho úškrn.

"Mala by si byť ku mne milá inak to jedlo odnesiem a umrieš hladom."cítila som ako mi dáva dole tu smradlavú šatku.

Musela som privieť oči lebo som na svetlo nebola zvyknutá.

Robert stál predomnou. Bála som sa ho ale nechcela som to dať najavo.

"Prečo to robíš? Čo som ti spravila?" opýtala som sa ho a čakala na odpoveď.

"Ty nič ale ten tvoj Niall má veľa prachov a ja som v peknych problémoch a tak som si ho chcel odskúšať ako velmi mu na tebe záleží " povedal a zasmial sa

"Tak tebe ide len o prachy? "S nechuťou som sa na neho pozrela.

" Áno a ty si k tomu ako bonus "

" ako to myslíš ?" Spýtala som sa ho s obavami v hlase.

"Ale nerob sa hlúpou, zlatko,ty vieš veľmi dobre ako som to myslel " začal sa ku mne pomaly približovať.

" Prosím nie!" Začala som plakať. Robert ma zobral na ruky a niesol ma do vedlajšej izby.Bola to spálňa.

*Pohľad tretej osoby *

Zatial čo sa bezmocné dievča krútilo v rukách chlapa, ktorý sa rozhodol spáchať tú ohavnú vec,na druhej strane mesta sa Niall práve zobúdzal. Celú noc nespal pretože sa bál o svoju polovičku a tak išiel spať až nad ránom. Celú noc očakával telefonat od svojej milovanej ale nedočkal sa. Na polícii mu povedali aby čakal do rána a on aj keď nerád musel čakať do ďalšieho dňa.

Kedže už bol další deň vybral sa ustráchaný Niall na policiu.Po ceste na políciu, mu volali chalani či nevie niečo nové ale on im musel so smútkom v hlase povedať zápornú odpoveď, ktorú nikto nechcel počuť. Na polícii vyhlásili pátranie po nezvestnej Jessice.Niall mal aj naďalej smolu. Pred políciou stali paparazzi. Ľudia, ktorí su ako muchy. Sú otravné a hnusné presne ako oni.Vypytovali sa prečo bol Niall na polícii. Mal čo robiť aby neurobil scénu, za ktorú by ho manažment potrestal.

Bol nahnevaný, že ani teraz mu nedajú pokoj. S menšími problémami sa dostal domov kde  nedostatkom spánku zaspal.

*Niallov pohľad*

Už je to týždeň a Jess ešte stále nie je doma. Už po nej vyhlásili celoštátne pátranie.

Ja chodím po jej dome ako telo bez duše. Chalani s priateľkami sem chodia každý deň a snažia sa mi nejako pomôcť ale ja som k nim aj keď nerád nepríjemný. Mám ich rád ale teraz by som bol najradšej sám a rozmýšľal čo ďalej. Môj každý deň vyzera asi takto: vstanem ,umyjem sa, naraňajkujem ,hľadím do stropu a idem zase spať.

Už ju chcem mať doma.Ona ma drží pri živote.

Girl from airport. /N.H./ ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن