Kapitola VIII

510 19 0
                                    

,,Sophie. Myslím že mám pre teba dobrú správu."
,,Akú? Našiel si mi majiteľa?"
,,Nie. Dostal som ponuku..ktorá je v...Taliansku. No a..proste púšťam ťa na slobodu."
,,Čo?! To vážne?"
Noah sa na ňu pozrel zákerným pohľadom. No potom sa začal rehotať ako blázon
,,O môj bože! Toto milujem."
Sophiin úsmev rýchlo zmizol a nahradil ho hnev.
,,Kedy ma už konečne necháš na pokoji a nebudeš si zo mňa robiť srandu?!"
Sophie už neverila ani tie reči aká je ona iná a aká je super. Samozrejme hneď zistila že je to klamstvo. Týmto spôsobom ju chcel len ,,omráčiť,, a dostať ju do postele.
,,Zbal si tamto jedlo. Ideš so mnou."
,,No tak to nie!"
,,Ale áno ideš!"
Noah strhol Sophie ruku a ťahal ju za sebou do auta.

,,Cheril Pearse?"
Ozvalo sa z telefónu.
,,Ehm Áno."
,,No..to som ja. Ten týpek elegantnom obleku a tak..viete?"
,,To vy ste mi povedali o tom čiernom aute?"
,,Hej!"
,,Jáj už si vzpomínam! A prečo mi vlastne voláte?"
,,Chcel by som vám s tým prípadom pomôcť. Viete, väčšinou keď je niekto nezvestný tak to vyhlási polícia do televízie, ale o vašej dcére ešte nič nevidel."
,,Pravda, prípad mojej dcéry bol uzavretý ako nevyriešený prípad."
,,A prečo vlastne?"
,,Neviem...ale asi hlavne z toho dôvodu, že moju dcéru uniesol takzvaný a thief of the devil."
,,Ou..tak to musí byť asi dosť zlý keďže ho tak volajú."
,,Uniesol už vyše stovky, možno tisícky dievčat."
Cheril sa takto rozprávala s mužom už určitý čas, tak sa rozhodla hovor ukončiť.
,,No..tak ja už pôjdem."
,,No dobre..Počakť! Skoro som zabudol! Myslím že som videl vašu dcéru ako ide s tým mužom dakam preč...a vyzeralo to ako...ako keby sa ju snažil dostať dakam preč myslím z tohto mesta."
,,Panenože..kadiaľ išiel?"
,,No...myslím že išiel na prístav lodí. Ak je ro teda tam."
,,Bože! Ďakujem vám!"
,,To je v poriadku. Ja by som už mal ísť."
,,Dobre. Dovi."
,,Dovi."
Cheril sa snažila čo najrýchlejšie prísť na prístav. No stalo sa to, čoho sa obávala. Zostala stáť v zápche v strede cesty.

,,Púšť ma!"
,,Nevrť sa lebo ťa pustím do vody!"
,,Tak ma pusti! Doplávam na breh."
,,V to nepochybujem. No keď ťa celú hodím do vody a priviažem k tebe závažie tak to už také ľahké nebude."
Sophie zostala ticho.
Na palube lode sa objavili další muži ktorý mali strážiť Sophie medzitým čo Noah šoféroval loď.
,,Blázon jeden! Čo so mnou budeš robiť? Zas ma budeš chcieť predať no nevydarí sa ti to a zas zdrhneš z toho štátu do iného?"
,,Moja zlatá. Nepoznáš Taliansko? Centrum mafie. A ja som dedič mafiánskej krvy."
Odpovedal zo zákerným úsmevom Noah Sophie.
Sophie myslela na pekné časi s jej mamou, aby sa ukľudnila. Jednu výhodu to plávanie na mori malo. Sophie mohla byť na čerstvom vzduchu.
No to jej pocity stále nezmení.
Noah si už v hlave skrúcal mozgové závity na pláne ako sa s jeho mafiou pokúsia zničiť jej rodinu a ako ju prijmú za svoju. No tie plány ešte nemal zrovnané. Musel najprv zistiť, ako zareaguje jeho otec

KidnappedWhere stories live. Discover now