Prišla som až na koniec cestičky.Bol tam altánok okolo ktorého boli sviečky a ruže. Uprostred bol prestretý stôl pri ktorom stál Niall. Vyzeral krásne, mal na sebe sako,košeľu a úzke džínsy. V ruke držal bielu ružu (mimochodom moju obľúbenú).
*Niallov pohľad*
Všetko sme s Liamom perfektne pripravili. Teraz stačilo len dúfať, že to vyjde.
Stál som uprostred lesa v drevenom altánku a kontroloval či je všetko pripravené. Všetko bolo v poriadku. Ešte som si pripravil gitaru na ktorú budem hrať. Všetko bolo dokonalé už chýbala len kráska Jessie.
...
Kráčala po cestičke a vyzerala nádherne.
Vyzerala ako lesná víla. Nad mojou myšlienkou som sa musel pousmiať.
Prišla ku mne a môj úsmev sa rozšíril keď som videl že z bližšia vyzerá ešte uchvatnejšie.Podal som jej bielu ružu ktorú som do teraz držal v ruke.Ona ju s úsmevom prijala.
Chytil som ju za ruku a doviedol až k stolu na ktorom bolo pripravené jedlo.
Všetko s úžasom pozorovala. Sadol som si oproti nej a usmial sa na ňu.
*Jessie pohľad*
Všetko to bolo také dokonalé ako z romantického filmu.
Sadli sme si k stolu a začali jesť.
Keď sme dojedli Niall vstal a zobral si gitaru ktorú som si doteraz nevšimla.
S úsmevom sa predo mňa postavil a začal hrať melódiu ktorú som veľmi dobré poznala.
So your friend's been telling me
You've been sleeping with my sweater
And that you can't stop missing me
Bet my friend's been telling you
I'm not doing much better
'Cause I'm missing half of me
And being here without you
Is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there - but not quite
I'm walking 'round with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best
With half an arrow in my chest
I miss everything we do
I'm half a heart without you
Forget all we said that night
No, it doesn't even matter
'Cause we both got split in two
If you could spare an hour or so
We'll go for lunch down by the river
We can really talk it through
And being here without you
Is like I'm waking up to
Only half a blue sky
Kinda there - but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man - at best
With half an arrow in my chest
'Cause I miss everything we do
I'm half a heart without you
I'm half a heart without you
I'm half a heart without you
Though I try to get you out of my head
The truth is I got lost without you
And since then I've been waking up to
Only half a blue sky (only half the blue sky)
Kinda there - but not quite
I'm walking around with just one shoe
I'm half a heart without you
I'm half a man at best (half a man at best)
With half an arrow in my chest
I miss everything we do
I'm half a heart without you
Without you
Without you
Half a heart without you
Without you
Without you
I'm half a heart without you.
Posledné skôr povedal ako zaspieval.
Celý čas ako spieval som sa musela usmievať. Počuť ho naživo bol pre mňa zážitok a ešte k tomu keď to spieva vám.
Prišiel ku mne a chytil ma za ruku.
"Jess už od prvej chvíle ako si do mňa vrazila--" musela som sa zasmiať a prikývla aby pokračoval.
"som cítil niečo zvláštne čo som ešte nikdy necítil. Cítil som sa s tebou veľmi dobre a nútila si ma na teba stále myslieť. Pri myšlienke na teba som sa musel usmievať ako idiot, nevedel som čo to je až kým si ma nepobozkala. Vtedy som si uvedomil, že ty ma robíš šťastným a, že som sa do teba záľubil. Tak sa ťa teda pýtam...
Jessie budeš mojou princeznou?" pozrel sa na mňa s očakávaním a nádejou v očiach. Po celý čas ako to hovoril mi tiekli slzy~ samozrejme šťastia.
"Niall také krásne slová mi ešte nikto nepovedal, cítim to rovnako,s nikým som sa tak necítila a tak ti odpovedám...
budem tvojou princeznou a ty budeš mojím princom"
Priblížil sa ku mne a pobozkal ma. Obidvaja sme sa snažili aby v tomto bozku bolo čo najviac pocitov.
Láska, šťastie, a veľa ďalších.
YOU ARE READING
Girl from airport. /N.H./ ✔
FanfictionLáska je nežná a zároveň nebezpečná. Neprešiel by deň, kedy by sme niekoho neprestali milovať. Láska nepozná hraníc, preto je taká nekonečná a nevyspytateľná. Láska dokáže veľa, ale zároveň nič, v láske je sklamanie, ale zároveň aj cit.