14. Časť

1.1K 86 4
                                    

Zobudila som sa na nepríjemný zvuk budíka. Chcela som ho vypnúť ale niečo mi v tom bránilo. Pozrela som sa čo alebo kto má drží v objatí. Vedela som kto to je ale chcela som sa presvedčiť. Spod periny na mňa vykúkala blonďatá hlava a tie najkrajšie oči na svete. Ležal na bruchu, ústa pootvorené a ruka okolo môjho pása.

Bol zlatý. Rozhodla som sa ho odfotiť. Zobrala som mobil, nastavila foťák a odfotila. To sa môže stať len mne že zabudnem vypnúť blesk. Pozrela som sa na Nialla. Pomaly otváral oči aby ho svetlo neoslepilo a pomaly sa posadil tak aby na mňa videl.

"Ako dlho si hore a prečo si ma fotíš?"spýtal sa rozospato

"Vstala som predchvíľou a na tvoju druhú otázku, lebo si strašne zlatý keď spíš" žmurkla som na neho.

On len prekrutil očami čím mi dal najavo že som mu to už veľakrát hovorila.

Nemám nič proti ale niekedy je to strašný narcis. Obzerá sa v zrkadle,svoje vlasy si upravuje takmer dlhšie ako ja (na Zayna nikto nemá :P ).

Postavila som sa z postele a išla do kúpeľne. Urobila som rannú hygienu a išla som sa obliecť. Dnes bolo vcelku teplo. Zo skrine som si vybrala rifľové

šortky a kvetovanú blúzku. Vybrala som si ešte doplnky. Všetko som si obliekla a išla som dole za Niallom ktorý robil raňajky (dúfam) .

Prišla som do kuchyne videla som Nialla ako pripravuje toasty.

Vyzerajú dobré tak uvidíme ako chutia.

Do jedného som si zahryzla,bol vynikajúci. Musím ho pochváliť. Na toto by som si vedela zvyknúť aj každý deň.

"Odveziem ťa do školy?"opýtal sa ma s plnými ústami.Nebolo ho skoro vôbec rozumieť. Musela som sa zasmiať.

"Ak by si bol taký láskavý" urobila som na neho psie oči.

"Jasné, mám to po ceste. Musím ísť do štúdia" povedal. Prišlo mi trochu ľúto lebo sa zase celý deň neuvidíme.

"Dobre. Tak sa uvidíme aspoň zajtra? "

"Možno prídem ešte večer po pusu na dobrú noc. Bez nej nezaspim" povedal ako dieťa.  urobil smutnú tvár a robil sa že plače.

"Ty moje chudatko" chytila som jo za líca a potriasla  s nimi ako robia staré mamy.

"no dobre mali by sme vyraziť ak nechceš meškať do školy. "

Obula som si svoje baleriny, zobrala tašku a mohlo sa ísť.

Vyšli sme pred dom a ja som zamkla.

~~~~~

Po škole

Bože konečne. ... Tie prednášky sú dakedy také nudné. :( A navyše sa mi teraz vtieraju kvôli tomu že chodím s Niallom Horanom. Bože čo som komu urobila.

Aspoň že už môžem ísť domov.

Rozmýšľala som či sa prejdem alebo pôjdem autobusom.

Rozhodla som sa pre prechádzku.

Lenže to som nevedela čo sa stane.

Prechádzala som sa po parku a zrazu na mňa začal niekto kričať.

"Aha to je tá čo nám ukradla Nialla" dve dievčatá ukazovali mojím smerom.

Prišli ku mne a začali ma zasypávať nadávkami a že som s Niallom iba kvôli peniazom.Slzy sa mi nahrnuli do očí.

Zrazu ku mne prišla nižšia bruneta a odviedla ma s tade.

"Nič si s toho nerob, len závidia že oni ho nikdy nebudú mať. Nevedia sa zmieriť s tým že si lepšia ako oni" vďačne som sa na ňu usmiala

"Mimochodom som Lucy" podala mi ruku

''Ja som Jessica ale volaj ma Jessie.

Veľmi ti ďakujem že si ma s tade odviedla. Chvíľu neskôr a už by som niečo urobila a bola by som v každom časopise" zasmiali sme sa.

Rozprávali sme sa ešte asi hodinu.

Zistila som že ma ešte mladšiu sestričku ktorú nanadovšetko miluje.

Ma 18 ako ja a chodí na tanečné. Vymenili sme si čísla a dohodli sa že si zavoláme a niekam pôjdeme.

Je to úžasný človek. Som rada že som zase spoznala takého človeka.




Girl from airport. /N.H./ ✔Where stories live. Discover now