5. Časť

1.7K 113 2
                                    

Dnes je ten veľký deň D, dnes totižto odchádzam z mojej rodnej zemi do môjho vysnívaného mesta- Londýn

Ráno som sa zobudila mierne nervózna(no kto by nebol) lebo prvýkrát letím lietadlom. Mám už odmala panický strach z lietadiel. Viete si predstavit čo všetko by sa mohlo stať? Viete koľko lietadiel už spadlo alebo ich uniesli teroristi? Dobré uznávam pozerám veľa katastrofálnych filmov ale čo keď vyzerajú tak skutočne O.o

No tak čí tak to nemení nič na tom že sa nesmierne teším :DD

Po raňajkách som si skontrolovala čí mám všetko zabalené a mohlo sa vyraziť.

Na letisko má viezla mama ale nesmel chýbať ani môj milovaný braček.

Po dlhom a nesmierne depresívnom lúčení (neznášam lúčenia :( ) som sa vybrala do lietadla lebo o už ohlásili môj let.

V lietadle som sa usadila a vybrala laptop a rozhodla som sa že si pozriem nejaký film na odreagovanie. Naozaj to pomohlo lebo ani neviem ako som zaspala.

Zobudil ma len jemný ženský hlas

,, Slečna vstavajte už sme pristáli" pozrela som sa na ňu rozospato, bola to krásna bruneta súdiac podľa uniformy (pozn.autora: to čl nosia letušky, dúfam že viete čo myslím :)) som zistila že je to letuška. Poďakovala som jej a odobrala som sa von z lietadla. Na letisku bolo dosť rušno a boli tam aj novinári, čo som veľmi nechápala ale zrejme nejaké  celebrity prileteli do Londýna. Rozhodla som sa to neriešit a išla som si vyzdvihnúť batožinu. Pozrela som sa na hodinky a zistila že mám ešte veľa času do môjho stretnutia s predávajúcim bytu v ktorom by som mala bývať. Rozhodla som sa že si skočím do slávneho Starbucksu, síce len na letisku, ale budiš :D. Dala som si vanilkové latte ale na moje nešťastie moje moje prvé latte skončilo na mojej bunde lebo som sa, pochopiteľne, s niekým zrazila. Pozrela som kto mal to šťastie sa so mnou zraziť.

Keď som videla tie krásne modré oči hneď som vedela o koho sa jedná. Jeho blondate vlasy má v tom len utvrdili. Stále neviete o koho sa jedná? Nie? Tak ja vám to poviem. Predo mnou stojí sám Írsky člen skupiny One Direction~ Niall  Horan~ ktorého tak zbožňujem.

z mojich myšlienok má zobudil krásny hlas môjho idola s írskym prízvukom

"Prepáč nevidel som ťa veľmi má to mrzí" áno rozumela som mu lebo som vedela plynule anglicky

"To je v poriadku mohla som počítať že s mojím šťastím sa niečo také stane"

    odpovedala som mu pravdivo lebo som veľmi nesikovna .

" Môžem ťa ako ospravedlnenie pozvať na kávu? "    nemohla som tomu uveriť,  vážne má teraz pozval na kávu Niall Horan?

"To myslíš vážne že chceš so mnou niekde ísť? "

" Jasné prečo by som nemal? "

" Ja lenže ty si slávny spevák a ja som nikto ."

" Ale prosímťa takto nehovor ja som taký istý človek ako ty ,, takže pôjdeš či nie? "

" Jasné prečo nie, bude mi potešením"

     usmial sa a ja som sa skoro roztopila.

on má tak krásny úsmev.

***

Sadli sme si a Niall išiel objednať, ja som zatiaľ rozmýšľala čí sa mi to len nesníva. Pre istotu som sa aj štipľa aby som sa uistila že neni len sen.

" Vanilkové latte pre krásnu slečnu"             povedal a ja som sa začervenala

" Ďakujem," 

" a smiem vedieť tvoje meno? " až teraz som si uvedomila že som sa mu neprdstavila, no vidíte aká som nevychovana

" Jessica,Jessica Clarkson" podala som mu ruku on ju pobozkal na čo som sa mierne začervenala

" Moje meno určite vieš ale ja som Niall" usmial sa tým najmilším úsmevom

" takže Jess, môžem tá tak volať? "

" Jasné všetci mi hovoria Jessie ale ak chceš môžeš"  usmiala som sa na neho

" Dobre Jess,  ty nie si odtiaľto alebo sa mýlim? "

" Nie som, teraz som sa sem presťahovala zo Slovenska , ale ako si to vedel? "

" Anglicky vieš úžasne ale tvoj prízvuk ťa prezrádza"  žmurkol na mňa a usmial sa, vážne na mňa práve žmurkol, bože ja sa roztopím :)

"No tak si ma odhalil no"  zasmiali sme sa

" Tak Jess povedz niečo o sebe, napríklad prečo si sa sem presťahovala? "

" No takže pred pár dňami som mala osemnásť a v deň mojich narodenín mi prišiel list v ktorom sa písalo že som bola prijatá na Oxford a moja mama s bratom mi povedali že lietadlo mi letí v pondelok čiže dnes a a ešte že mi tu kúpili byt, čo mi pripomína že mám za. . päť minút stretnutie s predávajúcim takže sa budeme musieť rozlúčiť" pozrela som na neho smutne

" to nevadí ak mi dáš na seba číslo môžme sa ešte stretnúť lebo si mi sympatická a mohli by z nás byť kamaráti" žmurkol na mňa a ja som mu dala moje číslo

" Ahoj Niall, rada som ťa spoznala a dúfam že sa ešte uvidíme"

" Neboj určite ti zavolám a dohodneme sa aj ja som ta rád spoznal, môžem ťa objať na rozlúčku? " usmial sa na mňa a ja som okamžite prikývla. Naozaj dáva tie najlepšie objatia. ešte sa na mňa usmial a odišiel. Ja som sa vybrala na stretnutie s predávajúcim.

Všetko prebehlo v poriadku a ja som mohla s kľudom zaspať.

Ahojte. dnes taká dlhšia keďže sú tie prázdniny tak som mala veľa času.

Dúfam že sa páčila a za chyby sa ospravedlňujem. Bola by som rada keby ste zanechali komentár čí mám pokračovať alebo to nemá cenu.

Tak čí tak som rada že to aspoň niekto číta, teda dúfam :D Ďalšia časť bude podľa toho ako sa mi bude chcieť alebo podľa toho aký budete aktívni ;)

 

S láskou vaša Christie :* <3

Girl from airport. /N.H./ ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora