-17-

685 92 9
                                    

-ვიცი არ არის წესი მოსწავლეებთან რომ ვზივარ მაგრამ მკიდია. აბა როგორ ხარ.-აშკარად ბედნიერი ჩანდა.
-კარგად ვარ.
-ძალიან კარგი.-მყუდროდ მიაწვა საზურგეს და თვალები დახუჭა.
-დილით ადრე ავდექი. ცოტახანი დავიძინებ.-ერთი საათი გავიდა, მას ისე ძინავს. ყურსასმენები გავიკეთე. მისი თავი მოულოდნელად ჩემს მხარზე აღმოჩნდა, შემდეგ კი ხელი გადმომხვია მუცელზე. ვეცადე ნელა ამეღო მისი თავი ჩემი მხრიდან თუმცა ამას მისი გამოღვიძება მოჰყვა.
-მოვედით?
-არა ჯერ.
-აბა რატომ გამაღვიძე?
-უკაცრავად?-გაკვირვებულმა შევხედე მას.
-ხო რაიყო, რატომ გამღვიძე.
-შენი თავი ჩემს მხარზე იდო, ვცდილობდი თავი გამეთავისუფლებინა. შემეგ თავად გაიღვიძე.
-მაინც მგონია რომ ეს შემთხვევით არ გაგიკეთებია.
-რას გულისხმობ ჯონგუკ?
-არაფერს.-ლოყაზე მიჩქმიტა და წინ, მასწავლებლებთან გადაინაცვლა. თეჰიონი ჩემთან გადმოვიდა, ჰობიმ კი წინა სკამებიდან თავი გადმოყო ჩვენსკნ.
-ჯანდაბა ჯიმინ. მას ისევ ევასები.
-მოკეტე ჰობი.
-სერიოზულად ძმაო. მაგარი ტიპია.
-გააჯვით რა.-ცოტახნის შემდეგ მივედით დანიშნულების ადგილას. სასტუმროში გაგვანაწილეს. მე ჰობი და თეჰიონი ერთ ოთახში მოვხვდით სადაც სამი საწოლი იყო. ჯონგუკი კი მასწავლებლების განყოფილებაში. გასეირნება გადავწყვიტე. ერთერთი ოთახიდან კვნესის ხმა გამოდიოდა. გამიკვირდა რადგან ეს მისის აიუს ნომერი იყო. ცოტახნის შემდეგ კი იმ ოთახიდან ჯონგუკი გამოვიდა. შემომხედა და გაბრაზებული სახით თავის ოთახში შევიდა. აქ რა ჯანდაბა მოხდა.

აბა როგორ ხართ?😂💙 მომენატრეთ💙💙 ბოდიში რომ ვერ ავტვირთე წინა დღეებში💙 იმედია მოგწონთ 💙💙

WHO ARE YOU •Completed• ✅Where stories live. Discover now