Úvod

1.2K 38 9
                                    

,,Sophie poď k tabuli!"
Sophie pomalým krokom prišla ku katedre.
,,Môžeš začať."
,,Ja..ja sa ospravedlňujem ja som sa zabudla naučiť."
,,Ach...sadni si.."
,,Ďakujem."
Sophie to učivo vedela veľmi dobre. Nespala celú noc kvôli tomu. No ráno jej mama povedala že je zomrela babka. To bola jej najbližšia osoba. Vedela jej poradiť, podporovala ju vo všetkom čo robila a rozmaznávala ju ako každá babka svoje vnúčatá. Vtedy nemala chuť rozprávať.

Medzitým ako bola Sophie v škole, si muž v bielej vile ktorá mohla stáť minimálne milión dolárov, pripravoval ďalšie plány na únos dalších dievčat. Tento muž mohol mať pod tridsať rokov. Jeho príťažlivým vzhľadom ľahko prilákal mladé dievčatá do jeho taktiež drahého auta. Kebyže ho vidíte na vlastné oči, tak si hneď myslíte že je nejaká celebrita ktorá zarába milióny dolárov len na tom, že dabuje filmy.
No bohužiaľ to pravda nieje. Pravdou je že to je obyčajný chlap z Los Angeles, ktorý zarába na predávaní krásnych mladých dievčat ktoré by mohli mať krásnu a pestrú budúcnosť.

Sophie zlatko prepáč nemôžem pre teba prísť..mám teraz stretnutie s dôležitým klientom. Choď domov pešo a najedz sa. Prídem najskôr ako budem môcť dobre?
,,Ach.."
,,Čo je Sophie?"
,,Mama zas nemôže prísť pre mna."
,,My ťa môžme zobrať Sophie.."
,,Nie..to je vporiadku Taylor..pôjdem pešo."
,,No dobre. Tak zajtra. Ahoj!"
,,Ahoj!"

Sophie vykročila vpred. No pred ňou z ničoho nič zastalo čierne BMW-čko a v ňom chlap s hnedými vlasmi a zelenými očami.
,,Zveziem ťa? Asi sa ti nechce ísť pešo."
,,Pravda...no.."
,,Aké no? Poď."
Chlap otvoril Sophie dvere a nádejne sa na ňu pozrel.
V tomto momente Sophie spravila chybu.
,,No dobre."
Sophie nasadla do auta a vyrazili preč zo školy. Jej spolužiak Dylan si všimol že ide iným autom a s nejakým neznámym chlapom. Nejako to neriešil pretože vedel že Sophie by si len tak nesadla k niekomu do auta.

,,Tak..ako sa voláš?"
,,Sophie..ty?"
,,Krásne meno."
Muž si už v hlave predstavil koľko peňazí za ňu dostane keď ju predá.
,,Ja som Noah."
,,Hej! Počkaj..odbočil si zle!"
,,Nie moja zlatá. Idem dobre."
,,Čo?"
,,Teší ma ľudia ma nazývajú a thief of the devil."
,,Zlodej diabla?"
,,Únosca mladých a krásnych dievčat."
Posledné čo Noah venoval Sophie bol desivý úsmev.

KidnappedWhere stories live. Discover now