Epilóg

461 20 0
                                    

,,Postavte sa prosím."
Povedal sudca so serióznym výrazom.
,,Ďakujem. Za pomáhanie pri únoscoch, ale keďže ako jediný zachránil dievča zo zovretia Noaha Briggsa, je Lincoln Briggs odsúdený na tri roky vo väzení.
Noah Briggs, únosca dievčat, je odsúdený na doživotie. Za tisícky unesených dievčat. A Katrin Wilson je odsúdená taktiež na tri roky za pomáhanie pri únoscoch."
Link sa usmial na Noaha. No jemu na tvári stále svietil urazený pohľad.
Potom sa Link taktiež usmial aj na Sophie. Ona mu úsmev opätovala.

,,Spločná cela..super že?"
,,Choď dakam Link! Za tri roky vypadneš a ja tu ostanem sám."
,,Vari ti budem chýbať?"
,,Nie. Spoločná cela s tebou je hrozný zážitok."
,,Tak vydrž tri roky."

O tri roky neskôr:
,,Briggs. Poď."
,,Ktorý?" Dotieravo sa spýtal Link
,,Lincoln." Pozrel sa do spisov strážnik.
Keď bol Link vonku z väznice, tak sa nadýchol čerstvého vzduchu. Jediný problém bol, že nevedel kam ísť. Napadlo ho jediné miesto.

,,Nechaj mami, idem otvoriť."
,,Dobre Sophie."
,,Ahoj."
,,Link!"
Keď Sophie otvorila dvere a uvidela v nich Linka, tak ho celou silou objala.
,,Sophie..idem sa rozlúčiť"
,,Prečo? Ostaň veď u nás. Mama to dovolí, že mami?"
,,Jasné." Odvetila Cheril.
,,Vidíš?" Prosila Sophie.
,,Nie..Zlé spomienky na toto miesto ma ťahajú preč."
,,Ale budeš nás navštevovať že?"
,,Jasné." Zasmial sa Link.
,,Tak..tak teda ahoj."
Link a Sophie sa naposledy objali. Cheril poďakovala Linkoví za to čo spravil a taktiež ho objala.
Link sa usmial, išiel na prístav, tam si kúpil lístok na ľoď do Talianska a odišiel.
Noah Briggs len sedí vo svojej cele a odpikáva si svoj trest.
Katrin Wilson už pustili. Venuje sa tomu, čo ju vždy bavilo. Navrhuje dámske oblečenie.
A Link Briggs, záchranca Sophie Pearse, začal maľovať nový obraz. Sophie.

,,Sophie. Rada ťa znova vidím v škole."
,,Kebyže nestretnem Lincolna Briggsa tak tu možno niesom."
Chlapec, ktorý videl únos Sophie, to stále nikomu nepovedal. Nechcel mať zbitočné problémy. A preto to stále ostáva len ako tajomstvo tohto príbehu.

KidnappedWhere stories live. Discover now