- Magához tért!
Rid bosszúsan összeráncolta homlokát és résnyire kinyitotta szemeit. Egészen biztos volt benne, hogy légzésén és testtartásán semmi sem mutatta, hogy immár teljesen éber. Épp csak egy leheletnyi mágiát vetett be, hogy feltérképezhesse a körülötte lévő teret, mikor az őr észrevette.
Egy tükrökkel körülvett kalitkában feküdt, egy terem közepén, amit vastagon fémmel burkoltak. A száraz levegőből érezte, hogy még mindig Midgardon van, ami azt jelentette, hogy az emberek fogták el. Felült, miután megbizonyosodott róla, hogy nincsenek rejtett csapdák elhelyezve a padlón és a falakban. A tükrök mögött felfegyverzett katonák álltak és őt figyelték. Lassan felállt és körbesétált a szobában. Úgy tett, mintha vakon szemlélődne, de közben a tükör mögött állókat figyelte. Ahogy érzékeit egyre szélesebbre tárta halványan mágikus erőt érzékelt a falakon túlról. Asgard illata volt. Lehunyta szemeit és elhátrált a tükröktől, hogy szemei és bőre ne csaphassa be, majd ismét beleszimatolt a levegőbe. Minden kétséget kizáróan továbbra is Midgardon volt. Az üvegfal nem lehet vastagabb tíz centinél, azt könnyedén áttörhetné. Erősen fókuszált, hogy átláthasson a terem falain. Ez a fajta mágia azonban nem tartozott az erősségei közé. Ő a terelő és búvó varázslatokhoz értett.
Pásztázását váratlan hangzavar szakította félbe.
- Az energiaszint egyre erősödik! - kiáltott fel az egyik férfi, aki eddig a lapmonitort figyelte. A terembe helyezett hőérzékelők bemérték a sárkány mágiáját és riasztottak.
Rid a kalicka közepén állt. Fejét lassan, féloldalasan előrehajtotta és felvette a kezdőállást, amiből bármelyik irányba képes támadni és védekezni. Majd várt.
A súlyos acélajtó kinyílt és megérkezett a felelős ügynök, azaz Coulson, kíséretében a felfegyverzett katonák mellett Clint Barton lépkedett immár maga is teljes harci díszben. Az íj láttán Rid összeszorította száját. Érezte a felszerelésben futó elektromosságot, így tudta, nem hétköznapi fegyverről van szó.
- Ön most a S.H.I.E.L.D. kihelyezett bázisán tartózkodik. Remélem, nem találta túlságosan kényelmetlennek a szobáját - Coulson ügynök kezébe vette a mikrofont, hogy a kalickába vezetett hangszórókon át Rid is hallja szavait. Az idegen fiú egyenesen a szemébe nézett, mikor meghallotta a hangját. Coulson rövid szünetet tartott, majd visszatette a mikrofont az asztalra, megvárta, míg a kis piros fény kihunyt, majd folytatta. - Igazán megtisztelő érzés lehet, hogy egymaga nemzetbiztonsági üggyé vált.
Coulson Ridet fürkészte, hogy megtudja vajon hallja-e így is a beszélgetésüket. A fiú nem mozdult, azonban a hőmérséklet kissé feljebb kúszott, ahogy a falon keresztül kihallgatta az ügynök szavait.
- Illegálisan tartózkodik az Amerikai Egyesült Államok területén, ami azt illeti magán a Földön is. Nyilván megértheti, a polgárok biztonsága érdekében nem hagyhatjuk, hogy szabadon mozogjon, míg a legkisebb fenyegetés is fennáll. Személy szerint én nem hiszem, hogy ez a kis szoba vagy akár mi magunk, vissza tudnánk tartani, ha úgy dönt, hogy kitör innen, de azt tudom, hogy egy percre sem veszítenénk szem elől és ha szükséges, képesek vagyunk bevetni olyan fegyvereket, amit még egy isten sem élne túl.
- Nem áll szándékomban megtámadni a maguk világát - felelt Rid, miután megunta a hosszas szövegelést. Szavai átkúsztak az üveg molekulái közt és szétterjedtek a körfolyosó egész területén. A katonák közül többen idegesen megremegtek.
- Ez roppant megkönnyebbülést jelent számunkra. Ha nem áll szándékában megtámadni a mi világunk - ismételte el Rid szavait Coulson - azonban, meg kell kérnem, hogy hagyja el a Földet a társaival együtt. Lehet, hogy én és még páran hinni fognak a szavának, ám rajtunk kívül él még hétmilliárd ember ezen a bolygón. Nem kockáztathatjuk, hogy esetleg meggondolja magát és lerombol néhány várost vagy megpróbálja irányítani az egész világot.
Rid ismert Coulsonhoz hasonló lényeket már más világról. Nehezen értette meg őket. Azokat, akik szavakkal csatáznak. Nem szeretett velük foglalkozni, azonban leküzdötte ellenszenvét és lehajtott fejjel fordult Coulson felé.
- Menedéket kérek.
- Menedéket? - láthatóan meghökkentette a kérés a veterán ügynököt. - Ez azt jelenti, hogy menekül valaki elől? Valami még erősebb elől?
Rid emlékeztette magát, hogy Thor életének védelme a legfontosabb feladata jelen pillanatban. Felpillantott Coulsonra, majd büszkeségét félretéve lassan térdre ereszkedett.
- Nem jön utánunk senki. Magunk vagyunk.
YOU ARE READING
The frozen hearted fire dragon
FanfictionOdin leigázta a negyedik világ tűzsárkányait. Hogy az újabb lázongásokat megelőzze, Asgardba viszi a trónörököst túszként, hogy ott Thorhoz és Asgardhoz hű alattvalót neveljenek belőle. Ridet a palotában Thor maguk közé fogadja, s szinte testvérek...