Túto časť by som chcela venovať @Diahannee ktorá jediná vyjadrila svoj názor za čí jej veľmi ďakujem. Ale samozrejme venujem ju aj všetkým ktorí to čítajú.
Christie ;*
~~~
Zobudila som sa pomerne skoro lebo mi pipol mobil.Postavila som sa z postele a pozrela sa na mobil. Malá som jednu prijatú SMS: Dobré ránko Jess ;* Chcel som sa ťa opýtať čí by si dnes nešla von. ~Niall Xx~
Musím sa priznať že má to veľmi potešilo. Hneď som mu odpísala:
Aj tebe dobré, veľmi rada pôjdem, ;) Jessie Xx
Po ani nie minúte mi prišla odpoveď:
Som rád, vyzdvihnem ťa okolo tretej
Niall Xx
Dobre budem ťa. čakať teším sa ;)
Jessie :* Xx
Pozrela som sa na hodiny a zistila že mám ešte veľa času, bolo len 10.
Keby ma Niall nezobudil spim asi až do obeda.
Išla som sa naraňajkovať. Potom som sa prezliekla z pyžama a pozerala televízor. Keď bolo 13:30 začala som sa pripravovať. Rozhodla som sa osprchovať. Viezla som do sprchy a pustila vodu. Milujem ten pocit keď kvapky vody padajú na moje telo. Chvíľu som len tak stála pod prúdom vody a potom som si na hlavu naliala môj obľúbený šampón s arómov jahody. Takisto aj môj sprchový gel. Keď som zo seba zmyla všetky mydliny vyliezla som zo sprchy a išla sa obliecť. Pred skriňou som stála asi 10 minut. Vybrala som si čierne mini šortky a biele tielko s potlačou. Vlasy som si vysušila a nechala voľne padať na moje ramená.
Keď som vošla do obývačky zistila som že je ešte len pol tretej čo znamená že mám ešte polhodinu. Rozhodla som sa pozrieť na Facebook atď.
Nič mimoriadne sa tam neudialo tak som to vypla. Za päť minút sa ozval zvonček. Išla som otvoriť. Za dverami stál Niall. Ako vždy vyzeral neskutočne dobre. Mal na sebe čierne džínsy a biele tričko. Ako vidím tak sme sa zladili.
"ahoj"
usmial sa na mňa a objal ma, objatie som mu s radosťou opätovala.
" ideme? " spýtala som sa ho,on len prikývol a ponúkol mi ruku, ktorú som prijala.
Bola som zvedavá kam ideme.Nedalo mi to tak som sa spýtala
"Kam to ideme?" nadvihla som obočie
" No keďže si sa práve nasťahovala tak som sa rozhodol že ti ukážem Londýn"
žmurkol na mňa. Bola som rada že vymyslel práve toto. Rada si pozriem pamiatky a krásy Londýna, veď je to predsa moje vysnívané mesto.
Niall má zobral do Madam Tusseuds ( pozn.autora: neviem ako sa to píše tak sa nesmejte ;)) kde som mohla porovnávať čí je krajší živí alebo voskový Niall :D. S Niallom sme sa zhodli že živí Niall je lepší, síce som protestovala ale Niallov roztomily kukuč spôsobil že som mu podľahla a súhlasila že živí Niall je najlepší. Potom ma zobral na London Eye, prechádzali sme sa v parku a bláznili sa ako malé deti.Ale musím uznať že to bol super deň a ja sa nemôžem sťažovať. Niall má odprevadil domov a rozlúčili sme sa objatím.
Bola som šťastná že som mohla stretnúť niekoho ako je Niall, je to úžasný človek (čo som už dávno vedela ale mohla som sa o tom presvedčiť osobne :D) S dobrým pocitom a úsmevom na tvári som mohla zaspať.
Ahojte, tak tu máte ďalšiu časť a ja dúfam že sa vám bude páčiť. a mimochodom prosím si názor.
Ospravedlňujem sa za chyby ktoré vznikli pri písaní.
S láskou vaša Christie <3
YOU ARE READING
Girl from airport. /N.H./ ✔
FanfictionLáska je nežná a zároveň nebezpečná. Neprešiel by deň, kedy by sme niekoho neprestali milovať. Láska nepozná hraníc, preto je taká nekonečná a nevyspytateľná. Láska dokáže veľa, ale zároveň nič, v láske je sklamanie, ale zároveň aj cit.