13.Časť

1.2K 92 0
                                    

Túto časť by som chcela venováť jednému úžasnému človeku, idolovi teenegeriek a aj teenegerov. Zostaň tým kým si. Všetko najlepšie Niall James Horan. :* Milujeme ťa <3

*o mesiac neskôr*

Dnes je to mesiac čo chodím s Niallom.

Nialla strašne milujem a už si bez neho nedokážem predstaviť život. Stará sa o mňa, rozmaznáva ma ale dakedy je strašne žiarlivý.Napríklad pred týždňom som bola za mojím spolužiakom s ktorým mám prednášky aby mi dal odpísať poznámky.Niall tam išiel som mnou vraj aby sa o niečo nepokúsil a potom mi celý deň hovoril že sa na mňa pozeral ako keď sa on pozerá na jedlo. :D Prišlo mi to vtipné lebo som si to predstavila a on sa urazil a nebavil sa som mnou jeden deň.

Ale na našom vzťahu sú negatíva. Niektoré fanúšičky má urážajú.

No dobre späť do reality.

Niall mi povedal že ma vezme na večeru. Začala som sa pripravovať. Obliekla som si čierne šaty do polky stehien a čierne lodičky s červeným opätkom. Vlasy som si vyžehlila. Na pery som si dala červený rúž aby ladil k opätkom. Keď som bola hotová ozval sa zvonček. Otvorila som a Niall sa mi prisal na pery. Keď sa odtiahol usmial sa.

"Pristane ti to"

"Ďakujem ani ty nie si na zahodenie" zasmiali sme sa vyšli z domu.

Nasadli sme do auta.Celú cestu bolo ticho ale nie také to trápne ticho kde neviete čo povedať ale také príjemné ticho.

Niall zastavil pred luxusnou reštauráciou.

Dobre tak sa asi nebudem pozerať na ceny lebo tu to musí byť neskutočne drahé.

Prišiel ku mne a ruka v ruke sme vošli do reštaurácie kde sme už mali rezerváciu.

Niall mi odsunul stoličku ako správny gentleman. Sadla som si a Niall si sadol oproti mne.

"Tak čo si dáš?"spýtal sa ma

"Nechám to na tebe" žmurkla som na neho

"No dobre teda"

"Dobrý deň čo si dáte? "prišiel k nám čašník

Niall mu niečo nadiktoval a čašník odišiel.Keď to čašník doniesol popriali sme si dobrú chuť  a pustili sa do toho.

Neviem čo to bolo ale chutilo to výborne.

Dojedla som a ako vidím tak aj Niall.

"Tak čo chutilo?"usmial sa na mňa

"Bolo to výborné"úsmev som mu opätovala

"Vieš je dnes za deň, láska? "

"Áno viem ale povedz mi to ty" žmurkla som na neho

"Dnes je to mesiac čo sme spolu a musím povedať, že toto bol zatiaľ najlepší jeden mesiac môjho života a ja dúfam že takych bude ešte veľa ďalších a možno aj lepších.

V príležitosti nášho výročia pre teba niečo mám"   Postavil sa z vrecka vytiahol krabičku. Prešiel ku mne a odhrnul mi vlasy. O chvíľu som pocítila ako mi niečo pripína na krk.Dal mi pusu na krk a sadol si naspäť. Pozrela som sa čo mi to pripol.

Bola to retiazka na ktorej bolo srdiečko. Obrátila som ho na druhú stranu a tam bolo niečo vyryté okrasným písmom.  N+J FOREVER TOGETHER <3

Pozrela som sa Nialla ktorý sa len usmieval. Nahla som sa k nemu a pobozkala ho.

"Niall ďakujem je to krásne" usmievala som sa od ucha k uchu

"Pre teba všetko, princezná"

"Môžme ísť? "

"Samozrejme"

"Chceš ísť už domov alebo ešte niekam chceš ísť" opýtal sa

"Som už trochu unavená tak by som asi išla domov ak ti to nevadí"

"Zlato,prečo by mi to vadilo? "

Nastúpili sme do auta a Niall má odviezol domov. Vystúpila som a Niall vystúpil tiež. Otočila som sa k nemu a pobozkala som ho.

"Nechceš tu prespať?" opýtala som sa ho.Niallovi sa rozžiarili oči a mlčky prikývol.

......

Ležali sme v posteli v objatí a len na seba pozerali. Až kým Niall neprehovoril.

"Som rád že som ťa spoznal, si moje všetko.Ľúbim ťa, Jessie" usmial sa na mňa

"Aj ja ťa ľúbim Niall" dala som mu pusu na tvár

"Dobrú noc,princezná"

"Dobrú, Niall"

Girl from airport. /N.H./ ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ