**o mesiac neskôr**
Práve sedím nad mojou najlepšou kamaratkou za posledný mesiac - zachodová misa.
Určite si domyslíte čo so mnou je. Áno som tehotná. Mám to potvrdené aj od lekára.
Som skoro v druhom mesiaci ale ešte si to Niall nevšimol. Viem presne kedy sa to stalo. Boli sme spolu skoro mesiac.Raz sme s chalanmi boli v bare.Trošku sme sa opili a viete si predstaviť ako to skončilo.Dievčatá o tom vedia ale prísne som im zakázala hovoriť o tom chalanom. Bojím sa že to Niall nebude chcieť.
Tak či tak si ho nechám. Nedokázala by som zabiť nevinné stvorenie ktoré sa ešte len vyvíja.
Strašne sa naňho teším. Niall je práve na skúške. Rozhodla som sa mu to povedať dnes. Pripravím mu večeru a poviem mu to. Dievčatá hovoria ,že Niall sa veľmi poteší a bude určite úžasný otec. Viem že Niall má deti rád, vidno to keď sa hrá s Lux alebo Theom. Mimochodom keď sme predtýždňom boli v Írsku začala som sa na babätko tešiť ešte viac. Ten Theo je strašne zlatý. Nevedela som sa naňho vynadívať. Každopádne sa bojím ako Niall zareaguje.
Ale toto som nečakala.
Niall prišiel okolo pol šiestej a ja som práve dovarila. Bola som nervózna. Nevedela som ako mu to povedať a ako zareaguje.
"Bolo to výborne zlatko. Ďakujem." Čo som aj mohla čakať veď Niall zje všetko.
Odniesla som taniere a dala ich do umývačky. Vrátila som sa aby som mu to mohla povedať.
Sedel na gauči hral sa na mobile. Toto je tá chvíľa Jessie. Upokoj sa, zhlboka dýchaj.
Teraz alebo nikdy.
"Niall nemohli by sme sa porozprávať?" bola som strašne nervózna.Niall to zrejme vycítil.
"Čo sa deje zlatko?"
" Nič len, že, chcel by si deti?"zasmial sa a prišiel ku mne.
"jasnè že by som chcel, niekedy o rok alebo dva."trochu ma to zaskočilo ale nedala som sa odradiť.
"No Niall asi ťa sklamem ale bude to oveľa skôr. Som tehotná" tak a máš to zasebou ani to nebolelo.
" čo ja .. ty si tehotná?'ja budem otec?" Asi mu to už došlo a teraz odomňa odíde. Ale to čo urobil som vôbec nečakala. Rozbehol sa von a začal na celú ulicu kričať že budeme mať bábätko a že on bude otcom. Začala som sa smiať lebo toto som vážne nečakala. Ludia sa naňom smiali alebo naňho pozerali ako na blázna. To je môj blázonko.
Rozbehol sa za mnou,chytil ma do naručia a začal somnou točiť. Ľudia si nas fotili a usmievali sa.
Odniesol ma domov a odhrnul mi tričko. Začal sa prihovárať k môjmu bruchu. Musela som sa usmiať lebo to bolo zlaté. Už si ho viem predstaviť ako skvelého otca. Dievčatá mali pravdu, bude úžasný otec. Všetky obavy zo mňa opadli a ja som sa mohla tešiť že mám takého úžasného priateľa, kamarárov a rodinu. Lepšie som dopadnúť nemohla.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Girl from airport. /N.H./ ✔
ФанфікиLáska je nežná a zároveň nebezpečná. Neprešiel by deň, kedy by sme niekoho neprestali milovať. Láska nepozná hraníc, preto je taká nekonečná a nevyspytateľná. Láska dokáže veľa, ale zároveň nič, v láske je sklamanie, ale zároveň aj cit.