O týždeň neskôr:
,,Máš tú ich adresu?" Spýtal sa nadšene Noah
,,Noo.."
,,Katrin..."
,,Tak nenašla som ju no!"
,,Mala si na to týždeň. Sledovala si Linka keď išiel naspäť domov. Tak ako si nemohla zistiť tú adresu?!"
,,A čo keď si ma náhodou všimol?"
,,Tak toto mi ani nehovor. Zmizni mi z očí! Nemám náladu sa s tebou baviť." Noah sa otočil na jeho stoličke k oknu a naďalej pozoroval kvapky dažďa stekajúce po okne.,,Noah a tá jeho Katrin či ako sa volá nás sledujú. Musíme vypadnúť." Vtrhol do Sophiinej izby zadychčaný Link.
,,Dobre..idem si len zobrať pár vecí."
,,Ale pohni si!"
Link si zobral kľúče od auta a peňaženku s jeho dokladmi, nasadol do auta, naštartoval motor a čakal na Sophie.
,,Bože kde trčí..?" Sťažoval sa do ticha auta Link.
Sophie zavrela dvere domu, dala si veci na zadné sedadlá a nastúpila na predné miesto.
,,Kde si sakra toľko bola?"
,,Na záchode stačí? A kam vlastne pôjdeme?"
,,Niekam."
,,Dobré miesto."
Link sa na Sophie pozrel pohľadom ktorý mal naznačovať nech je ticho.
,,To slovo niekam znamená, že absolútne neviem kam pôjdeme aby nás nenašli."
,,Poďme do Los Angeles."
Link od prekvapenia prudko zabrzdil.
,,Tam nejdem!"
,,Prečo? Veď tam bývam! Ako sa dostanem domov?!"
,,Lebo ma tam hľadá možno celé Los Angeles!"
,,To kvôli tým únosom že? No vidíš. Nemal si unášať. Inak by ťa nehľadali a nemal by si problémy."
,,Sophie..nerieš to.",,Otec?"
,,Počúvam.."
,,Nevieš kde má Link dom?"
,,Tuším ostal v našom starom."
Noah sa pozrel šťastným pohľadom na Katrin a nadšene vyslovil ,,Ideme."Noah vykopol dvere Linkovho domu.
,,Tak Link. Už sa neschováte. Dole niesi. Idem hore."
,,Noah..nemyslím si že tu sú."
,,Ticho buď!"
Noah rozkopával jedny dvere za druhými. No ich nikde nebolo.
Prehrabol si vlasy rukou a zdvihol hlavu s prudkým výdychom.
,,Nemohli mi zdrhnúť že?"
,,Neviem ako ty, ale mne sa zdá, že zdrhli."
,,Nie...Kurnik nie! Prečo som taký debil a nepozrel som tú pivnicu?! Kebyže objavím ten poklop a zabarikádujem ho, tak sa nestane toto celé!"
,,Ale kam išli?"
,,Počkať..ona býva v Los Angeles, ale Linka tam hľadajú. Takže tam ísť nemôžu!"
,,Wau..tebe to nejako páli."
,,Ale on tam ajtak pôjde.."
,,Ako vieš?"
,,Pretože je to môj brat. A poznám ho."
Noah vstal zo zeme a vybral sa hľadať ,,utečencov,,.,,Kadiaľ ideš? Ale veď..to je cesta do.."
,,Do Los Angeles. Máš pravdu."
Linkovi stúpol v krvi adrenalín. Išiel do mesta, kde ho na každom rohu hľadajú policajti.
,,Ale čo keď ťa chytia?"
,,Sľúbil som ti že ťa doručím tvojej mame živú a zdravú. Tak môj sľub nezruším len kvôli policajtom a ich priblblým zákonom."
Sophie sa s veľkým úsmevom pozrela na Linka.
,,Ďakujem."
,,Za sľub ďakovať nemusíš."
Link a Sophie pokračovali ďalej v ceste.
Keď už dorazili k mestu Los Angeles, Link sa nervózne nadýchol a pribrzdil pred vítacím nápisom na začiatku domovského mesta Sophie.
Link prižmúril oči a na jeho tvári sa objavil zákerný úsmev.
Zo Sophiinho záchrancu chrčal adrenalín. Link potlačil pedál rýchlosti úplne k zemi a s veľkou rýchlosťou vošiel do Los Angeles.
,,Pristal ti ten zákerný úsmev."
,,Fakt?" Zasmial sa Link
,,Hej. Bolo to také..zaujímavé vidieť môjho ,,záchrancu,, s takou vážnou tvárou."
,,To si nevidela všetko. Teda..nevidela si všetky pohľady aké viem dať. Vražedný pohľad bol môj najobľúbenejší. Keď som ho niekomu venoval, tak ma neotravoval asi týždeň."
Sophie sa nemohla nesmiať. Preto vybuchla do smiechu.
,,Čo je na tom také vtipné? Ja to myslím naozaj!" So smiechom sa k Sophie pridal aj Link.
,,Keď pomyslím na to, že sa budeme musieť rozlúčiť, tak mi je do plaču. Pretože človeka ako si ty som dávno nestretla."
,,Tak život je taký. S tým nič neurobíme."
,,To teda nie."
Link so Sophie pokračovali ďalej v ceste. Noah a Katrin boli na tom horšie. Nevedeli kde Link a Sophie sú. Ale vedeli, že chytiť ich, nebude až také ľahké.
YOU ARE READING
Kidnapped
Mystery / ThrillerNajznámejší únosca mladých dievčat je muž, ktorý sa nazýva a thief of the devil. Tento človek unesie mladé dievča Sophie Pearse zo školy. Dokáže Sophie prekonať ťažké podmienky a zvládne utiecť? 10.1.2019 #2 in kidnapped-ľudia vážim si toho ďakujem...