*Jessie pohľad*
Cítila som ako ma niekto hladí po chrbte.
Pomaly som otvorila oči. Musela som sa pousmiať keď som videla ako sa na mňa usmieva môj blonďatý írsky kamarát Niall.
"Dobré ráno ako si sa vyspala?"
"Dobré,vyspala som výborne čo ty?"spýtala som sa ho s úsmevom na tvári.
"Ja tiež keď som mal takú spoločnosť" usmial sa.
Ja som len pocítila ako sa mi krv hrnie do tvárí. Vytiahla som si perinu až na hlavu lebo som nechcela aby to Niall videl.Ale asi neskoro lebo sa začal smiať.
"Nezakrývaj sa, keď sa červenáš si rozkošná" žmurkol na mňa
Je zvláštne že tento človek ma dokáže rozosmiať za každej okolnosti. Ani netušíte čo som mnou dokáže urobiť jeho úsmev alebo smiech. Keď sa usmeje padám do kolien a jeho smiech je pre mňa ako dokonalá pieseň. Po tom včerajšom bozku sa musím neustále usmievať. Vyvolalo to vo mne toľko pocitov o ktorých som ani nevedela. Myslím, že som asi zamilovaná. Asi by som mu to mala povedať ale bojím sa, že to necíti rovnako.
No dosť rozmýšľania asi sa pôjdem osprchovať. Ani som nevšimla, že tu Niall nieje. Keď som bola osprchovaná rozhodla som, že pôjdem hľadať Nialla.
Našla som ho v kuchyni ako sa snaží urobiť palacinky. Bol taký rozkošný.
Nevšimol si ma, to musíme využiť.
Priblížila som sa k nemu zo zadu a poťukala ho na ramene. On nadskočil a chytil sa na mieste kde má srdce. Ja som sa začala smiať. Čo som robiť nemala lebo má Niall začal naháňať po celom dome. Keď ma chytil vyhodil si ma na plecia a niekam má niesol. Zdvihla som hlavu videla som ako sa blížime k bazénu. V ten moment som začala pišťať , kopať a búchať ho.
"Niall prosím nie" kričala som na neho
"to máš za to že si sa mi smiala keď som skoro dostal infarkt" zlovestne sa zasmial
Chcela som niečo povedať ale už som cítila len vodu. Ten kreten má tam už hodil.To si s ním ešte vyriešim. Vynorila som sa a vybehla za Niallom. Ten keď videl ako sa tvárim radšej sa rozbehol do vnútra. Chcela som ísť za ním ale narazila som do Harryho. Pozrela som sa na neho ale on sa mi pozeral kam by nemal.Až teraz som si uvedomila že mám na sebe len Niallovo tričko a keďže som mokrá a nemám ani podprsenku tak si asi viete predstaviť kam sa pozeral.
"Zavri ústa lebo ti tam vleti mucha" žmurkol som na neho a odišla som sa pozrieť kde sa Niall skrýva aj keď kde asi bude. No predsa v kuchyni kde inde by asi bol keď sa vkuse napcháva. Ako som si aj myslela tak som ho aj v tej kuchyni našla zastrčeného v chladničke :D. Práve vyberal džem a nutellu na palacinky.
Dal to všetko na stôl a ja som si sadla.
Tvárila som sa naštvane aby sa cítil previnilo. Ako vidím tak to funguje lebo mi natrel palacinky a dal ich pre do mňa. Pozrela som sa na neho.
"Ale noták Jess, hádam nebudeš naštvaná"
povedal a urobil na mňa psie oči, no povedzte kto by mu odolal.Usmiala som sa a objala ho.
"Takže je mi odpustené?" ja som len prikývla. On sa postavil a začal tancovať tanček šťastia. Musela som sa mu smiať lebo vyzeral naozaj vtipne.
"Ďakujem ti bože že si ma obdaril takou peknou tváričkou" po tomto som sa už váľala po zemi a tiekli mi slzy.
V tom prišli aj ostatní a pozerali sa na mňa ako na šialenú.Niall len mávol rukou aby si toho nevšímali.Len pokrčili ramenami a začali jesť.
Celý deň sme presedeli doma lebo pršalo. Pozerali sme filmy, hrali spoločenské hry,smiali sa alebo robili rôzne hlúposti.
Tak za prvé chcela by som sa poďakovať za komenty,cením si toho že sa vám poviedka páči.
Za druhé by som sa chcela ospravedlniť že som zase dlho nepridala časť ale máme nového psíka tak som zamestnávaná staranim sa o neho a navyše som bola aj chorá. Tak viete aké to je keď vás boli celé telo.
Čo myslíte povie Jessie Niallovi že sa doňho zamilovala alebo ju predbehne Niall?
Prosím si názory aj k tejto časti.
Ďakujem že to čítate.
Z láskou vaša Christie :* <3
YOU ARE READING
Girl from airport. /N.H./ ✔
FanfictionLáska je nežná a zároveň nebezpečná. Neprešiel by deň, kedy by sme niekoho neprestali milovať. Láska nepozná hraníc, preto je taká nekonečná a nevyspytateľná. Láska dokáže veľa, ale zároveň nič, v láske je sklamanie, ale zároveň aj cit.