Cheril pokračovala v hľadaní svojej dcéry. No nenašla žiadne stopy. Skúšala aj volať na jej telefón. No vždy to vypla. Alebo to vypol niekto iný? Napríklad Noah Jefferson? Áno bol to Noah. Pomocou jej telefónu dal na stránku predaja mladých dievčat jej fotky.
,,Tak..prachy tešte sa na nový domov."Cheril zablúdila do uličky s názvom Blossom street 99. Tam, kde býval Sophiin únosca. Teraz bol vo svojom byte pretože si potreboval niečo vyzdvihnúť. Jeho vilu mal totižto niekde za mestom pri lese.
Noah sa už chystal vyjsť no zastavila ho Cheril.
,,Am..dobrý prepáčte zablúdila som..a nevideli ste náhodou toto dievča?"
Cheril ukázala fotku Sophie Noahovi.
On začal panikáriť čo spraví.
,,Nie prepáčte. Nevidel. Ale ak ju uvidím tak sa vám ozvem. Kde bývate?"
Keď budete pri strednej škole tak choďte rovno potom zabočte doprava a prvý dom."
,,Aha dobre."
Noah si to zapísal. Ale nie na to aby mohol Cheril príjsť navštíviť. Ale na to, aby sa jej zbavil a zbytočne mu nekazila plány zo Sophie.
,,Ehm vy ste jej priateľka, rodina alebo len pomáhate pri hľadaní?"
,,Mama."
Noah začal panikáriť ešte viac. A bolo to na ňom dostatočne vidieť.
,,Prepáčte ja už teda idem. Chcem ju nájsť čo najskôr nech sa jej nič nestane."
,,Dovi.."
,,Majte sa."
No to vieš že sa jej niečo stane
Pomyslel si Noah vo svojej až moc prešpekulovanej hlave.Sophie sa snažila nejak rozbiť čierne dvere za ktorými bola uväznená.
,,No..tak...povoľ! Ach...sprosté dvere na tri zámky.."
Sophie sa obzerala okolo seba či nenájde nejakú sponku do vlasov ktorou by mohla nejako povoliť zámky.
,,Bingo!"
Sophie našla na parapete okna páčidlo.
Zobrala ho do ruky no v moment kedy vypáčila prvý zámok, rozrazil dvere Noah.
,,Ale..čo si myslíš že robíš?"
,,Ja? Nič.."
,,Jasné a to páčidlo?"
,,Ehm...aké?"
Sophie hodila staré a už zhrdzavené páčidlo za seba.
No Noah vykročil vpred, prišiel za Sophie a páčidlo vzal do ruky.
,,Toto páčidlo."
,,Ahaaa no to..ale len som si ho pozerala."
,,Akože vôbec ten zámok nieje vypáčený že?"
,,Nieeee kdeže..to tak už bolo."
,,No moja zlatá...poviem ti to takto..načo sa snažíš zdrhnúť, keď vieš že by som si ťa ajtak našiel a ajtak ťa chytil?"
,,Nechaj ma už! Čo sakra odo mňa chceš?! Dokedy tu budem, prečo práve ja a prečo ma nechceš pustiť?!"
,,Priveľa otázok. Odpoviem ti len na jednu. Zachvíľku ajtak nebudeš moja. Tak už tu dlho nebudeš."
,,Ako myslíš že nebudem tvoja?"
,,Uvidíš moja....uvidíš."
Noah hodil Sophie čisté oblečenie do pivnice kde bola.
,,A teraz sa prezleč. Tvoj budúci majiteľ ťa chce v tomto vidieť. A ak sa nebudeš páčiť, tak tu ostaneš dlhšie, kým ti nenájdem iného majiteľa."
Sophie ostala s padnutou sánkou v pivnici.
,,Ako môže existovať človek ako ty?!"
,,Normálne, tak ako existuje asi dalších milión takých ľudí."
Noah zamkol dvere aby sa mohla Sophie v kľude obliecť a aby neutiekla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kidnapped
Mistério / SuspenseNajznámejší únosca mladých dievčat je muž, ktorý sa nazýva a thief of the devil. Tento človek unesie mladé dievča Sophie Pearse zo školy. Dokáže Sophie prekonať ťažké podmienky a zvládne utiecť? 10.1.2019 #2 in kidnapped-ľudia vážim si toho ďakujem...