,,Robíme čo môžme pani Pearse no vaša dcéra sa stala zrejme obeťou známeho únoscu. A od neho sa ešte nikto nevrátil."
,,Pozrite..ja sa hľadania mojej dcéry nevzdám! Nikdy! Ani keby ma to malo stáť život."
,,Ja vás chápem, no mi naoza.."
Cheril sa len tak nenechala oklamať tým že neexistuje spôsob ako zachrániť jej dcéru. Preto sa snažila čo najviac skákať tomu mužovi do reči.
,,Keď mi nepomôžete vy, pomôžem si sama."
,,To by mohlo byť nebezpečné."
,,Do teraz sa mi nič nestalo, nestane sa ani potom."
Cheril tak ako povedala, tak aj spravila.,,Sophie dneska by si mi mohla urobiť nejaké dobré prekvapenie."
Noah sa jeho zlomyseľný úsmevom usmial na Sophie.
,,A to prečo?"
,,Pretože mám narodeniny."
,,Aha..tak ti prajem veľa neúspechov v tvojom sprostom unášaní!"
,,Ale..zlé veci sa predsa neželajú."
,,Lenže pripečeným a blbým ľuďom sa môže."
Noah vyštartoval k Sophie a dal jej poriadnu facku.
,,Takto sa ku mne správať nebudeš! Prišla si o jedlo na dva dni."
,,Toto ti treba k tvojmu životu? Vidieť ako sa niekto trápi len kvôli tebe?"
,,Kvôli mne sa už natrápilo veľa ľudí. A nie len z tých ľudí ktorých som uniesol. Prosím..ďalej sa ma na to nepýtaj nechcem o tom hovoriť."
Sophie bolo trochu Noaha ľúto. No jej nenávisť k nemu to nezmení.Cheril sa odhodľala ísť hľadať svoju dcéru. Verila, že sa jej už čoskoro podarí nájsť ju.
,,Prepáčte..nevideli ste toto dievča na fotke? Je to moja dcéra už je to približne mesiac čo ju hľadám ."
,,Prepáčte nevidela som ju."
Cheril hľadala všade. Nikde ju nevideli.
Cheril začala veriť v to, že sa polícia nemílila.
,,Prepáčte. Myslím že som podobné dievča videl ako sedí v nejakom čiernom aute s dajakým mužom. No neviem či vám táto informácia nejak pomôže."
,,Jasné že pomôže! Ďakujem vám. Už som skoro stratila nádej. Ale..neviem či ju nájdem."
,,A to prečo?"
,,Už je to nejaký ten mesiac odkedy sa nevrátila domov."
,,Pozrite, musíte len veriť v to, že ju nájdete. Držím vám palce v tom hľadaní a ak budete potrebovať nejakú pomoc s hľadaním, som tu pre vás."
Neznámi muž v elegantnom obleku dal Cheril jeho telefónne číslo a odišiel.
V jej srdci sa znova zaplnilo to miesto ktoré mala ,,rezervované" pre nádej na hľadanie. ,,Kto bol ten muž?" Pýtala sa samej seba Cheril. ,,Ak to nebol človek s veľmi dobrým srdcom tak fakt neviem čo to bolo za človeka." Nič iné jej nezostávalo ako len ísť hľadať jej dcéru.,,Sophie?"
,,Čo chceš? Ak ma dakto zas chce kúpiť ale nakoniec si ma nevyberie lebo mu ponúkneš prácu, tak sa môžeš rovno otočiť a vypáliť z tejto miestnosti."
,,Veľmi vtipné. Chcel som ti len povedať, že ti nesiem spoločnosť."
Sophie sa nechápavo pozrela na Noaha.
,,Čo?"
,,Tak..pekne sa zoznámte. Sophie, toto je Taylor."
Noah doslova hodil hnedovlasé dievča približne v takom veku ako Sophie, do miestnosti kde väznil svoje obete.
Noah opustil miestnosť aby sa mohli dve dievčatá spoznať.
,,Ehm..ahoj?"
,,Ahoj..ty si..Taylor?"
,,Hej. A ty Sophie že?"
,,Presne tak."
,,Prečo som tu? Povedal mi že ma zavezie domov.."
,,Ach..to si nevie vymyslieť niečo iné aby nalákal dievčatá do auta?"
,,O čom to hovoríš?"
,,Mne povedal presne to isté. No a už som tu necelý mesiac."
,,Takže..nás uniesol?!"
,,Páli ti to."
,,O môj bože! A kedy sa dostanem preč?"
,,Nerada ti to hovorím, no z tadiaľto sa dostaneš asi len jediným spôsobom."
,,Akým?"
,,Noah ťa predá."
Ako sa hovorí, spomeň čerta. Sophie po tom ako povedala že Noah predá Taylor tak vstúpil do miestnosti a vyslovil vetu ktorá prekvapila Sophie no aj samotného Noaha.
,,Nebola si tu dlho. Máš majiteľa."
,,Ale.."
,,Pohni!"
,,Noah! Akozo že Taylor ide už hneď preč?"
,,Zavesil som ju na stránku a hneď si ju chce jeden zobrať stačí? A chce mi dať neuveriteľne veľa prachov. A ty poď Taylor!"
Noah odniesol Taylor preč. Sophie prišlo divné že ju hneď chcú. Veď len teraz prišla. No ďalej to neriešila a vrátila sa ďalej ku svojej ,,práci" Sedeniu a čakaniu.
YOU ARE READING
Kidnapped
Mystery / ThrillerNajznámejší únosca mladých dievčat je muž, ktorý sa nazýva a thief of the devil. Tento človek unesie mladé dievča Sophie Pearse zo školy. Dokáže Sophie prekonať ťažké podmienky a zvládne utiecť? 10.1.2019 #2 in kidnapped-ľudia vážim si toho ďakujem...