Kapitola I.

965 35 3
                                    

,,Deti neviete čo je zo Sophie? Dnes nieje v škole a jej mama mi nič neohlásila."
Chlapec ktorý si všimol keď Sophie nasadala do auta cudzieho chlapa nič nepovedal. Vedel že by sa to Sophie nepáčilo.
,,Nie nevieme. Aj nás by to dosť zaujímalo."

Mama unesenej Sophie sa o ňu veľmi bála. Preto sa rozhodla ísť na policajnú stanicu.
,,Dobrý deň. Z akého dôvodu ste prišli na políciu?"
Opýtal sa muž v policajnom oblečení.
,,Moja dcéra je nezvestná už 27 hodín."
,,Mi s tým teraz nevieme nič spravit. Vaša dcéra by musela byť nezvestná minimálne 48 hodín.
,,Lenže je to vážne! Čo keď ju nikto uniesol..alebo.."
,,Nemyslite na to najhoršie. Príďte zajtra ráno, možno vám vtedy budeme vedieť pomôcť."
Cheril sa postavila zo stoličky a naschvál sa pozrela na policajtov urazeným pohľadom. No ona to nenechala len tak. Rozhodla sa, že Sophie nájde sama.

,,Seď a nehýb sa!"
Okríkol Sophie Noah.
Sophie sa na nič možné nezmohla, len na plač. Tým že mal Noah mohutný hlas tak jeho rev sa ozval po celej jeho vile.
,,Teším sa na tie prachy čo za teba dostanem."
Sophie vydávala len tlmené zvuky kvôli lepiacej páske prelepenej cez jej ústa.
,,Nik ti nepomôže. A moc nehuč nech sa s tvojim majiteľom vieš aj rozprávať."
Sophie verila v to že niekto príde, nájde ju a zachráni.

Cheril prišla do školy a snažila sa nájsť stopy k nájdeniu Sophie.
,,Dobrý deň pani Pearse ja som sa vás chcela spýtať prečo Sophie neprišla do školy, nikto mi nič nepovedal."
,,Prepáčte..Sophie je nezvestná."
,,Preboha..a viem vám nejako pomôcť alebo..?"
Sophiinu triednu učiteľku táto informácia veľmi zaskočila.
,,Nie..ja som ju len teraz začala hľadať. Ale ak budem niečo potrebovať, určite sa vám ozvem."
Dylan videl mamu Sophie. Pomyslel si, že by jej vedel pomôcť. No nechcel sa do toho miešať. Jej mama si to chcela vyriešiť sama.

Noah hodil po Sophie suchý krajec chleba. A vodu.
,,Nechcem nech umrieš od hladu. A uvedom si..toto ti musí vydržať do rána."
,,Toto? Jeden krajec chleba a pohár vody do polovičky plný mi má vydržať od obeda do rána? A čo si sa zbláznil?!"
,,Nie..iné aspoň nefrflali na to že mali aspoň niečo na jedenie!"
Noah jej zabuchol dvere.
Sophie túžila len po tom, aby sa dostala z tohto miesta preč. No nemala na výber. Musela vydržať, kým sa niekto nerozhodne hľadať ju.

KidnappedWhere stories live. Discover now