Bola som nervózna ako to dopadne...
Niall zastavil pri tom krásnom dome.
Zmohla som sa len na"WOW".
Klepala som sa od nervozity, čo si asi Niall všimol keďže má chytil za ruku.
"Neboj sa určite si ta obľúbia tak ako som si ťa obľúbil ja" žmurkol na mňa
Prišli sme pred dom a Niall odomkol.
"Už sme tu poďte privítať návštevu" ako to dopovedal počula som dupotanie po schodoch a zrazu sa ozvala rana ako keby niekto spadol.Následne na to niekto dostal záchvat smiechu.
Keď sa ukľudnili, prišli k nám len Zayn, Louis a Liam. Nechápala som kde je Harry ale tom mi hneď vysvetlil Louis.
Chcel sa mi predstaviť ale cez ten smiech sa mu to nedarilo.
"Prepáč ale keby si videla ako Harry hodil placaka na schodoch smiala by si sa ako my." Keď skončil prišiel aj Harry
"HAHA strášne vtipné" iróniu v hlase by ste počuli na kilometre
"Takže chlapci už ste sa ukľudnili?" Niall sa snažil o prísny tón ale to sa mu nepodarilo načo som sa začala smiať ja.
"aký máš rozkošný smiech, inak ja som Harry" povedal a ja som sa začervenala
"Jessica ale môžte ma volať Jessie" podala som ruku ale on ju odmietol a namiesto toho si ma vtiahol do objatia.
"Ja som Liam, a prepáč ich správanie niekedy sa správajú ako deti"
"To je v poriadku ja som takisto šialená takže mi to nevadí" zasmiala som sa a po chvili sa pridal aj Niall
" S tým musím súhlasiť" žmurkol na mňa
"tak ja som Zayn"
"A ja som Louis"
keď sme sa všetci zoznámili išli sme do obývačky.
"Tak decká čo budeme robiť?" spýtal sa Liam
"No ja by som aj nápad mal" povedal Harry s úškrnom na tvári
"no hovor, sme zvedaví čo ten tvoj mozoček vymyslel" zasmial sa Louis
"No mohli by sme.......
Tak čo myslíte že budú robiť?
Dúfam že sa páči ale ako som už v minulej časti povedala vyjadrite svoj názor. Som sklamaná že ste sa nevyjadrili ale tak čo už aj takí je život.
Ale každopádne budem písať ďalej a je už iba na vás čí budete čítať ďalej alebo nie. Ja to v tomto príbehu mám tak že mi písanie ide samo a ak vám mám pravdu povedať mám to vymyslené až do konca :DD síce som len na začiatku.
Chcem aby ste sa vžili do tohto príbehu a takisto aj do postáv. A ja dúfam že čítate aj moje príhovory. Lebo ak nie tak neviem načo to píšem,aj k tomu sa vyjadrite že čí si to nepíšem len pre seba.
Tak majte sa Lásky moje (dúfam že vám to oslovenie nevadí)
S láskou vaša Christie :* <3
YOU ARE READING
Girl from airport. /N.H./ ✔
FanfictionLáska je nežná a zároveň nebezpečná. Neprešiel by deň, kedy by sme niekoho neprestali milovať. Láska nepozná hraníc, preto je taká nekonečná a nevyspytateľná. Láska dokáže veľa, ale zároveň nič, v láske je sklamanie, ale zároveň aj cit.