Kapitola XIII

427 20 0
                                    

,,Ako sa sakra dostaneme do Los Angeles?!" Zmätkoval Noah.
,,Neviem! A už nehuč lebo si vykričíš hlasivky." Povedala už dostatočne nahnevaná Katrin. ,,A myslím že by si to mal vzdať." Dodala
,,Čo prosím?! Topím sa v dlhoch, naháňam Sophie Pearse pretože ju potrebujem na splatenie dlhov a k týmto starostiam ma ešte ty buzeruješ! A keby dačo, ja to len tak nevzdám. Noah Briggs sa nevzdáva!"
Z Noahovej zlej nálady a zvýšeného tlaku mu prišlo zle. Odpadol na tvrdú kamennú zem a tak si zranil aj hlavu.
,,No toto mi chýbalo aby sa ti ešte dačo stalo!"
Katrin zavolala sanitku. Po jej príchode obidvoch odniesli do nemocnice.

,,Môžem vedieť čo sa stalo?" Spýtal sa doktor.
,,No..tak stúpol mu krvný tlak pretože sa dosť v poslednom čase hnevá a má veľa starostí."
,,Mh..pri tom páde utrpel menší otras mozgu. Ale bude v pohode."
,,Dobre..môžem ísť za ním?"
,,Hej."

,,Noah!"
,,..Čo je?"
,,Neuveríš čo sa stalo!"
,,Nehuč.."
,,To hovorí ten pravý..Boli sme najprv v nemocnici v Taliansku, ale tam ti nemohli urobiť potrebné vyšetrenia. Tak ťa poslali..do Los Angeles!"
,,Ja som v Los Angeles?!"
,,Hej!" Povedala nadšene Katrin.
,,Musím ich nájsť."
Noah si dal dole infúziu, a obliekol sa do svojho starého oblečenia.
,,Ale..."
,,Katrin nechaj ma!"
Noah otvoril dvere a rozbehol sa von. Doktori sa ho snažili chytiť, ale márne. On bol už vonku pripravený chytiť jeho Sophie.

,,Kurnik..musím zastaviť."
,,Prečo?" Spýtala sa ustráchane Sophie.
,,Pretože nemám benzín.."
Link rozmýšľal ako spraviť to aby ho nesmoznali alebo neuvideli policajti. Pretože vedľa nich sa zničoho nič objavili.
Približovali sa k ich autu a strach stúpal.
,,Dobrý deň. Hľadáme tohto muža. Nevideli ste ho?"
Policajti im ukázali fotku Noaha.
Link a Sophie sa na seba pozreli.
Pripravili sa niečo povedať, ale nestihli.
Druhému policajtovi sa zdal Link povedomý, preto si vyžiadal Linkov občiansky preukaz.
,,Travis?"
,,No?"
,,To je Briggs.."
,,Lincoln?"
,,Hej."
Celý rozhovor policajtov počuli. Link spanikáril. Preto aj s troškou benzínu naštartoval auto a vyštartoval s plnou rýchlosťou.
Policajné auto ich pomaly, ale isto dobiehalo.
,,Kde bývaš?" Spýtal sa Link.
,,Link! Však ťa chytia!"
,,Chytili by ma tak či tak. Kde bývaš?!"
,,..Pri Westside Pavilion zaboč do prava a potom choď rovno. Dom s číslom 335."
Link zrýchlil pretože za nimi už húkala polícia.
Blížili sa k jej domu. Link prudko zabrzdil a čo najrýchlejšie vyšiel z auta.
,,Poď!"
Link chytil Sophie za ruku a bežali k jej domu. Polícia za nimi na nich kričala aby zastavili.
,,Zazvoň.."
Sophie natiahla ruku k zvončeku a zazvonila.
,,Áno? Sophie!"
,,Mama!"
Mama s dcérou sa objali. Emócie ktoré prúdili medzi nimi sa nedali zastaviť.
Link sa usmial. Ale nie nadlho.
Policajti ho sotili na zem a nasadili mu putá.
,,Vy ste mi uniesli dcéru! Tak prečo ste mi ju vlastne doniesli?"
,,Mami nie! On ma neuniesol. To jeho brat. On ma zachránil."
Polícia a Cheril sa pozreli na Linka.
,,Je to pravda?"
,,Hej.."
Povedal Link prítlačný k zemi. Policajti ho zdvihli, ale putá mu dole nedali.

,,Kde má sakra dom?.."
Noah sa hrabal vo svojich spisoch ktoré našiel vo vačku na zemi.
Keď už našiel jej adresu, tak sa tam vybral.
Bežal, aby tam bol skôr ako oni dvaja.
Keď tam prišiel, čakalo ho veľké prekvapenie. Polícia, zatknutý Link a Sophie s jej mamou.
Noah sa na nič iné nezmohol len na stuhnutie celého tela.
,,To je on Travis. Noah Briggs."
Zatkli aj jeho.

,,No čo Noah? Aké je to byť zatknutý v policajnom aute?"
,,Ty buď ticho Link. Ty to máš tak isto."
,,Možno hej, ale nestrápnil som sa."
Noah sa nechápavo pozrel na Linka.
,,Myslím to tak, že veľký a thief of the devil je teraz..len zatknutý a úbohý Noah Briggs."
,,Tak Briggsoví, zajtra sa ide na súd. Sme zvedavý, koľko dostanete."
Link bol šťastný za jeho čin. Pomohol Sophie. A vďaka jemu, sa Sophie Pearse stala jedinou, ktorá sa dostala zo zovretia únoscu a thief of the devil.

KidnappedWhere stories live. Discover now