I love you! (RishYa realization special!)

1.9K 98 51
                                    

Part 15
Preeta and Shrishti are in the room packing their things for going back to Mumbai. However, both are lost in thinking about the reason of what happened.

Karan and Sameer too have the same feelings.

Both the couples also consider this trip as a very memorable one as it is where they got together and realised their love. They also think how they will tell their families about it.

On the other side, Aarav is happy for PreeRan but sad for his best friend's departure.

Next Morning
Everyone is busy in putting their bags in the car. Aarav comes there.
Aarav: Preeta! (comes running to her)

Preeta: Aarav! I will miss you! (hugs him)

Aarav: I will miss you too yaar! (hugs her back and then breaks the hug) And don't forget tum dono ke love story ke poora hone mein mera bahut bada haath hain! (tries to lighten the mood)

Karan: Arey woh hum kaise bhool sakte hain? Koi qasar jo nahi chodi tumne mujhe satane mein!

(All laugh and then suddenly become silent)

Aarav: Preeta! Tere jaane se pehle mein ek baar tujhse maafi maangna chahta hun! I was not there when you needed me the most! I'm a terrible friend! I'm sorry yaar! (gets tears in his eyes)

Preeta wipes them off!

Preeta: No Aarav! You are a wonderful friend! Tumhari life mein itna sab kuch hone ke baad bhi you came back! Just for me! I cannot have had a better friend than you! We will always remain best friends! Never consider that you left me! Fate made us bid adieu each other!

Aarav: As it is doing right now, isn't it? Preeta I know I can't change our destiny but I can request you right to meet me back again?

Preeta: Of course you can! I promise main nahi balki hum sab tumse aur aunty se milne Delhi aayenge!

Aarav: I will be waiting! Aur tab tak yeh bolne wala khamba mujhe saari news deta rahega!

Shrishti: Kya? Main... Aur bolne wala khamba!

Sameer: Ek minute yaar please isey khamba na bulao yaar!

Shrishti: I love you Sameer!

Sameer: I love you too tall pole!

(All laugh and Shrishti runs behind Sameer)

Shrishti: Sameer!

Sameer: Kya Shrishti? Tumhe tall pole bolne ka haq to sirf mera hai na!

Shrishti: Accha! (blushes)

Karan: Ok chalo ab chalte hain varna ghar pahunchne mein late ho jayega!

All bid adieu Aarav and others! Aarav too sits in his car and heads for Delhi!

Mumbai

Riya and Rishab both miss each other as the office is closed due to Sunday and they aren't able to see each other!

Riya's home

Riya: What is happening with me? (blushes) Rishab ki absence itna kyon pareshaan kar rahi hai mujhe?

On the other hand, Luthra Mansion

Rishab: Aisa toh kabhi nahi hua mere saath! Kabhi kisi ki presence aur absence ne mujhe itna nahi sataya! Toh phir yeh kya hai? Kya ho raha hai!? What are these new feelings?

Riya: Aisa lag raha hai ki agar ab main unhey nahi dekhungi toh jaan nikal jayegi! What is this? Is this called love?

Rishab: Kya... Kya sach mein I'm in love?

Riya: Uski vajah se sab peeche choot gaya! Mera maqsad, plan sab...! I... I love Rishab! I really do! Bas ab main Rishab ko sab sach bata dungi! Mera uski life mein aane ka maqsad aur phir kaise sab change ho gaya! I know woh zaroor samjhega! (gets very happy)

Haan aa.. o..

Main jaan ye vaar doon
Har jeet bhi haar doon
Keemat ho koi tujhe
Beinteha pyaar doon

Saari hadein maine meri
Ab maine tod di
Dekar mujhe pataa
Awaargi ban gaye

Haan hasi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

Haan aa.. o..

Kya khoob rab ne kiya
Bin maange itna diya
Warna hai milta kahaan
Hum kaafiron ko khuda (Repeat once)

Hasratein ab meri
Tumse hai jaa mili
Tum duaa ab meri
Aakhiri ban gaye

Haan hasi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

Oo.. aa..
Aa.. aa.. oo.. (Female version)

She heads for Luthra Mansion!

Rishab: I love Riya! OMG! Yahi toh hota hai na asli pyaar jo maine kabhi feel nahi kiya! Kisi ke liye sab had paar kar dena! Uske liye meri concern... Main pehle kaise nahi samjha? I love Riya! The one I know will never betray me or my trust! She is such a pure and innocent human being! (smiles widely)

Haan aa…

Haan hasi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

Haan hasi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

Haan hum badalne lage
Girne sambhalne lage
Jab se hai jaana tumhein
Teri ore chalne lage

Haan hum badalne lage
Girne sambhalne lage
Jab se hai jaana tumhein
Teri ore chalne lage

Har safar har jagah
Har kahin ban gaye
Maante thhe khuda
Aur haan wahi ban gaye

Haan hansi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

Haan hansi ban gaye
Haan nami ban gaye
Tum mere aasmaan
Meri zameen ban gaye

O..aa… (Male version)

Luthra Mansion

Car stops outside the house and PreeRan and Shrishmeer get out! Preeta and Shrishti are confused as to why they have been brought there.

Preeta: Karan! Tum hamein yahan kyon laye ho!? Humein to ghar jaakar maa se sach janna hai na?

Karan: Preeta! Tum andar to chalo! Sarla Aunty aur Dadi andar hi hain! Humne aaj subha hi unhe inform kar diya tha ki hum tum logon ke lekar aa rahe hain! Chalo!

What do you guys think? What's the reason? And what is Riya's motive? Keep reading to know!

So guys! I am sorry for the late update! But let me make it clear, I won't be updating any sooner! Pre-boards are near! Wish me all the best! And will try to give an update as soon as possible though! :-)

Keep reading...

Preeran:Humdard✔️Where stories live. Discover now